BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 17 June 2013

My FAULT.

~*My Life*~ | via Facebook

And im crying alone at night. Did someone cares? No one. Because I am totally alone. Keep hoping for something that I will never get. Well. I just a little girl that has so much dreams. For god sake, I am totally tired being in this way. You used to be my bestfriend a month ago and what happen right now? You just go away like that. No! That is not your fault. My fault. 

Salah aku sebab takboleh terima perubahan kau. Dulu kau layan aku lain sekarang cara kau layan aku lain. Dulu aku rasa kau sayang aku dan sekarang aku rasa kau nak lari dari aku. Sorry bro. Aku takboleh terima perubahan tu. Aku takboleh. Ye. Kau tak cakap apa apa. Tapi salah aku. Sebab aku perempuan. Mudah cair dengan semua benda sweet yang lelaki buat. Maaf. Hati aku rapuh. Jujur. Tu kelemahan aku. The first time we know each other, aku rasa bersyukur kenal kau. Aku rasa kau sayang aku. Tapi sekarang? Aku hilang kau gila gila. No! Bukan salah kau. Salah aku. 

Manusia, mudah berubah. Tapi kenapa kau jadi orang lain? No. I just over thinking. Banyak sangat fikir mungkin. Banyak sangat tengok conversation lama. Conversation yang fun gila. Yang takpernah ada masalah pun. We just enjoy ourselves and enjoy the conversation. Haaa nak berdrama ke ape ke nak buat lawak ke nak jadi ape ke semua takpa. Tittle kita apa masa tu? Dulu kemain boleh nak ngada ngada itu ini. Boleh. Semua boleh tapi sekarang? If dulu nak OTP berjam jam pun boleh. But now? Got nothing to talk. Okay. Aku yang salah. Peoples move on while me masih ingat benda benda dulu. Benda yang awal awal kenal dulu. Tapi kau faham tak bila kau dah berubah aku rasa aku hilang kawan aku? Kau faham tak? Aku nak kau yang dulu. Kau yang boleh terima semua benda pasal aku. Yang boleh layan aku macamana sekalipun. Yang boleh 24jam dengan aku. Yang boleh dengar aku membebel. Yang boleh membebel itu ini dekat aku. I'm wondering kenapa dulu boleh sekarang tak boleh? Babe. Aku hilang kawan. Aku sedih. Aku try cari kau yang dulu tapi aku takjumpa. Sumpah aku tak jumpa :'(

I don't know what is my problem. Aku tak suka perubahan yang macam ni. Serious aku tak suka. Aku rasa lost. Aku sabar. Aku tahan semua benda. Aku tahan perubahan tu dan aku belajar untuk terima. Tapi aku takboleh. Sebab aku rasa kau yang dulu lagi sayang aku. Kau yang dulu lagi care pasal aku. Aku takboleh weh. Aku try nak act macam biasa tapi aku takboleh. Sorry. Aku dah buat perangai gila aku. Tapi aku takboleh go on bila aku rasa kau terpaksa layan aku. Aku harap ni malam last aku menangis. Aku tak nak nangis dah. Tolong. Aku dah penat. Sangat penat. Maaf weh salah aku. Tapi tolong faham. Aku rindu kau yang dulu. Aku tahu aku tak sempurna tapi tolong jadi kawan aku yang dulu. Hm. Walaupun aku tahu ni salah aku. Ye. Salah aku sebab berharap kau takkan pergi. Berharap kau tak pernah hilang. Berharap aku tetap jadi keutamaan kau. Berharap aku jadi 24hours kau. Maaf weh maaf. Tapi satu aku nak cakap, AKU SAYANG KAU. 

love | Tumblr

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !