BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 19 October 2013

Muka Baru

Tumblr

Assalamualaikum wbt. Hi hello earthlings. Lagi sekali update blog. Macam takda kerja kan update blog dua tiga kali. Padahal kerja berlambak. Ya Allah apa nak jadi dengan aku ni. Okay dah. Esok nak focus untuk exam pulak. Betul ni betul. Semoga angan angan jadi kenyataan. Haha!

Taraaa! Blog muka baru. Ye tahu. Makin buruk. Dah takda muka babyboy. Tssk. Sorry sebab terpaksa menghampakan babyboy untuk sementara waktu. Okay lepasni betul nak edit balik blog. Nak letak muka babyboy lagi. Betul ni betul. Sorry babyboyyyy :( 

Selain itu lagu baru semua baru. Padahal tersalah tukar template. Terpaksa kena edit balik semua. Macam takda kerja aku nak hadap benda ni je malam ni. Phew. Takpa takpa. Malam ni je. Eh konon. 

Kbye. Saja nak gebang blog dah new looks. Jadi sekali lagi nak tegaskan ni blog aku masalah aku semua hak milik aku. Dan mohon jangan salah anggap, aku sekadar nak luah perasaan je wih. Tolong tolong. Jangan marah aku. 

Aku tak pernah paksa suruh korang baca ke amenda ke. Sini tempat aku cerita macam macam, jadi tolong lah. Jangan salah anggap ke salah faham ke. Tolong laaaah! Biar aku bebas buat apa yang aku suka. Lagipun aku tak kacau orang. Aku menaip update je dekat blog ni. Tak ganggu orang. Serious. 

Jadi mohon maaf kalau aku sakitkan hati sesiapa. Aku mintak maaf. Jangan kongkong aku. Aku update blog ni tak usik siapa siapa. PASAL AKU JE. Okay dah. Aku tibatiba bengang. Astaghfirullahalazim. 

Dah nak duduk diam dah. Banyak misi lagi nak buat. Okaybye assalamualaikum. Takjawab dosa jawab sayang :*

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !