BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 10 September 2013

Dear you :)

beautiful | Tumblr

Hello hi and Assalamualaikum. Its me again. Again and again. Dah tu kau expect siapa nak update blog ni kalau bukan aku? Lisa Surihani? Emma Maembong? Nora Danish? Haa ni haa satu satu nya orang yang berkuasa dalam blog ni. Hahaha. 

Today, I won't talk much about opinion and so on. Because I don't have any idea to update. Tapi sebab gatal tangan nak menaip, aku gagahkan jua update blog. Dah terbukak blog ni, I was thinking to do something sweet ah. Why don't I tell a story about him? Yes. Him. The one who knows me very very well gitu. 

I never talk about him before, and I'm sure, if he was reading this, he must be proud having the sweet me. HAHAHA! Kengkonon. Ni nama dia cerita puji diri sendiri. Haha. And you, yes you, this is for you. Ihiks. I'm not going to mention your name, you know who you are, because there is no one else, only you. Lalalala. 

And to korang korang yang taktahu apa apa, kalau nak keep on reading pun, keep on reading lah, kalau taknak muntah hijau, takyah baca pun tak apa. Tapi untuk awak tu, ye awak, yang hari hari tak lost contact dengan saya tu, awak kena baca ni. Taknak baca saya tumbuk awak. Haa jejaga. 

He's the one who take me for who i am, but at the same time, he changed me a lot. From worst to better. Yes. I told no one before that someone is changing me patiently gitu. Bukan senang nak ubah manusia keras kepala macam aku ni, tapi dia sabar sangat sangat sangat. And finally, I can see the changes in me, and I am quite selesa with myself today. Okay. Ni ayat puji diri sendiri. Haa kan aku dah cakap kalau taknak muntah hijau jangan baca. Berebut juga nak baca semua. Haha. 

basically.
What I like about him? I dont like him. But I love everything about him. Semua. Yang paling power tu, when he really really know who I am. Satu satu perangai aku dia tahu. Aku ni pesen jealous tak memasal. Benda kecik je nak jealous. Tapi dia sangat sangat sabar walaupun kadang kadang dia bengang jugak. Tapi dia banyak sabar lah. Ihiks. 

Cute :)Dear you, I love you and I don't wanna lose you like I lose the others. Be in a relationship with you is my favorite part. Be by your side is my favorite moment. One day if I no longer be by your side, please know that I love you from the bottom of my heart :) I love you because of you. You.  Thanks for always be there when I need you even though sometime you missing without any reason. Haha. Okay okay. I know there must be a reason, it just I'm not an understanding person. Haha. Terimakasih kerana sentiasa bersabar dengan hamba wahai tuan hamba, senang cerita, beta nak kata yang beta sayang sangat pada tuan hamba. Hihi. 

Sampai bila bila pun ingat tu okay? I love you and I don't wanna lose you. Hihi. Okay dah, selesai berjiwang. Itu saja teaser untuk cerita siapa pakwe aku. Haha. Nantikan cerita penuh okay? Beberapa tahun lagi. haha. Bye peoples. Muah kiri muah kanan, muah dua dua belah :*

true | via Tumblr

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !