BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 17 April 2012

. Im Beautiful .





wink wink ^.^ makjemah datang ni haaaa . hewhewhew . ape kejadahnya aku ni nak jadi makjemah segala bagai . tak macho langsung . okay dah . nampak tak gambar di atas . sapa taknampak tu dah tak lame dah tuh . boleh la nak tempah kain kapan . kalau rasa macam taknak tiru orang kebanyakan , beli je kain sutera . pastu terus tempah katering untuk kenduri tahlil malam nanti . haaa . itu dinamakan perancangan masa depan bhaii . okay dah . ape aku ni ? merapu awal awal lagi kan . dah bangang ka ? yeahhh ! bangang itu menarek *tetibe*

so berbalik pada gambar di atas . ayat nya berbunyi "A Girl Is Beautiful , Not Hot . She Is Not A Temperature " . maka dari itu , kamu please jangan memaksa tolong lah berhenti cakap aku hot . tolong lah . aku faham kau semua ni peminat aku . tapi takpayah la nak cakap aku hot segala bagai . aku ni tak hot . aku beautiful . im not beauty queen . im just beautiful me . terimakasih selena gomez sebab bagi aku peluang guna nama kau untuk lagu tu . yelah kan . aku yang nyanyi . sebab terlampau famous , aku pinjam lah nama kau . harap kau faham lah kan . so , ada yang takpuas hati ka kalau aku cakap aku beautiful ? yang mana ada takpuas hati tu boleh kemukakan dekat mana mana akhbar tempatan . sebagai contoh sinar harian mahupun berita harian . tidak lupa juga harian metro . jangan bagitau aku . sebab pendirian aku takkan berubah . dah aku cakap aku beautiful , beautiful lah aku kan . beautiful cara aku lah kan . dont be jelly . you know why ? sebab kita semua ni lawa . bak kate orang putih we are beautiful . 

okay dah topic beautiful . bukan nak cakap pasal beautiful sangat pon . sekadar nak highlight kan yang aku ni beautiful . herher . kalau nak cakap pasal kau beautiful , apakata kau create blog . then kau cakap puas puas pasal kau beautiful . takda orang kisah pon aku rasa kan . plus blog kau tu mesti takda orang nak baca kan . sebab kau bukan artist macam aku . lain lah macam aku ni . berjuta peminat baca blog aku . yelah . dari Paris lagi , Malaysia lagi , Brunei , New York , Germany , etc etc etc . banyak wei . taklarat nak taip . mana nak letih dengan shooting lagi kan . ni pon rehat kejap ni . tengah shooting ni . cerita Seliparku Tumit Tinggi . huish ! gempak sial tajuk filem . ganas wei aku punya otak . boleh pulak cipta nama filem . gempak pulak tu . memang box office lah kan . 

hari ni , cik adik takda buat apa pon . sekadar pergi memandu . yeahhh ! awesome gila masuk bab memandu nih . tahniah buddy aku NUR ALYAA , sebab dia lulus test tadi ! gempak lah . dah sah sah naik kereta dengan dia nanti , mesti rasa selamat je kan . sebab orang dah dapat lesen kan . tahniah BUDDY . gila gempak lah buddy aku . aummm . okay . tu berita gembira . berita yang teruknya , aku yang sepatutnya test besok takjadi test because of nama aku takda untuk test esok . there must be something . geram sial . aku pelik wei . acano lah nama aku boleh takda . ada beberapa kemungkinan lah kan . taktau . takberani nak cakap apa . takbaik jugak berburuk sangka . now , sekadar wat lek wat peace . geram tu memang geram , tapi takkan lah sampai nak pegi bakar Yakin Pandu tu kan . eh . tapi macam menarek je kan . atleast bukan aku je yang takdapat test . semua orang takdapat . ohmaiii . such a great idea . aku tak sangka yang otak aku bijak cenggini ken . sejuk perut ibu mengandung . biar je lah masalah tuh kan . sooner or later , akan dapat jugak lah license  tu . Insyallah . There must be something yang kita tak tau . bak kate orang orang dulu , mesti ada hikmah di sebalik sesuatu kan . so smile because it happen :)

habis bab memandu . balik tidur . bangun pukul empat . teruskan hari yang sangat boring . grrr . bila lah aku nak kahwin *takde kaitan* . saje je hupdet blog ni . dah taktau nak buat apa kan . betapa boring nya aku . bukan nya takda keje . ade sangat keje nye . saje je boring buat benda sama . aku nih job keliling pinggang . sampai semua artist jealous dengan aku . taktau lah kenapa . hadoiyai . dah aku ni hot setuf kan , diorang kenalah terima hakikat . betul tak *sila angguk* tambah tambah lagi aku ni anak Dato Sri , adik pulak kepada Aaron Aziz . yang jugak merupakan adik beradik kepada pasangan kembar Mail Lambung dan Ah Chai yang turut merupakan sepupu kepada Aiman Mentor . nah . engkau ada keluarga yang ohsemm macam aku ? takda ken ? dah agak seyyhh . 

cukup lah sesi merapu kita malam ni rasanya . aku macam dah bohsan dah . dan aku tau ramai dah yang bohsan dengan aku ken . so masa untuk aku publish lah . herr . maaf lah . lately , entry agak bosan . sebab aku ketandusan idea . yelah . ape yang menarek sangat diary ni kan . so paham paham lah . blog aku ni kan online diary . grr .

okay lah . got to go everyone . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . toodles ! mmuahhh ! assalamualaikum . 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !