BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 19 March 2012

. Sunyi Sepi Di Malam Hari .


eh haii . here i comes . dengan ayat sama setiap kali nak update blog kan . err . mesti kau boring kan ? tapi kan , kesah ape aku . blog aku kan , otak aku , ayat aku , ade aku pinjam kau punya ayat ? takda an . so , diam je la before aku suap kau dengan hanger dan selipar jepun . okay . maaf . artist emotional sikit hari ni . tengah ambik feel orang cakap . yela . shooting kan . ade scene nak marah orang . tu yang kena practise marah marah tu . comel kan bila aku marah ? awww . comel gila . #SenyumSambilBuatMukaComel# . gila . tengok atas . tajuk takleh blah an ? phuiii . abaikan tajuk yang macam tingtong tu . 

So . ekchelli lah kan , aku update blog ni bukan ade topic hot ke hape ke . saje je ngengade nak update . kerja aku malam malam update blog je la kan . tapi jujur , masa pegi camp hari tu , tak ingat langsung dekat blog . tak ingat langsung dekat fb . tak ingat langsung dekat twitter . tak ingat langsung dekat twitter . ohmy . ohsemm gila camp tu sampai buat aku lupa dekat semua benda yang aku tak boleh tinggal kan ? bertuah betul aku boleh pegi camp tu . herherher . kau jealous dah tu kan ? ohyess . tu niat aku . saja nak kasi kau jealous . tapi jujur lah ni kan . aku seorang yang takbole nak hidup tanpa fb . i mean dalam sehari tu memang kena online jugak walau kejap . tapi masa duk camp tu , langsung takrasa apa apa . even takda phone pon aku okay je . sebab aku tenang duk kat situ . gembira dengan semua orang yang bertukar jadik family kejap je . yeah ! they are my family . sorry for keep telling all of you about that camp . frankly speaking , aku sangat rindu camp tu . sangat rindu . 

and now . kosong . sunyi . herherher . tapi kan , abang abang cakap , nak buat activity lain lagi . ouh seriously tak sabar . wuhoooo ! nak pegi semua activity . nak pegi sangat sebab nak jumpa geng . memang ohsemmm lah kan . heherrr . sorry lagi sekali sebab aku duk sebut sebut je pasal camp tu kan . sorry gegile . tapi kalau kau tak suka nak baca an , kau boleh lah slow slow gerakkan cursor tinkerbell aku yang ade glitter jatuh berguguran tu ke arah tanda X dalamm kotak kecik warna merah di bahagian atas belah kanan tu . silakan lah . okay now . sambung balik . semua benda aku buat kat rumah buat aku teringat SUME camp . arghhh ! balik camp tu satu penyiksaan . seriously . 

even nak masak maggi kat rumah pon , aku boleh ingat moment makan maggi dekat camp tu . memang gempak la . aku taktau la kawan kawan aku tu macam mana . entah ingat entah tidak dia kat aku . so , hari ni apa yang aku buat . online satu hari , dan habiskan masa comment comment dalam grup sume camp . best what . luah luah perasaan . lepas rindu . kenang balik semua benda kitorang buat kat sana . memang perghhh la . gila gempak . tapi ramai tak online tadi . a little bit sunyi lah kan . tapi takpa lah . jauh dimata dekat dihati . wah . macam tetibe je kan ? kesah ape . phuii .

lalalallalala ~ arghh ! macam aku bohsan gila sekarang .taktau nak buat apa . lagi sekali nak cakap . im totally miss SUME CAMP moments . gile sial . ape lah dah jadi dengan aku . kena sampuk ke hape . takpenah lagi aku segile ni balik camp . bagi aku lah kan , graduates sume camp tu adalah satu penyiksaan . sepatutnya kitorang stay kat sana kan . aku tak kesah je kalau nak cancel shooting segala bagai . aku dah kaya an . rumah bukan sebuah , banyak buah kot . tu takcampur dengan buah epal , buah limau , buah durian , buah naga . aaa . banyak gila kan ? so . aku tak kesah je nak cancel job aku asalkan dapat continue camp dengan diorang . memang menangis koot aku hari last hari tu . yela . aku artist kesayangan dunia yang punyalah comel dan manje kan . takde lah secomel nora danish . tapi kalau setakat lisa surihani tu , aku lagi comel dan manje kut . fyi , Yusry pilih Lisa Surihani tu sebab dia frust aku reject dia . tu yang dia terus ajak lisa kahwin tu . nak cover malu lah katekan . 

okay . begitu banyak aku merapu yang entah pape . aku mintak maaf sebab lately entry blog aku nih punyalah bosan . entah pape je kan . tapi kan , kite kan , nak bagitau awak kan , yang kite ni kan , memang cenggini wak . kite kan suke tulis je ape ape . sebab kan , bagi kite kan , blog ni kan . tempat kite merapu je . pastu tempat kite manje manje . yelah kan . kite kan artist kan . mana lagi nak luah segala isi hati ni kalau bukan dekat blog ni . takkan nk luah dekat peminat pulak kan . tak kena lah cenggitu . okay . makin banyak je kite merapu kan . macam banyak gile gitu kan . wak wak . kite sebenarnye kan . kite nak tido dah . kite mengantuk gile . pastu an . esok kite ade driving class . cikgu kite dah text kite dah . die cakap nak datang ambik pukul 8 . kite mesti lah kene bangun pukul 7 kan . kite nak bersiap wak . lame . kite kan artist . mane nak pedicure manicure lagi . banyak sangat benda nak buat . awak kena paham la kite . awak semua kan peminat kite kan . 

now . tanpa cakap panjang lebar kan . kite dah nak off ni wak . kite macam banyak sangat dah merapu . sampai kite dah start cakap kite kite ni . jap . #PukulKepalaDenganKasutSpyke# okay dah . aku nak tido dulu tau lalink lalink . babaiii . muah kiri . muah kanan . toodles . bhaiii . muahhh ! <3

still . there is something fer you . 



P/S : maaf tulisan kecik gila . tapi saja je buat tulisan kecik tu sebab entry panjang gila . kbhaiii .

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !