BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 20 April 2012

. Minggu AWAAS . BBQ Wei BBQ .

 

dengan perut yang agak buncit , aku update blog . grrr . baru menghabiskan empat ketul ayam bersama Siah . Dayah . dengan Mimi . pastu Watif muncul . disaat dia baru nak menjamah seketul ayam aku dah menghabiskan empat ketul ayam . memang gempak lah kan . mana nak cari orang cenggini *tetibe* . kenyang sebab ketawa banyak kot . kitorang dengar orang kat luar ketawa we all pon ketawa . memang ohsemm lah . hewhew --'
 
so . ekchelli , baru habis BBQ dekat IPC . this week group AWAAS punya aktiviti . so aktiviti nya BBQ sambil dengar lagu nasyid . grrr . dah lama tak dengar lagu nasyid . tibatiba tadi dengar lagu nasyid . sejuk perut ibu mengandung =_= bila lagi wei aku nak dengar nasyid ken . hewhew . susah dah nak cari artis hot dengar lagu nasyid ken . susah . disaat aku merungut dengar lagu nasyid . Amir tibatiba bersuara .
 
Amir : Jo ! ore pase lah lagu One Direction dih ?
 Me : hoh ! What Makes You Beautiful . 
 
maka dengan pantas aku suruh Amir tukar lagu tu . maka dengan pantas dia pegi dekat Nasir suruh Nasir tukar lagu . grrr . then then . lagu bertukar . tapi aku taktau sapa yang tukar . mood aku naik lah kan sikit dengar lagu tu . sikit je . mulamula sampai tu macam takda mood sangat . sebab ada beberapa orang je kot . Ketua polis tipu aku . dia cakap semua orang dah ade kecuali aku ~.~ at last aku pegi lima orang je ade . grrr . ape daaa ketua polis tipu aku .  
 
**JIJIE DUK SEBELAH AKU**
 
okay . terpaksa menulis blog dengang segan silu sebab ade pemerhati di sebelah *buat muka comel* . so proceed . err . sebelum datang sini aku buat cake . macam biasa . mem besar bising . sebab cake tu macam manis gila . okay . agak ramai orang cakap cake tu manis . tapi aku rasa dah okay dah . maaf . deria rasa aku sangat pelik . yelah . artist kan . semua benda kena jadi pelik . hewhew . kau jealous an ? dah agak . phewww . so sapa yang makan cake tadi bukan main beruntung . susah nak makan cake yang artist buat kan . 
 
lepas tu pegi ipc . beberapa orang yang ada . then sorang sorang sampai :) maka jadilah ramai . dan Abe Wea sangat lah handsome apabila keluar kereta dengan memakai kain pelikat you olls . nampak tok imam sangat . sejuk perut ibu mengandung . pastu solat berjemaah semua orang . sejuk mata aku memandang . err . masa orang berjemaah Ain dengan kecohnya datang suruh kitorang set up tempat . grrr . membebel dia . takut Abe Wea marah lah kononnya . aku pon ikut je dia turun set up tempat . turun , terus pegi dekat kereta Alyaa . buddy aku demam . cubit paha kiri paha kanan terasa . maka aku turut lah terasa sakitlah nya . 
 
pastu ken . we lepaking together . memandangkan Alyaa demam , aku Jijie dengan Awa keluar pegi cari panadol . and we meet our pakcik . hewhew . abang polis . memang gelabah sial masa tu . aku takda lesen . seriously . and taktau kenapa pakcik polis tu bagi jelingan manja dekat aku . elehhh . dia ingat aku takut lah tu kan ? taktakut pon . kite kawan dengan ketua polis . engkau ade ? pastu bagi alyaa makan ubat . then bila makanan siap , we makan makan lah . memang takda mood lah nak makan . dengan lemah gemalai je makan . control sikit sikit . artist memang lah makan kena control sikit . dah la ramai paparazzi kan . kang masuk paper kang famous lah aku . 
 
makan tu ade game . ohmaii . takda mood nak main game . seriously . sebab Koman dah balik :'( takda semangat . Ain pulak macam busy gitew . yang tinggal aku , Jiji , Alyaa dengan Awa . mulamula memang taknak main . tepi Ain suruh main jugak . kami pon main lah kan . a few games lah jugak  . err . lupa nama game . tapi yang best tu game Telur . ape la nama . tak ohsemm langsung . just imagine masuk paper , " Artis Hot Main Telur " eyuww ! teruk gila kan . pastu ade satu game yang memang membengang kan aku . 
 
game tu tak bersalah sebenarnya . tapi Nasir tuh bangang gila . i repeat NASIR BANGANG SANGAT !! dia main baling baling belon yang ada air tu . grrr . kenapa aku cakap Nasir yang bangang ? sebab dia pegi baling belon tu dekat aku . arghhh ! baju aku basah wei . basah ! harap maklum . dan Nasir , kalau kau baca blog aku , kau baca elok elok . " Ada Ubi Ada Batas . Ada Hari Aku Balas "  . perghhh ! tak sangka aku pandai peribahasa melayu kan ? walaupun bertahun tahun duduk dekat Paris ken ? herher . jealous ? silakan . basah baju aku tadi weii . urghh ! NASIR , you owe me one . remember !
 
**Ain datang menyibuk**
 
okay okay . ramai betul orang nak tengok saya hupdet blog hari ni . biasalah . bukan senang nak duduk sebelah artist kan ? err . okay okay . awesome .  seronok lah bbq pon . okay . jijie suruh tulis AWAAS . dan aku rasa Ain bangga . sebab tu group dia . dia cakap aku Bengong ! urghh ! susah update blog sebelah peminat ni . hewhew . okay okay . dah dah . lepas main sorang sorang balik . dan yang tinggal , Jijie , Ain , Alyaa , Awa , Watif , Mimi , Wani , Dayah , Siah , Dayah err . okay dua dayah . sorang pakai braces , sorang lagi tak . err . dan si lelaki tktau sapa yang stay . yelah kan. kite anak dara . memang tak la nak msuk bilik si lelaki pergi kira sape yang ade kan ? seronok je malam ni . pukul dua masih liar mata . banyak cerita wei . and gambar ? takda lagi . credits to Afiq Aiman . dia yang jadi jurugamabar . eh . tapi tadi Solihin pegang jugak camera tu . okay . semua orang jadi cameraman . nanti lah aku letak gambar banyak banyak . malam ni sesi bercerita ja . ohmaii . seronok gila cerita saya kan ? sila tepuk tangan . 
 
okay dah dah . credits to Watif sebab kasi aku pinjam lappy . tanpa lappy dia memang takda lah story malam ni kan . terimakasih jugak WIFI dekat IPC ni . tanpa WIFI . memang tak lah aku nak update blog ken ? hewhew . dah dah . nak pegi tengok movie dekat bilik sebelah . hihik *gelak gedik macam penyapu* . okay . Ain cakap apa entah . aku taktau . grrr . okay . diorang mengumpat Abe Wea dengan Abe Bob . dan diorang bising pasal Group SMS . yeahh ! Mimi marah diorang main game baling belon dalam air tu . okay okay . semua orang cerita pasal tadi . okay . Mimi cakap muka Nasir garang . dan bagi aku . garang lah sangat kan ? phuiii ! to Nasir , Mimi mengata kau kaw kaw punya . aku taktau . hewhew . dah dah . its time to movie . 
 
byebye fellas . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . toodles ! muah ! takecare ! titew tayang awak tangat tangat ! *tangan kebahu mata keatas* . bai . nak chow dah . *tangan lap airmata yang tak keluar* . boboiiboy !

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !