BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 18 October 2013

Seaching...

hair

Hi hello and Assalamualaikum wbt. Aku lagi lagi lagi dan lagi. Takda orang lain. Dan ingin aku tegaskan yang dekat atas ni bukan aku. Aku lagi cantik mungkin? Kbye gurau. Mohon jangan serious. Mohon mohon mohon.

Sejujurnya, ku tak bisa. Hidup tanpa ada kamu aku gila. Eh tak. Sejujurnya aku bosan sangat dekat sini ni haa. Sebabnya si Awin Tasha Fawah keluar. So takda orang melalak dekat bawah ni so aku decide nak duduk sorang sorang tenangkan fikiran dan update blog. 

Ni pun dengan bantuan laptop Tasha dan broadband sendiri. Jadi aku nak cakap sikit pasal laptop aku yang buat hal tu. Beriya bawak laptop lain datang Ipoh sebab nak guna broadband. Laptop lama tak boleh install jadah haram kenapa entah. So mula mula broadband tu boleh je guna dekat laptop baru tu haa, tapi tibatiba sampai Ipoh takboleh guna pulak. Takleh install. Haram jadah. Kena guna laptop Tasha pulak. Haih. 

Jadi aku tengah cari jalan penyelesaian nak settlekan masalah laptop dan broadband aku tu. Semoga jumpa jalan. Amiin. 

Nak cerita sikit, hari ni ada kelas CAD. Lepastu belajar 3D. Lepastu hantar terus kerja yang Puan Nurul suruh buat, lepastu usha usha sikit markah yang lepas lepas dengan Puan Nurul then Alhamdullillah, so far amat puas hati dengan markah yang dah dapat. 

Test dapat 13/20. pastu yang first punya kerja 20/20, then yang tadi dapat 10/10, the yang taktahu lagi final project punya lah. Harap harap dapat lah 30 and above. Atleast dah boleh score A untuk CAD. Amiin amiin. 

Bercakap pasal result, risau jugak aku. Memandangkan mostly aku punya subject semuanya penilaian berterusan. Dua subject je kot ada final paper. Hm hm hm. Yang lain semua PB. Dan aku dapat rasakan yang markah aku takda lah terer terer sangat. Berdasarkan apa yang aku dah buat, aku dapat rasa lah aku tak se power orang lain. 

DAN DAN DAN, aku boleh rasa yang pointer aku mungkin lebih menurun. Tapi mintak jauh lah tu kan. Aku harap tu perasaan je. Harap sangat doh. Amiin amiin.

Timeline Photos - Just Girly Things | via Facebook

Haa berangan berangan berangan. Haa ni selingan. Macam aku sendiri masih berharap gitu. Kerja nak berharap je. Tak habis habis. Haha.

(1) Likes | Tumblr

Terumbang ambing taktahu nak jadi apa. Masih belum jumpa diri sendiri. Masih mencari. Takda ke sesiapa nak bawak aku bercuti? Bawak pergi LA ke, New York ke, Paris ke ah mana mana jelah. Biar boleh tenangkan sikit kepala otak aku ni. Haa ada? Aku bukannya taknak bercuti dengan babyboy, tapi dia busy. Nak handle AF tu bukan senang tau. Lalalala. 

365 days | via Tumblr

Still trying, still searching. Hoping for the best. May Allah SWT bless me. I know He will always be with me to show me the right way. Amiin. 

Friendship | via Facebook

I'm sorry If I did wrong. Take me for who I am. Trying to be the better me. In sha Allah. Tapi bila orang dah menyampah, takboleh nak ubah dah pemikiran orang. 

No matter what I'm going through; there's always someone doing worst than me. I should be grateful for what I have and who I have. Website - http://bit.ly/1fHW5Bl

Itu saja. Assalamualaikum. Takjawab dosa, jawab sayang :) 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !