BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 4 April 2014

GIVE UP

I give up .

Penat. Rasa dah letih sangat nak hadap semua benda. Otak dah penat. Badan dah lenguh. Sampai satu tahap aku dah taktahu nak buat apa dah. 

I'm trying to fix all the things but i just can't. Because everytime I want to stand up, there is always someone that will pull mu down. I'm tired with this shit. I'm just tired. Is it hard to understand?

Dah la. tengah sedap buat kerja ada anasir yang kacau. Ada je perasaan yang datang. Tibatiba lect datang crit itu ini. So many fault. Sempat ke nak betulkan within 24hours. I'm not a robot. I'm a human. Penat dah nak kena seksa. Tanya diri sendiri, kenapa ambik course ni. 

Mental aku dah tak kuat Emosi aku dah takboleh kawal. Aku dah give up. Give up dengan semua benda. Aku harap dia ada. Pujuk aku, bagi aku semangat macam dulu. Sebab aku tahu, kawan kawan aku yang lain semua tengah busy. Tak tergamak pulak aku nak kacau diorang buat kerja. 

Jadi biar. Tapi aku nak cakap yang aku dah penat. Aku dah start fikir sem depan kalau aku repeat aku nak duduk mana. Duit mama abah aku, buang macam tu je? Kalau semua orang praktikal sem depan, aku nak kawan dnegan siapa dekat iPOh? Then setahun tak jumpa? Tak belajar sama sama? Ya Allah. I am totally not strong for this. I jus't can't. Penat nya :(

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !