BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 17 March 2012

Your Artist Come Back . With Her New Family .


hai hai readers . here i comes . lama gila tinggal belog . tigahari kan ? olololo . kesian baby bloggy kite . sorry ler . kite pegi release tension tige hari . kite pegi camping . herherher . eh jap . what is wrong with me . kenapa nak berkite kite nihh . her ! menyampah . macam gedik gila an ? tapi for sure . aku memang gedik kot . arghh ! persetankan segalagalanya . #Tetibe#

so . rindu aku kan ? rindu gila kan ? sapa rindu sila potong rumput ! okay dah . stop it . aku kena berhenti merapu . ini masanya untuk aku bercakap secara serius , dan bercakap seperti manusia biasa . aku takboleh nak tunjuk kat orang yang aku ni power puff girls . so let me begin . ekchelli , aku pegi camp yang memang awesome gila lah kan . seriously . dan jujur . aku dapat pengalaman baru yang aku takpenah dapat from mana mana camp . memang gempak dan awesome lah . engkau ade ? takde an ? boooo ~ 

so . it was SUME CAMP . nama macam tak leh blah an ? tapi kau tau tak , SUME CAMP ni lah camp yang paling paling paling paling paling paling paling gempak aku penah pegi . just imagine . aku balik rumah , aku rasa sunyi duduk rumah sendiri . rasa macam pelik kot bile sampai rumah . and i was like kosong gila rasa . tigahari je kut pegi camp tu tapi rasa macam lama pegi sampai balik rumah pon pelik . her . ape aku merapu ? okay . abaikan . 

about what activities we did , im not to tell all of you because , this is our secret . herherher . suspen gila an ? takut la tu an ? #SilaAngguk# tapi yang aku nak cakap nye , lepas join ni kan , aku boleh kenal sapa aku , aku belajar banyak benda kot . insyallah , aku akan praktikkan dalam hidup aku . when we talk about kenangan , kenangan yang paling indah masa nak balik . and masa tu airmata berguguran di medan perang . eh hello . ade lah care dia kan ? cara dia memang awesome ! pastu kami berpeluk peluk segala bagai masa nak tinggal tempat tu . tapi kalau aku setakat kena peluk dah biasa dah . yela . aku artiss an . kalau shooting , ramai peminat serbu datang peluk aku segala bagai . mak ternoda nyahhh ! tipu je . kbhaii . 

hmm . ape lagi uh ? bukan tu je kenangan terindah ekchelli . semua benda kenangan paling indah . even beratus ratus camp aku pegi sebelum ni . tak tambah camping dengan Justin Bieber , camping dengan GreysonChance , camping dengan JamesBrooke zaman mudamuda , camping dengan JalaluddinHassan , banyak betul aku pegi camping an ? so , kalau nak dibanding kan dengan camping camping tu . camping ni lah yyang paling ohsemmm . gempak sial . sedap hingga menjilat kaki . phuii ! dan kau tak , sebab camp nih dengan perlahan lahan , aku belajar jadi manusia . sebab sebelum ni kan aku supering . eh silap . superhero . and also , aku belajar ape sebenarnya teamwork . dulu aku ingat teamwork ni kuih tau . pastu aku tengok wonderpets an , pastu aku pon ingat la teamwork tu kapal yang dia naik tu . ruparupanya teamwork ni kerjasama . baru lah aku tau . tapi tau meaning takcukup an ? and now , aku betul tau kerjasama tu pebenda sebenarnya . herherher . macam gempak je explaination aku . engkau ade ? takde an ?

okay . ape lagi nak story . guess what , sebab task mulamula yang captain bagi , aku dengan orang lain yang takpenah kenal tu , jadik rapat tibatiba . and aku jugak telah dianugerah kan seorang buddy . aku kena bersama dengan dia 24 seven . herherher . thankGod buddy aku boleh kawan dengan aku . kami sekepala kot . thanks buddy . SAYANG KAU KETAT KETAT , RAPAT RAPAT . and to all participant jugak . sayang kau ketat ketat jugak lah kan . okay . to captain , master trainer , senioritas , titew cawyunk awak shume . hihik . #MoodGedikTetibeDatang# thankyou very much jage artis kesayangan dunia ni . aku an artis an ? kalau jadi apa apa kat aku , merana lah hidup peminat peminat aku yang ramai gila kalah JustinBieber dengan Nasir Bilal Khan tu . 

so here . aku nak buat speech lah kan . ehem ehem #Cough# . saya dengan ini Nur Amirah Auni nak mintak maap dari hujung rambut sampai hujung selendang kaki , kalau aku ade buat salah dengan kau kau COW sume ni kan . thankyou very much sebab tahan telinga kau dengan suara aku yang macam YUNA ni kan . then then , thankyou sebab kawan dengan aku . sama sama cipta kenangan dengan aku . you guys awesome gila . and hope , pasni kite jumpa lagi lah yea ? aku rela cancel shooting aku semua sebab kau kau . shooting yang beratus ratus ribu tu aku cancel semua . nampak tak sayangnya aku dekat engkau . btway , I LOVE YOU ALL . kau jangan lupa aku k ? sorry gila kalau ade sakitkan hati . seriously . mulut aku kejam . and fyi . kau semua takda sakitkan hati aku pun . aku happy bila dengan kau semua . kau family aku :) thankyou guys . 

here comes my family 



: Thanks For Be My Family . Sayang Kau Semua :

: Aliya . My Buddy . Thankyou Very Much . Sayang Kau :

: Thankyou Koman Sebab Kau Tolong Aku Dari Awal Sampai Akhir . Sayang Kau ! :

: Our Captain . Thanks Sebab Jayakan SUME Camp Captain :

: Master Trainer Bob . Thankyou Jugak Menjaga Kami :

: Master Trainer Fariz . Goodluck In German . :
: Thankyou Habiskan Harihari Terakhir Di Malaysia Dengan Kami :

: Kami Gadis Tapi Kami Extreme :

jap . a little bit disappointed sebab taksempat nak ambik gembar dengar senior ika and senior mila . tapi thankyou very much sebab jaga kami si gadis :) and takde jugak gambar dengan master trainer nick . thankyou jugak lah sebab jaga kami :)

Okay dah . Selesai sesi tengok gambar . and you guys . nanti kalau aku jumpa kau , aku takkan teragak agak nak tunjuk isyarat empat jari dekat engkau . promise ! dah la . nak berhenti menulis sebab panjang sangat dah ni rasanya . kalah novel ombak rindu . k lah . gtg readers . jangan rindu aku k ? kau tau la aku ni banyak comitment . nak shooting , nak nyanyi , nak tulis script , nak tulis lyrics lagi . susah la kan kalau artis pujaan negara . babaii lah yea . muah kiri muah kanan ! toodles ! bhaii :3 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !