BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 7 October 2013

Minggu Stress

Stress...

Hello hai dan Assalamualaikum. Dengan assignment banyak aku cari masa nak update blog kejap sebab aku dah rindu sangat nak meluahkan perasaan dekat blog. 

Honestly sekarang aku boleh tahan stress sebab semua project nak kena submit this week, dan honestly jugak weekend ni lah aku rasa paling berguna sebab aku banyak habiskan masa aku siapkan assignment, buat plan mengadap laptop. 

Andai dulu weekend sesedap rasa je aku tidur tak fikir kerja yang banyak, weekend ni aku lebih teratur dimana aku tidur lewat sangat semata mata siapkan drawing yang banyak. OMG. Penat nya boleh tahan lah. Aku rasa aku boleh rabun. 

Next, disamping assignment yang banyak aku jugak stress atas permasalahan cinta yang terputus di tengah jalan. Tapi aku ambik positif. Tipu lah kalau aku cakap aku tak meroyan dekat twitter. Memang aku meroyan sampai kawan kawan sendiri mula bash aku cakap aku meroyan blablabla. 

Tapi sekarang alhamdullillah dah boleh move on. Semoga kau yang tinggalkan aku macam ni je, bahagia dengan hidup kau sekarang. Aku harap kau bahagia. Ye. Dan jangan risau aku takkan kacau kau lagi. Hihi. 

And yes, aku nak mintak maaf dekat followers aku dekat twitter andai korang semua serabut dengan tweet aku yang meroyan gila babi haritu. Ye aku faham korang rimas. Mesti korang macam "eh pebenda lah perempuan ni nak meroyan royan". K aku mintak maaf. Tapi tu cara aku. Sorry sangat. Unfollow je kalau tak suka instead korang kutuk kutuk aku. Hm. 

Bukti aku benar benar stress dan gambar pengubat rindu

And benda stress berikut nya aku taktahu bila nak beli tiket bas sebab busy sangat. Macam taktahu bila nak curi masa. Ya Allah. Haih. Hm hm. Banyak benda siak nak buat. Serious banyak. Mampos lah semua nak submit minggu ni. Nak taknak kena buat jugak. 

Benda stress berikutnya, kawan kawan yang mula menjauh. Aku taktahu ni perasaan aku ke ape. Tapi aku rasa macam aku mula jauh dari orang orang yang rapat dengan aku. Maybe semua tengah sibuk buat assignment kot. Yelah. Semua stress project banyak nak haroomm. 

Tapi jujur, aku rindu geng geng yang dulu. Seems like semua dah berpecah dan takda masa nak lepak. Aku harap aku ada duit banyak, ajak diorang keluar, pastu lepak sama sama. Dan aku harap aku ada masa untuk tu. Hehe. Rindunya sem lepas. 

Okay dah. Pendek kata aku ada jugak rasa nak tenangkan fikiran. Maybe dekat rumah kot. So serious, aku kena balik. Hm. Doakan aku makin bahagia dan aku sempat submit semua kerja this week dan takda masalah so that aku boleh balik Kelantan dan tenangkan fikiran. Amiin. 

Dan doakan aku tak meroyan lagi. Dah. Aku takleh cakap banyak sangat. Ni pun menaip habis laju dah ni sebab aku ada kelebihan menaip. Haha. Kbye. Dah assalamualaikum. Maaf tau kalau aku ada sakitkan hati sesiapa. Aku cuma hmmm rindu semua benda sekarang. Aku stress, and memang aku perlukan semua kawan kawan aku untuk buat aku gelak. 

i want to be happy | Tumblr
All I need is just my BESTFRIEND. Can we lepaking together again? 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !