BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 22 June 2013

Oh Bantal Peluk

Imageshack - thvn.jpg

Hi manusia manusia yang tidak membuta dan tengah segar. Hi semua dan assalamualaikum bagi yang wajib menjawab salam. Ihiks. So aku takboleh tidur, seksa gila noks. Dah lama tak berpisah dengan bantal busuk, tapi semalam aku tinggal dekat Ipoh. Pastu aku rasa macam aku rindu bantal aku. Rindu gila sampai aku takboleh tidur. 

Apebenda masalah aku ni? Aku rasa bantal busuk tu dah sapu minyak dagu dekat aku tu yang sampai aku teringat ingat dekat dia. Tak pun bantal busuk tu dah bagi aku nasi kangkang. Pergh. Hahahaha! K aku bergurau Jangan marah. Uhuks uhuks. 

So sekarang babyboy kite dekat Paris tau. Siapa babyboy aku? Ye ye, mungkin ada yang belum tahu, dan aku tahu ramai sangat yang nak tahu, aku faham, jangan segan, kalau korang nak tahu siapa babyboy aku bagitahu lah. Hm hm. Haa kau , nak tahu kan? K. Zizan Razak nama dia haa. Apa? Dia dengan emma? Eh tak. Emma tu saja je nak coverline aku dengan babyboy aku. Yelah. Aku ada bagitahu dia, biar hal aku dengan babyboy aku ni takda siapa yang kecoh. Hm hm. HAHAHA! 

Babyboy ada ajak aku pergi Paris sama, katanya nak honeymoon kali keberapa entah. Tapi aku dah bosan, dah selalu sangat honeymoon, dah bosan pergi Paris tau. Yelah, kalau aku tak masak, kitorang selalu jugak dinner dekat Paris, New York, Los Angeles. Ikut mood ah nak makan apa. Kalau Paris tu dah selalu pergi. Alah, dulu kan stay sana. Sekarang je stay Malaysia atas desakan peminat peminat kitorang. Hm hm. HAHA. 

Apa? Aku malas masak? Sebab tu makan luar? Eh tak. Mana ada. Aku bukan malas masak, tapi yelah, babyboy taknak aku penat. Aku nak kemas rumah pun tak kasi, eh kalau kau nak tahu, dia tak kasi aku berjalan, selalu dia je yang dukung. Haaa tutup mulut tu masa aku bercerita, masuk lalat nanti. HAHA! Tu pun babyboy merajuk aku taknak ikut dia pergi Paris, tapi okay lah balik. Sebab aku dah janji dengan dia masa dia kat Paris, aku janji akan setia. Atotototo. Haha

Tapi senanya aku nak cakap aku sedang merindui bantal peluk aku. Mohon ramai yang mengasihani aku. Okay tu je nak cakap. Bye. Muah kiri muah kanan muah dua dua belah. Hahaha. Assalamualaikum :* 

(1) teen quote | Tumblr

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !