BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Sunday 23 December 2012

I'm Back :)

Hi hello Assalamualaikum wbt. Siapa kenal aku lagi sila bernafas. OMG ! Ramainya kenal aku. Ramainya ramainya. Tak terkira tak terbilang. Kay poyo semua ni poyo ! Haha. So hi! Dua minggu aku tak update blog. Kay rindu gila gila tahap badak air mandi hujan. Rindu sangat okeh. Heartless je aku without blog. Aku rasa kosong kosong kosong. Sangat kosong. Kay aku tahu kau semua pun rasa kosong. Kay tahu. Rindu aku sangat kan? Emm. Babyboy how are you babyboy? Rindu babygirl tak? Rindu kan kan kan? Reply tweet semalam pun dah boleh nampak rindu i. Em em. I tahu babyboy i tahu. HAHA! Duhh! Tak tak gurau. Aum. Aku sedar siapa diriku. Sekadar seorang gadis biasa yang sangat comel anggun bergaya lemah lembut dan lemah semangat dan bisa meluluh kan hati kambing kambing serta beberapa buah kerusi. Kay diam! Kau merepek Joe !

So korang hi lagi sekali. Haaa hi je mampu aku cakap dekat korang. Bajet bajet awkward lah sebab dah lama tak update blog. Kononnya lah. Aku tahu memang ramai gila tengah rindu aku sekarang. Aku tahu *fliphairs* . Sorry. Aku bukan pergi mana pun. Aku pergi belajar weh. Orang kata merantau untuk menunaikan impian untuk menjadi seorang architect yang sangat berjaya. Kau bayang ah kalau aku jadi architect , semua bangunan di Malaysia berbentuk zizanrajalawak. Engkau hadooo? Haha. Tak tak tak , aku bergurau. Kalau betul aku buat macam tu memang kena buang negara aku agaknya. Sebab terlampau pentingkan diri sendiri. Taknak taknak , saya sayang Malaysia. So kat mana aku sambung belajar? How many times do i have to tell everyone yang aku sambung belajar dekat New York? Ipoh New York skin solution. Haha. 

JUJUR okay masa kat sana babyboy saya berada dimana mana. Even majlis pelancaran 1M4U sekalipun. Ada je terselit dia dekat screen kat depan dewan. Orang dekat depan tunjuk ah website 1M4U kan, tibatiba ada orang tengah ambik gambar dengan baju 1M4U tu. Mula mula aku nampak johan , aku gelabah cari cari aku pun nampak babyboy dalam gambar tu. HAAAAAA. Semput. Haha. And aku pun pukul pukul kaki YAYA dekat sebelah. Sorry YAYA i love you! Haha. Abg memang selalu buat saya gelabah tibatiba bang. Sengaja munculkan diri tibatiba kan? Haha. Lainkali datang lah jumpa terus. Hahahahaha! KAY PERASAN nye kaw jooooo ! Ah kesah. Blog aku sukati aku. Kau taknak baca sudah. Tibatiba emo. Haha. And ada sekali tu masa majlis penutup minggu orientasi asrama hari tu kan, before kitorang balik asrama kan, senior senior pasang LAWAK KE DER weh. Aku nampak muka Nabil masa Lawak Ke Der tu memang aku dah gelabah dah. Tangan memang dah macam iceberg dah. Haha. Siapa dekat sebelah aku tu memang dapat merasa lah macam mana duduk sebelah iceberg. Pastu Johan keluar , and i was like okay kejap lagi zizan keluar kejap lagi zizan keluar , kawan kawan aku dekat sebelah memang dengar lah aku cakap zizan keluar lepas ni zizan keluar lepas ni. HAHA! Gila takleh control. Aku terkejut weh dalam banyak banyak video kenapa video tu yang diorang pasang. Kenapaaaa? Haha. Pastu abang pun keluar and and and lebam kaki kawan aku dekat sebelah sebab aku pukul dia. HAHAHA! Ismail Harun Salim Bachik sangat lah handsome! Haha. Tidak dinafikan memang orang depan aku semua pandang aku sebab aku gelabah sangat. And Basirah siap record video lagi betapa aku gelabah masa tu. Seriously. OMG ! Gila weh gila. I am deadly in love with him. Aumm. Haha. Mintak mintak ALLAH SWT makbulkan doa aku dapat jumpa dia nanti. Amin.
So memandangkan dua minggu aku duduk IPOH , memang tak update blog lah aku weh. Lama gila weh. Disamping menghabiskan masa dengan menangis kerana homesick aku tweet je memanjang weh. Takdapat nak melempiaskan nafsu menaip weh. Bukan nya ada wifi dekat asrama tu. Haha. So agak kebosanan lah aku weh. Sangat bosan. Tu yang dekat sana macam jadi manusia sikit aku. Selama ni duk jadi musang duk jadi burung hantu tidur pukul empat lima pagi. Dekat sana pukul 12 lebih sudah lena dibuai mimpi. Dah menari nari , menyanyi nyanyi , berkejar kejaran di DREAMLAND bersama RAZIZAN ABD RAZAK. Ouh indah betul mimpi nya. Haha. Orang kata biar mimpi sampai ke bintang. Tu diaaaa. Then pukul empat pagi dah bangun sebab bunyi siren yang memekak tu. Kan jadi manusia sikit aku. Balik kelantan ni bertukar jadi musang dan burung hantu balik agaknya. Duhh ! Rindu gila blog ni rindu gila. Walaupun sangat berhabuk blog ni. I mean sangat berhabuk okay. Kau semua kalau baik hati tolong lah lap sikit blog ni. Tolong lah. Tolong lah. HAHAAH. Ada bibik tapi makan gaji buta. Daripada dia makan gaji buta baik dia makan rasuah. Eh jangan. Berdosa! 

Okay jap. Aku nak gebang jap ni. Kalau taknak muntah berhenti membaca. Haha. Memandangkan dah dua minggu aku tak berbedtime story dengan babyboy aku kan, semalam aku pun berbedtime story lah kan kan kan. Masa tu aku taktau pun babyboy tengah online weh. So aku cerita je lah semua benda dekat dia tau. Tibatiba , timbul notification dekat phone aku tu "Mentioned by zizanrajalawak" And i was like ! YA ALLAH !!!! He replied my tweet. Tangan memang beku ketar parkinson parkson semua ada. Haha. Nak luluh jantung ni weh. Pastu terus bukak interaction and and and paling mengejutkan weh , bukan satu tweet ada , ada empat. Kau bayang ah apa aku rasa. Dia reply bedtime story aku. Dia reply. Haha. Memang benarlah kata kak Needa hari tu, dia check mention dia. Haha. TErharu aku weh. Kay walaupun dia tak kenal aku dia reply tweet aku. Yang paling comel bila aku cakap aku nak tumpang evo10 dia, dia pun cakap, boleh tumpang la jom! Haha. Siap kau bang , nanti kau sampai ipoh aku nak tuntut tweet kau tu bang. MUAHAHA *GelakSetan* So thanks a lot babyboy sebab reply tweet saya. Aumm :) kamek sayang kitak! Kemek betul ayat aku. haha. Entah betul entah tidak. Haha.

Kay memang bersyukur gila ah semalam. Alhamdullillah. Thankyou abang sebab reply. Thankyou sangat sangat sangat! I love you. Ececece. Bangga lattew orang cakap i love you. Nak cakap i love you too lah tu kan? Hmm tahu. Tapi segan kan nak cakap i love you dekat kite kan? Segan kan? Alaa takpa bang, saya memahami orangnya. Saya faham abang taknak orang tahu abang sayang saya kan ? Nanti orang sibuk cari saya kan? Abang taknak pelajaran saya terganggu kan? Haha! Kay tahu. So sweet of you abang. HAHAHAHA! Gebang je semua ni. Melebih je aku ni. Takpa. Berangan ni best okay. Memberi semangat kepada diri sendiri dan menceriakan diri sendiri. Haha. Sebab tu si manja selalu ceria. Sukanya bila dia ceria. Kay bajet si manja aku ni. AUmm. Haha. 

* SATU *

* DUA *

* TIGA *

* EMPAT *

* LIMA * 

P/S: Click pada gambar untuk besarkan. Haha.

So lepasni siapa yang kata babyboy waa tuh sombong , lu akan merasa aircond masak paprik dan dimakan begitu sahaja. Wa gengster okay. Lu nampak tak zizan tu reply tweet peminat dia? Nampak? Semalam dia bukan reply tweet aku je, tweet orang lain pun dia reply, siap i love you too lagi. Hmm i tak jealous pun babyboy. I memahami. Haha. 

Pastu last , masa dekat IPOH i sempat jumpa kaklong ZTF haaa. Kak needa. And dia belanja kite dengan kawan kite wak. Dia baik sangat wak. Tu baru first time jumpa wak tapi kite cakap cakap macam dah lama kenal wak. Omg omg! Haha. And masa tu ade sekali kak ain. Aumm. Where are makan makan together together, and kite dapat dah kalender ZTF kite. Hoyeahh! Takpa kawan kawan ku , nanti ku agih agihkan ke setiap bilik. Okay bilik 109 , 110 dan 111 sahaja yea. Haha. Bilik 111 tu bilik kite. Eheh. Lawa betul nom bilik kite. Ehem. Room mate kite orang TERENGGANU. Orang KEMAMAN. Abang cakap dia pun orang KEMAMAN. Nampak tak babyboy hantar spy suruh tengok tengok kan aku kalau kalau aku curang? Nampak. haha. Dont worry babyboy. I takkan curang. HAHA

Kay ah. Panjang sangat penulisan aku ni. Gian sangat nak menaip. Hahah. So wa chow dulu.. Muah kiri muah kanan. Muah dua dua belah. Hasta La Vista. Assalamualaikum :) 

* ME , KAKNEEDA AND KAK AIN :) *

* This is me and YAYA. Yaya ni lah yang aku pukul pukul masa nampak babyboy. Sorry Yaya. HAHA *

Senyum mu menawan , menawan. Kau buat hati ku tertawan. Dah. Jangan goda saya lagi. Saya sudah tergoda. Ecece. HAHAHA.I love you :*

2 comments :

Unknown said...

wah wah fames gua dah masuk blog budak siew ni hahaha

Amirah Auni said...

Haha! Kononnya. Blog kita tak se hot blog orang tu. hahaha

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !