BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 21 June 2013

PERASAAN.

Totally trueeee! | via Facebook

I wish I could do this. Stop disturbing peoples who avoid me. But seriously I can't. I don't know why but I think that is the major problem with me. Sometimes I feel that my life is totally sucks. Yes. I laugh too much. Happy too much. But I guess no one knows what do I felt actually. I am totally dying. I've so many problems and I don't know how to settle it ALONE. I wish I could handle it but I can't. I wish I could share it with someone but I don't how and where to start. It is too complicated. Only ALLAH SWT knows what I felt. 

Hmm, tapi aku taktahu macamana nak settle masalah dengan manusia manusia ni, aku takpandai nak luah luah. Kalau luah aku takut orang salah anggap. Entah lah. Eh sakai lah rasa. Kadang kadang rasa nak lari dari dunia ni. Nak berehat dari berfikir macam ni. Kalau boleh aku rasa nak delete nak buang jauh jauh masalah dalam kepala otak ni, but its not easy. No one can't even do it. Kalau boleh buat, i guess everyone will live happily ever after without any problems. 

Scars & Stories | via Tumblr
All I can say is just, benda benda ni jelah yang main dalam kepala otak aku. Macam macam aku fikir. Itu ini itu ini. Faham tak aku rasa macam life aku SUCK gila gila. Eh aku nak lari weh. Dulu tak macam ni sial. Aku takfaham kenapa aku jadi macam ni. Dulu kemain heartless, orang buat itu ini aku tak kesah, sekarang semua benda nak ambik serious. Eh bodoh siak aku. Sekarang ni aku macam mudah nak tersentuh. Hish sakai lah weh macam ni. Pastu nak touching touching. Weh, aku nak lari dari semua ni weh. Nak lari. Serabut. Sangat serabut. Saiko pun ada rasa. Tapi hish entah laaaaaah. Yee, aku gelak aku buat lawak jadi bengong, tapi eh hati, hancur lebur, taktahu apa yang aku nak. Semua benda dah jadi tak kena. Apa yang aku nak semua aku tak dapat. Sebab tu orang cakap, JANGAN TERLALU MENARUH HARAPAN YANG TINGGI UNTUK MENDAPAT KAN SESUATU, kalau kau dapat apa yang kau nak tu, ALHAMDULLILLAH, tapi bila kau tak dapat, kecewa diaaa, Ya Allah, sakit weh rasa. Haa macam ni lah rasa dia. Macam ni. 

No worries | via Facebook
Saat paling sakit bila takda orang yang faham apa kau rasa dan takda orang kisah pun apa kau rasa. I just need a hug bila aku sedih, tapi ada siapa kesah? Takda wih :( Pedih. Sakit. Ye, ramai yang boleh dengar aku bercerita, yang boleh dengar aku luah perasaan, tapi tak semua faham. TAK SEMUA. Bercerita dekat orang yang takfaham apa kita rasa ni susah jugak, end up kita balik yang sakit hati. Susah nak cari orang yang boleh tenangkan kita sepenuhnya. SUSAH. That is why I said yang I am totally alone. Aku takda kawan yang betul betul rapat untuk dengar masalah aku tu semua. Macam aku cakap, orang dengar tapi orang tak faham. Balik balik, kutuk kita dekat belakang. Sedih doh sedih. 

Scars and Stories | via Tumblr
This. Sometimes, I just hate night. When I'm alone. Masa ni semua benda nak fikir. Haa macam sekarang ni lah. Aku rasa aku serabut, aku rasa aku sedih, aku perlukan seseorang, aku cari orang tu, tapi bila orang tu cakap, "eh got to go, ada kerja, nak buat itu, nak buat ini" and I was like, I just need someone to cheer me up. Tolong aku hilangkan semua rasa ni. Tapi ada tak orang macam tu? TAKDA. Semua blah. SEMUA. There must be a reason when I find you, thats mean I really need you. Buat lah aku gelak macam aku buat orang gelak. Aku tak selalu buat orang gelak, tapi aku harap ada orang yang boleh buat aku gelak bila airmata aku hampir mengalir, tapi apa yang jadi, orang bagi harapan palsu dekat aku. That make it worst. 

http://weheartit.com/lousummer | via Tumblr
There is a lot of peoples like this. Phew. Sangat ramai. So why don't I just die? Maybe when I'm no longer here, peoples will care about me and appreciate me more. Macam orang lain, I just want to be appreciated. Faham lah. Tapi apa yang jadi, masa aku ada orang buat itu ini dekat aku, sakitkan hati aku, buat aku menangis, tapi bila aku dah cukup kuat buat keputusan untuk lepaskan manusia manusia macam tu, masa tu baru cari aku. Sampai bila bila pun aku masih stuck dengan benda yang sama. Weh, I need to go on, tapi aku takboleh sorang sorang. Aku perlukan orang untuk teman aku, bagi semangat dekat aku.

Pheed

This shit are happen to me right now. Pedih siak. Sakit hati ni. Aku tahan je semua. Aku tahan selagi mampu aku tahan. Aku penat dilayan macam sampah, orang nak aku, orang cari, tapi bila aku nak orang, orang blah. Masa orang ada masalah, aku best friend tapi bila aku ada masalah? Mana best friend aku? MANA? Bukan nak mengungkit bukan nak harapkan balasan, tapi cukup lah kau jadi kawan yang boleh tenangkan aku bila aku sakit. Aku tak harap lebih pun. Hm. Aku cuma nak rasa yang orang masih hargai aku, aku cuma nak rasa yang ada orang sayang aku. Tolong lah bagi aku rasa tu, tolong. Kawan nak bergembira ni ramai, tapi takramai yang ada dengan kita bila kita susah. Sakit weh sakit. 

(!) | via Facebook
Nur Amirah Auni sangat penat nak layan perasaan dia sendiri. SANGAT SANGAT PENAT. Tolong lah manusia sekeliling ku, berhenti lah mainkan perasaan aku, berhenti lah sakitkan hati aku, kalau korang takboleh gembirakan aku, tak apa, cukup lah sekadar korang tak sakit kan hati aku, buat aku terasa. Weh Aku banyak gelak, aku bengong, aku gila gila, tapi tak semestinya orang macam aku takda perasaan. Kau nampak aku bahagia tapi hati aku? Tak siapa tahu wih. Maaf andai kata ada orang tak puas hati dengan perasaan perasaan bodoh aku ni. Nak cakap aku tak matang pun cakap lah, aku tak kisah. TERIMAKASIH SEMUA. TERIMAKASIH. Aku sangat penat dengan semua ni. Aku nak kawan yang betul betul boleh jadi kawan, kawan yang takkan rendahkan aku bila aku cerita masalah aku, kawan yang tak pernah lari bila aku perlukan perhatian, kawan yang tak pernah berhenti usaha buat aku gelak bila airmata aku nak jatuh, kawan yang boleh peluk aku disaat aku rasa teruk, kawan yang boleh lap airmata aku, kawan yang faham apa perasaan aku. Weh aku cuma nak orang sedar kewujudan aku. Bukannya buat aku macam ada takda je. Maaf. Benci lah aku kalau korang rasa aku pentingkan diri, MAYBE ada yang akan cakap aku saiko update benda benda bodoh ni tapi inilah apa yang aku rasa. Assalamualaikum. 

Aku harap aku boleh lari dari dunia ni sementara. Aku sangat penat. Aku rasa aku takguna. Aku rasa aku tak diperlukan. I AM TOTALLY NOTHING. 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !