BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 19 April 2012

. Seharian Bersama Hrithik Roshan .




hello darling . assalamualaikum . wah . berdaling aku hari ni kan . saja lah . mood gedik tetiba datang . okay . sila hayati ayat diatas . aku malas nak cerita panjang . kau baca dan fikir . tarik nafas dalam dalam , dan fahami ayatnya . perghhh ! aku boleh jadi pakar motivasi *sangat tibatiba* . so macam biasalah kan . dimalam malam buta ni , memang hobi aku mengupdate blog lah kan . untung lah ade blog kan . nasib baik blog takboleh cakap . kalau dia boleh cakap memang sah sah dia mengamuk . semua benda aku bagitau dia kan . hadoiyai . dah nasib kau blog . takpa . kalau ade jodoh kite kawen . 

memandangkan aku artist , mesti ramai gila yang nak tau aktiviti aku hari ni kan ? okay . sape nak tau , angkat tangan atas bahu ! cepat cepat ! waaaaa . ramainya . terharu saye cenggini . hihik . ni yang buat saya takjadi nak pencen dari jadi artist ni *alasan* . okay okay . taksabar nak dengar cerite yea . okay . meh story morry . hari ni kan , kite kan tengok cerite hindustan . memang gempak lah kan . grr . bersungguh aku tengok . perghh ! and hari ni jugak aku mula perasan yang Hrithik Roshan ni handsome jugak . dulu berkenan style dia menari ja . sekarang . sekali dengan muka muka aku berkenan . biasa lah . manusia sentiasa berubah *takda kaitan*

tengah hari tadi , adik aku bukak youtube . dia tengok cerita kuch kuch hota hai kan . aku pon macam tertarik nak tengok jugak  . tengok kejap . tibatiba mentol lampu menyala atas kepala aku . ape kate aku tengok Kabhi Khushi Khabi Gham . hah ! aku pon dengan mengambil langkah bijak bukak cerita tu . jeng jeng jengg !

| GILA HANDSOME MAMAT YANG DUDUK HUJUNG SEKALI |

nampak tak apa yang aku nampak ? Hrithik Roshan weii . pastu aku tengok lah cerita tu sampai habis . mengalir airmata aku . touching sial . walaupun cerita tuh dah lama gila . aku masih lagi mengalirkan airmata . okay okay . agak ketinggalan sebab aku baru tengok cerita tu . tapi kau kena paham aku ni samseng *Cinta Elyssa* . pastu lepas spend 3 jam 30 minit tengok cerita tu . aku buat lah benda lain pulak kan . pastu kan kite dapat tau malam ni ade cerita hindustan . Mujhse Dosti Karogi . best wooo cerita ni . lagu lagu dia memang gempak lah kan . and ada lagi satu sebab yang mendorong aku untuk tengok cerita ni . 

| SILA FOCUS PADA ORANG TENGAH |

ohmaiii . Hrithik Roshan again . cerita ni best . seriously . sebab si Hrithik Roshan ni sanggup korbankan cinta sebab persahabatan . mana nak cari wei cenggitu . selama nih orang duk sanjung je cinta tu kan . dia korbankan cinta . tapi at last dia dapat balik cinta tuh . ohsemmm la . tapi jalan cerita dia tak buat cerita tu jadi best . yang buat cerita tu jadi best sebab Hrithik Roshan . OM.EM.GEEE . tolong lah faham . dia handsome . part yang paling aku suka , hidung dia . comel comel . 

| KEMACHOAN DIA . SENYUMAN DIA |

| MELTING |

ouh gila . kenapa lah aku baru sedar yang Hrithik Roshan ni handsome . menyesal aku tolak pinangan dia dulu . seriously . dia penah masuk meminang dulu . masa tu ramai orang cakap dia tergila gila kan aku . tapi kenapa lah aku bodoh pergi reject dia . kenapa lah aku baru sedar dia handsome . cair aku cair . tapi aku rasa jodoh aku dengan dia . satu hari aku bersama dia . grrr . tu cukup membuktikan yang dia tu tunggu aku lagi . auwwhh . begitu murni nya cinta dia terhadap aku . yukkksss ! jijik aku dengan ayat aku . herher . 

dah la . nak chioww . bosan dah aku dengan cinta cintun ni . pasrah dah sekarang . sesungguhnya kita diciptakan berpasangan . one day , JODOH tu akan datang lah . am i true everyone ? yeahhh ! true ! ni malas cakap ni . cakap sikit true . dah la wei . nak chiow . i have bbq today . off to baking cake . chocolate cake . herher . dah dah . takyah nangis k ? aku tinggal kejap je ni . malam ni aku update lagi . semalam lagi tulis pasal entry nih . tepi mengantuk sangat tak sempat nak publish . hari ni jugak kena publish . 

dah la . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . titew tayang awak tume tangat tangat . hihik . babaiii . toodles ! muah ! assalamualaikum ! take care ! 

anda rasa anda sukakan entry saya ? like lah . hanya klik sekali sahaja . dan anda mampu buat saya terbang :)

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !