BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 14 September 2013

Hello Kota Bharu

Keep your gead up
Alhamdullillah. I am safely arrived at Kota Bharu, Kelate. Eheh. So ingin aku bangga kan yang entry ini di update dikala aku sudah landing dengan enaknya diatas katil yang empuk, di bilik sendiri, di rumah sendiri. Pheww. Empuknyaa tilam ini. 

Dekat Ipoh mana ada katil. Mr K kedekut haram jadah. Tssk T.T Sakit tau belakang tidur atas tilam je tau. Kadang kadang tidur atas kerusi, kadang kadang tidur atas lantai berselimutkan drawing. Eceh. Bajet tidur dengan assignment. Padahal buruk tak buruk perangai aku, mana pandai buat assignment sekarang. Tidur lebih penting gitu. HAHAHA.

Yelah. Pengalaman itu mendewasakan. Jadi sebab aku rasa aku dah lama jadi warga PUO, aku rasa aku dah power dan dah dewasa. Orang dewasa mana buat assignment, jadi aku biarkan je assignment aku tu. Hewhew. Tidur itu lebih penting. 

"Nak hidup sihat, tidur kena sentiasa cukup. Sekurang kurang nya lapan jam sehari. Lebih itu lebih baik", kata aku yang tak pernah makan sayur. 

Jadi cerita dia empat hari cuti ni aku nak hidup dengan tenang di Kelantan dimana aku tak perlu fikir assignment drawing segala bagai. Jadi aku telah mengambil langkah bijak untuk tidak membawa pulang mana mana assignment pun. 

Sebab aku tahu, kalau aku beriya bawak assignment balik pun, aku takkan pandang assignment tu. Jadi untuk menjaga hati assignment, ,aku tinggalkan mereka di Ipoh untuk mereka berparty disana. 

Itu saja dari aku. Terimakasih kepada pihak yang mendoakan perjalanan aku selamat sampai. Alhamdullillah. Selamat sampai. Hehehe. Niatnya balik nak tenangkan fikiran. Nak betul betul berubah. Balik ke kelantan untuk cari diri sendiri. 

T.E.E.N.S :)
Dah la semua. Itu saja dari aku. Pesanan aku kepada semua orang, selamat menyambuat Hari Malaysia. Selamat bercuti. Luangkan masa anda dengan keluarga. Yang mana jauh dengan family tu, rajin rajin kan call parents dirumah. Sekurang kurang nya takda ah kau jadi Si Tanggang. Eh tak memasal. K lah. Byeeee :*

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !