BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 27 September 2013

Sia Sia

Quote love is friendship set on fire | 9images

Hi ain comel dan ain comel sangat hewhew. Jo sayang ain ihiks 

Hi Assalamualaikum. Aku nak cakap dan nak highlight, ayat diatas yang kaler merah dan kecik tu adalah hasil seni gila publisiti ain. Dia yang gatal tangan nak taip lepas tu tak kasi aku delete. Lepas tu aku pun ikut lah kehendak gila publisiti dia dengan tk delete ayat yang dia taip tu. Kengkonon ambik hati. 

Jadi aku tktahu kenapa aku rajin sangat nak update blog. Serious. Padahal aku bukannya aku ada idea sangat nak update. Pendek kata aku merepek je ni. Hewhew. Okay ada orang tanya aku, hewhew tu apa. Honestly aku tktahu hewhew tu apa tapi aku guna jugak sebab kengkonon nak ikut trend. Ihiks. Walaupun aku tahu hewhew tu adalah benda yang sia sia. 

Anak anak yang dirahmati Allah sekalian, jangan lah kita membuat benda ataupun perkara perkara yang sia sia. Daripada nak hewhew, baik korang pergi mengaji Al-Quran. Solat hajat. Memandangkan sekarang ni macam ramai orang yang nak final exam. Haa dekat kan diri dengan Allah SWT sikit. Hihi. Eh apa pulak sikit, banyak. 

Acecece. Aku nasihat orang tapi aku rasa aku pun macam tengah buat benda yang sia sia ni. HAHAHAHA! Habistu aku macam dah penat belajar. Eh korang tahu tak semalam aku tak tidur tau. Serious tak tidur. Buat drawing. Eheh. Tapi end up drawing tu tak guna pun hari ni. Kalau aku tahu aku tidur awal awal. 

Hm okay. Alang alang aku dah update blog ni, aku rasa nak berkongsi cerita sedih lah dengan peminat peminat aku. Aku rasa raya haji ni aku tak balik Kota Bharu, New York. Hm hm hm. Sebab nya masa tu cuti kejap je. Eh entah. Aku pun tktahu kenapa semua orang tak balik. Jadi aku tak balik jugak lah. Habis tu macam tak leh balik gitu. 

Jadi aku nak cakap lah yang aku ni sedih lah. Sebab seumur hidup aku, tiap tiap tahun aku raya dengan family aku tau tau tau. Tengok lembu tumbang sama sama. Habis tu tahun ni nak tengok lembu tumbang kat mana? Dekat Ipoh ni ada anjing je. Mana ada orang korban anjing raya haji. Tu haram jadah nama dia. 

Eh jangan lah nangis. Aku baru cerita sikit. Ah cengeng. Hihi. Aku ada kelas CAD tau petang ni tau. Student yang berjaya akan bukak laptop dan siapkan kerja CAD tapi aku. Hm hm hm. Bukak blog update. Takda matlamat hidup. Padahal final is around the corner , thank god ada traffic light, lampu merah. Boleh stop kejap. eheh eheh eheh.

Okay dah, Aku taktahu dah nak bebel apa tau. Serius. Aku macam hm hm. Aku makin bosan sekarang. HAHA. Tapi aku rindu geng geng aku yang sem lepas tau. Rindu sangat. Aku banyak berubah, so orang dah menjauh. Tapi jujur, rindu keakraban sem lepas. Haa gitu. Keakraban kau. Haha. 

Dear in the Headlights

Dah dah. Bye semorang. Selamat maju jaya dalam hidup masing masing. Doakan aku juga berjaya. Kita satu bangsa kita satu negara, kita satu matlamat wohooooo. Lalalalala tak memasal. Dah kbye. Assalamualaikum. Ihiks ihiks. 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !