BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 2 April 2014

March that end nicely :)

Hello April !

Hi hello and assalamualaikum. Its been a month kut tak update blog. Sebulan eh? Entah. Lupa bila last update. Haha ada kerja tapi curi masa sikit just want to say goodbye March, hello April and throw back everything that happened on March. HEHEHE. Too much to remember. Kot? Ah entaah. Hahah. 

For sure, March is the most tiring month for this year i guess. Bulan bulan lain pun penat tapi tak sepenat march sebab march nak kena submit macam macam. Fuh. Penat bak ang. And yesterday we just submit our design's project. Alah. Aku punya board tu memang cincai cincai bro. harap tak repeat je. Nak kasi lulus bersyarat pun kasi lah tapi taknak repeat. Nak duduk kelantan sem depan. Nak lupakan semua benda dekat ipoh ni. 

Beside susah payah tu semua, there are some thing yang good to remember lah kan. For example a few days ago. We've just celebrate Azmil's birthday on 30th March. And i think tu closing for march yang paling power lah. hehehe. 

Okay let me share a little bit about azmil's birthday that to me it was the very best suprise ever kot. If i were him i think i must be so glad suprise and and and aku rasa aku nangis kot kalau member member buat macam tu. Haha oh anyway aku memang melebih sikit. Tak pernah kena suprise. KAHKAH. Sadlife Jo!

So the day begin as usual. It just I think for his birthday I don't want to celebrate it just like other's birthday. I mean yang lain selalu celebrate tengahari on their birthday, or malam tu kan. Lambat lambat lah kiranya. Maybe kalau stick with the same plan, aku jadi azmil pun aku boleh agak orang nak suprisekan sebab we oll memang suka suprise suprise ni. Oiceh. So we decided to make a suprise tepat jam 12 am on 30 haribulan tu lah. Tak tunggu hari siang dulu ke ape ke. 

So malam 29 hb pukul 10 malam, kitorang pergi beli cake awal awal, simpan dalam peti ais sebab ingat pukul 11 lebih nak g rumah Ampang terus. Ampang Ipoh lah , rumah Azmil yall. Memandangkan geng geng kitorang ni dua rumah je. Perempuan dekat Sari Lengkuk, lelaki dekat Ampang. So senang lah nak plan apa apa. Kehkeh. At first nak buat dekat rumah perempuan but then macam susah sangat, kitorang buat dekat rumah Ampang lah. HEHE. 

Thanks to our driver yang hujan hujan pun sanggup fetch i olls dekat rumah ni. Hehe so leladies ni pergi lah rumah ampang tu kan. Tapi lepak luar rumah dulu sebab nanti kang masuk dalam rumah bawak cake memang kantoi lah kalau azmil ada kan. So abang abang rumah ampang tolong check line tengok azmil buat apa dalam bilik. Kehkeh. And Syafiq said Azmil tengah tidur. And i was like Okay. Green light! So masuk rumah, bukak pintu luas luas, ramai ramai yall. pergi dapur, pasang lilin bawak keluar tapi bodoh sebab kipas tak tutup lilin tu mati . hahaha . pastu pasang lagi . pastu tutup kipas. Pastu panas. Tiup lilin bukak kipas. Stewpid! 

Tengok jam dah pukul dua belas. Ingat nak naik, tapi because of some reason takboleh nak naik lagi. SO tunggu dulu kat bawah, lepak lelama. Buat bising, main main dengan kotak, sampah segala bagai. Gelak gelak bising bisiing tapi birthday boy lena kat atas tak sedar apa apa. HAHA! Penat sangatt. Agaknya buat kerja. HAHAHA. Okay apo apo jelah. Then dah dapat green light terus naik atas. 

Ingin ditegaskan, naik ramai ramai okay. Then tengok dia tengah lena nak mampus tidur. Then semua keliling Azmil. Pasang lilin, baru kejut dia. He woke up muka mamai then we sing. I don't know lah benda tu mengejutkan sangat ke tak, tapi tapi tapi if i was him aku nangis. Aku kan banyak drama. Haha. Tapi boleh nampak muka Azmil awkward. Muka terkejut. Tapi banyak mana terkejut tu taktahu. Yelah. Bangun bangun tiidur kek depan mata. Bukak mata macam sedang dikelilingi orang bunian. Kahkah. 

Hah ambik muka birthday boy. Haha nasib baik muka dia tu comel lah kan bila dah bangun tidur. Boleh lah aku nak post kat mana mana. HAHA. Tapi suprise ni paling puas hati kot. Orang lain taktahu lah cemana. Haha biarin aja. Tapi yang takboleh blah, Azmil boleh cakap, "Korang patut belikan aku board. Bukan cake" Hahaha masa birthday pun sibuk fikir design. Aku harap en Fuad baca blog aku dan dia bagi Azmil A. 

Ambik lah aku belanja saat saat manis aku dengan Azmil. Bersemut gambar. Kahkah. 

Ni macam di sebalik tabir lah. HAHA. Padahal muka aku je lelebih. Lalala. Oh thanks to Boloq and Acai for helping us to make it more merrier. Hehehe. Cantiklah boloq ni. 

Gambar ramai ramai kita kasi besar sikit. HAHA. Berkawan ni takboleh nak memilih sangat. Tak kira lah diorang artis ke, minah indon ke, celebrity ke, ustazah ke. Semua sama disisi tuhan. Kahkah! 

jadi itu untuk penutup bulan march. Hehe. Another memory created. Thanks pakwe pakwe makwe makwe. Then I would like to say hello april. I didn't expect much. Harap dapat markah banyak untuk semua project. Eh tak banyak pun takpa. Cukup la lulus working drawing dengan design. Tolong lah readers sekalian. Doakan. Tolong. Hm kemudian saya harap bulan April ni saya boleh move on, betull betul move on. Nanti nak balik, nak start hidup baru dekat Kelantan. Hehe. 

Lepastu kan aku ingat nak kerja semana aku mampu. Nak enjoy hidup saat saat akhir ni. Oiceh. Haha aku akan rindu. Tapi tu jelah kut setakat ni. Ada benda yang nak disiapkan. Jadi selamat jalan romeo sekalian. Assalamualaikum!

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !