BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 26 September 2013

Infiniti Cinta?

Always love you but I let go

Hello Assalamualaikum. Tak jawab dosa jawab sayang. Anyonyo. Dengan mood yang lain, kengkonon nak move on, aku gagahkan diri untuk update blog yang tak seberapa sangat ni tau. Yelah. Ape je ada. Ye dok? Lalalala

SO yeah, hari ni Music Video INFINITI CINTA keluar, and and I was like omg omg tak sabar nya nak tengok. Dari semalam dah meroyan dekat twitter tulis lirik lagu tu segala bagai siap mention babyboy dengan harapan dia retweet walaupun dia tak retweet. Duh. Please. Haha. Takda lah. Mention, hashtag sebagai support memandangkan gua seorang isteri yang solehah dan sentiasa support babyboy gua. Ihiks ihiks. 

Honestly, pagi tadi bangun tidur sibuk siapkan drawing yang kengkonon kena submit pukul dua hari ni. Tak makan tak mandi terus buat drawing yang boleh tahan sakit hati tu. Pukul dua pergi kelas, pukul empat balik tidur sebab penat sangat, pukul sembilan baru bangun. Buruk nya perangai anak dara. 

Dan lepas pukul sembilan baru sibuk nak tengok MV Infiniti Cinta. Pergh pergh pergh. Good job GHAZ ABU BAKAR, ZIZAN RAZAK yakni suami saya, dan KAKA AZRAFF yang cantik noh. I keep repeating the video again again and again. Tak sangka laki gua boleh jadi chef and omg omg sangat, Kaka Azraff sangat cantik okay without braces. Angel sangat nampak. 

Masih eksaited tengok video tu. Serious aku ulang ulang. Haha. Macam orang takda kerja kan? Buat report agama pun sambil dengar lagu tu tau tau. Tepuk tangan untuk diri sendiri. Haha. No matter what, good job! Tahniah semua pihak. And and, tahniah ZTF, trending AWANI gitu. Hahaha. Power power. Dah berapa kali dah. Boleh tahan power ZTF ni. Mohon Kak Needa bangga dengan anak buah beliau. cc: @needa_h

Okay okay. Sudah sudah. Berkenaan hati dan perasaan aku? Hm. Nothing. Kosong kosong kosong. Mungkin jiwa ni dah kembali tenang. Aku sendiri pun dah tidur macam orang pengsan. In fact, I'm still hoping for the best in my life. 

Okay dah. Tasha dah balik. Aku pinjam laptop dia ni haa update blog. Hihi. Thankyou @tashaaaarashid. Follow lah dia ramai ramai. Hahaha. Dah aku rasa aku nak chiow dulu. Wahai peminat peminat yang menyayangi Kak Culing, mohon doakan kebahagiaan Kak Culing. Boleh? Haaa gitu. Bajet artist sangat nok. Mohon takda orang bash. Haha. Kbye. 

pain

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !