BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 17 October 2013

Dan Sebenarnyaaa....

Family | via Facebook
Eceh. Tak memasal letak gambar yang kengkonon nak future gitu. Gatal noh nak kahwin. Haha. So hi earthlings. Assalamualaikum :) Niat nak update nye sesaja gatal tangan. And nak menyampaikan berita yang hamba telah selamat sampai di Ipoh New York tepat jam empat lebih tadi. Haha. Tepat sangat waktunya. 

So yeah, kembali menghambakan diri di Ipoh untuk masa depan yang lebih cerah mungkin. In sha Allah. Orang kata bersusah susah dahulu, bersenang senang kemudian, berakit rakit ke hulu, berenang renang ke tepian, tapi tak sedarkan diri sebab kelemasan ketika berenang. 

Semoga kesusahan segala bagai ni dapat ganjaran di hujung hujungnya. Semoga anak sulung mama boleh jadi architect yang berjaya. Eceh giteww. Cerita dia aku sepatutnya gerak balik Ipoh hari ni dengan mak ngah tapi sebab jijah post dekat group cakap pn saedah nak buat kelas pukul lapan hari ni, aku suruh abah carikan ticket. And alhamdullillah. Ada ticket. Maybe yang orang reject reject kot. Hihi. 

Jadi semalam gerak balik Ipoh pagi ni sampai. Tidur kejap buat kerja then pergi kelas. Tapi good news nya, design yang kengkonon nya kena present esok, sebenarnya kena present after final exam. ALHAMDULLILLAH. Lega sangat rasa dia. 

Walaupun sebenarnya memang kena guna masa sebaiknya lah nak siapkan design tu. Mana nak study final exam lagi, mana nak siapkan drawing lagi. Boleh gila. Tapi sabar katanya. Ada hikmah gitu. In sha Allah. Then lepas final exam, dah boleh focus untuk port folio, siapkan yang mana tak siap. Yang mana tak hantar. hehehe. Nampak sangat banyak jugak kerja yang aku belum hantar. Pemalas. 

Jadi cerita dia nya nak cakap yang aku dah selamat sampai Ipoh lepastu design tak payah nak kena present esok. Alhamdullillah. Alhamdullillah. Alhamdullillah. Allah helps me a lot. Hehe. So sekarang curi masa kejap nak update blog. Sentiasa ada masa je untuk blog. Haha. 

Untitled

In facts. Yes. Cakap soal hati dan perasaan. Eceh. Kengkonon nak move on, tapi susah nak lupakan jugak. Aku taktahu masalah aku. Tapi aku rasa semua perempuan mengalami masalah yang sama. Eh maybe. Eh entah. Lantak pi depa. Sekarang cerita dia aku nak melupakan nak melepaskan tapi masih tak mampu. Perlahan lahan boleh lah. Masih suka masih sayang. Takboleh buat apa. Seriously. Tapi masih mencuba untuk melepaskan. Lagipun aku dah cakap aku nak berkorban kan? Semoga aku kuat. Doakan. 

👌

Yes I am. Sometimes masih berharap dia masih pandang aku macam dulu. Masih perhatikan aku. Masih tengok semua benda yang aku buat. AH berangan. Padahal aku tahu, benda dah tak jadi macam dulu. (#np Harapan : haaarapan, harapan menjadi layu) Semua dah lain. Beliau pun dah berubah. Mungkin lebih bahagia. Mungkin. Dalam mata dia tu dah takda apa apa untuk aku. Aku tahu, tapi masih susah nak move on. Ah boleh gila. Tapi mintak jauh lah.Haha. 

...

I'm not supposed to and I'm sorry. It is not your fault. But my fault. Tapi aku masih tertanya tanya bila aku nak lupakan kau ni. Bila bila bila? Okay bye. See, aku masih meroyan pasal kau. Means, kepala otak aku masih ada kau. FUh. Keluar lah cepat. Kenapa kau taknak keluar? :( Sebab aku dah kunci. Kan? Kau terkurung kan? Maaf.

(1) Facebook

Haa, ni dah takboleh. Haram jadah nama dia. Boleh boleh, lepas kahwin gitu. Haha. Semoga jodoh aku cepat sampai. Eh no. Semoga jodoh aku sekarang tengah belajar rajin rajin, pointer dia tinggi, pastu nanti dia kerja lagi power dari aku, lepastu dia boleh sara aku nanti. Pastu kitorang hidup bahagia. The best part is semoga dia soleh. Boleh jadi imam aku, imam anak anak aku. Eceh. Dah meroyan kat atas tetiba nak berangan. Haha. 

Heart
Kepada hati, terimakasih. Sebab masih berfungsi. Bangga juga dengan hati sendiri. Hati yang orang curi. buang, pijak, baling, blend, remukkan, gilis dengan treller, tapi dia masih berfungsi. Terimakasih HATI. 

Jadi itu saja ulasan aku di petang hari yang hening ni. Haha. Kejap meroyan kejap berangan. Nampak tak kepala otak dah tak berapa betul sehari dua ni? Nampak tak? Semoga otak aku pulih nanti. Haha semoga semoga semoga. Amiin. Okay itu saja. 

Anyway, aku sangat merindui babyboy aku satu satunya. ZIZAN RAZAK. Amboi. Busy noh laki aku sebulan dua ni. Alah. Biasa lah tu. Nak cari nafkah untuk bini. Senanya kes aku dengan dia ni macam Wawa Zainal dengan Aeril Zafril. Senanya kitorang dah lama kahwin. Tapi taknak bagitahu. Nanti nanti lah kitorang bagitahu okay? HAHAHA. Kbyeee. Assalamualaikum. Takjawab dosa jawab sayang :*

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !