BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 14 March 2012

I Let You Go


eh hai . err . update blog before pegi camping . actually aku ingat nak story pasal keluar hari tu . sebab mood agak tidak stabil sekarang , aku rase aku story lainkali lahh yea . btway . tomorrow nak pegi camping at bukit bakar . kat mana lagi kalau bukan kelantan kan . taktau lagi tempat dia macam mana . aku redho je la macam mana tempat pun kan . 


so about this camp . nama dia SUME camp . at first SUME camp stand for Semua Untuk Mereka yang Extreme . tapi aku taktau kenapa after abang abang tu pergi survey tempat dia tukar nama . err . i mean still SUME camp . tapi makna dia tu jadik Syurga Untuk Mereka Enjoy . sounds great . taksabar . seriously . dan barang aku bawak agak banyak . dengan kuali segala bagai sebab kitorang kena masak sendiri . extreme gila an ? #silacakapExtreme# . thank God budak grup aku tu pandai masak . so aku ambik bahagian kupas bawang je la . macam menarek je kan ? auww . ohsem . im going there for three days . start tomorrow , wednesday , and i'll be back on friday . ape ape cerite aku kongsi lah nanti . 

so . memandangkan aku nak masuk hutan dalam tiga hari . aku nak lah kan chat dengan abangtigahari macam biasa . nak tinggal dia tigahari kut . macam dia tak kisah ape pon . tapi aku ni macam kesah la kan . you know why ? sebab nanti aku rindu dia . niat nya nak chat dengan dia malam ni . nak gelak gelak . then nak dengar dia membebel kat aku nasihat itu ini lah kononnya . tunggu lama jugak dia onl . macam biasa lah kan . buat status memang tuju kat dia . and at last dia hit chatbox aku . punya lah eksaited nak baca . dia cakap "Dah online ni tapi dah nak out dah" . and i was like . tahan tahan . hati tahan la . sikit je tu ayat dia tu . tapi masa hati try tahan tu , airmata dah turun dah . gila . means that ayat tu power gila . 

desuppp ! musnah gila hati . berdiri bulu roma aku . taktau nak cakap apa . still berlagak cool dengan dia . say goodbye . blablabla . goodnite . then dia cakap kejap lagi lah nak out . aku pun macam rugi je kan kalau aku blah cenggitu . i mean aku tunggu dia quite lama . so . go to toilet . cuci muka . tarik nafas panjang . sambung chat . i told him yang aku tunggu dia lama . and sekali lagi ayat dia tikam aku . dia marah aku . sebab aku tunggu dia maybe . entah . taktau . tapi ayat dia tu memang aku terasa gila . okay now . aku lembik . tapi nak buat macam mana . perlu ka aku tipu hati aku lagi sekali .

err . sakit kau tau . sakit gila . eh kau yang selalu dengar masalah aku . but when aku ade masalah dengan kau , sape nak dengar aku ? aku tahan sorang sorang . sorang sorang . subhanallah . aku ingat kau akan treat aku elok elok macam hari sebelum ni . but why hari ni kau pertikaikan ape aku buat ? why hari ni ? tapi takpa lah kan . okay jugak kau buat cenggini . macam manarek gila . kau takley nak jaga hati aku je kan . kau pon ade hati perasaan  . sampai bila kau nak tipu diri sendiri an ? buat baik dengan aku . dah dah dah . let ALLAH settle everything . i love you but i leave it to ALLAH . aku ikhlas babe . eventhough kau buat cenggini kat aku . still aku sayang kau .

and for you abangtigahari . aku tau kau baca blog aku . aku mintak maaf kalau aku tulis benda ni kat sini . tapi kau tau tak , blog ni jadi tempat aku luah semua benda lepas aku hilang kau . yess . aku hilang kau . now . terpulang pada kau nak judge aku macam mana babe . i love you more than a friend . lebih sangat lebih . dan i leave you for three days . kalau aku balik nanti kau tak tegur aku , aku anggap im totally hilang kau . yess . insyallah , ALLAH would give a me a strength for that . btway . do take care of yourself . aku ikhlas sayang kau . sesayang kau . ly . goodluck result . bismillahirrahmanirrahim . i let you go . assalamualaikum . 

so to you readers . sorry lah entry ni agak lah jiwang . but , kau tolong lah paham ape aku rase sekarang . tolong . blog ni ja aku ada . thankyou blog . kau pon . thankyou lah sebab bazirkan masa kau bace blog ni . baik kau baca buku doe . okay . taktau nak buat lawak ape dah . seriously , not in mood . mata basah . kbhaii . nite . off for three day . take care you olls . babaii . do pray for me . doakan aku elok elok ja camping nanti . kang boleh update blog lagi . kbhaii . nite . muah kiri muah kanan . toodles ! muah !

once again . sorry for being to emotional 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !