BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Sunday 16 June 2013

Larian Membowling KFC !

 Twitter
Hi peoples. Assalamualaikum and selamat pagi petang siang dan malam. Yelah. Nak cakap selamat pagi kang korang baca malam, mulalah nak cakap aku tak kenal pagi dengan malam. Haaa Malas lah kan. So right now bukan lah nak update pasal apa. Nak update pasal semalam saja lah. Sesi berjimba jimba dengan orang Kelantan. Hahahahaha. Nasib baik diorang ajak aku keluar, kalau tak? Haaaaa merajuk balik Ipoh. Hahaha. Rupanya ada lagi orang nak kawan dengan aku. 

fyi peoples, semalam aku duty lagi. Hari tu dah duty semalam duty lagi. Biasalah. Daripada aku makan tidur makan tidur. Baik pergi duty. Haha. Dapat jugak tengok ramai orang tengok tengok lelaki lelaki kacak kan? Mana tahu ada yang kenyit mata. Lalala. So pukul tujuh lagi aku dah terpacak dekat IPC memandangkan dapat mesej yang memang kena kumpul pukul tujuh pagi. Tapi hmmm hmmmm hmmmm. Ramai juga yang datang lewat. Ahaks. Kiranya aku bagus jugak lah tepati masa. Konon lah kan. Konon. Haha. 

So gerak pergi tempat duty tu. Me kena jaga base dengan Alif and Solihin. Orang lain jaga checkpoint. Ah duduk dekat base tu siap siap bentang semua en, duduk atas kerusi, bersembang. Yelah. Orang baru lari kan, takda patient lagi. Tibatiba van milo ada, tibatiba rasa dah lama tak minum milo dalam van tu, apa lagi, saya merasmikan. Hahaha. Ambik airmilo sembang. Pergh nikmat siot breakfast dengan milo memandangkan turun rumah tu tak breakfast sebab bangun tidur lambat. K. Pastu orang orang sampai, yang berlari tu semua en, tengok jelah kekalau ada patient. Ada tu ada tapi tak serious sangat. Kaki melecet gitew jelah kan. 

Then peserta larian tu semua tunggu sebab ada cabutan bertuah and and hadiah bapak diaaa best. Lima ribu, LCD, Sony Xperia, and banyak seyh. Haha. Kitorang pun dapat number. Oh yaa yang ada semalam TRIO, abe bob, abe waa, abe wea, Aliff, Solihin, Fatihi, Zaim, Adam, Husain, Yusri, Me, Nadyaam, Wanie and Mia. Tu je rasanya. Haha. Then semua dapat nombor lah. So lepak ah mana tahu kalau kalau bertuah ! Taraaa! TRIO bertuah seyh. Abe bob Abe Wea Abe Waa semua dapat. Hahaha. Bertuah siak! Tengok ah siapa masukkan nombor tu dalam kotak. Aku okay. Aku. Haha. Lalala. Yang dapat tu bukan cikai cikai, haa sedap je haa hadiah diorang. hahaha. 

Then balik daripada duty tu, Zaim dengan Abe Waa hantar balik rumah. Then salin baju semua gerak pergi kbmall sebab Yus Solihin Aliff Fatihi Wanie and Mia decided yang diorang nak lepak lepak membowling. HAHAHA! And we had so much fun! Serious talk! 

Kenapa fun? This! 

1. Sebab dah lama tak main bowling dan diorang gila sangat sangat gila. 
2. Main bowling macam orang lupa diri. 
3. Aku banyak kali masuk longkang dan aku kena bash dengan diorang yang terer terer. 
4. First time membowling dengan Aliff dan aku tak sangka dia lagi terer dari aku.
5. Dapat mengenang kembali memori membowling bersama ahli Rangkaian Belia 2. Lala
6. Aku dapat gelaran baru , J'Lo yang merupakan singkatan kepada Jo Longkang sebab gua kerja asyik cuci longkang je. Tangan dah macam tak betul. Hahaha. 
7. Sepanjang main bowling tu gelak memanjang sebab saling kutuk. 
8. Lepas main bowling pergi cari makan dekat KFC. Then punya lah mencabar jalan tu. Semua jalan tutup. I was the one who drove the car yesterday. As usual, diorang macam tak percaya gua boleh drive. 
9. Terpaksa guna akal yang ada untuk cari jalan untuk sampai ke KFC yang dituju memandangkan jalan jalan utama semua tutup. 
10. Sampai KFC terpaksa mencabar diri untuk mencari parking memandangkan parking tu semua penuh. Atlast jumpa juga parking. 
11. The best moment bila diorang memekak macam orang gila dalam kereta tu sebab nak pilih jalan mana and diorang memekak bila nampak parking. 
12. Makan makan dan mengenang kembali peristiwa aku cuci longkang tu. Dan gelak gelak macam orang gila. 
13. Siap makan kena cari jalan nak keluar dari tempat tu lagi. Dan diorang tunjuk arah lagi dan aku gelak saja. 
14. Akhirnya sampai IPC. Taraaa! The END !

So apa yang best sangat? The moment when you spend your time with the one you love is the best moment ever. Bila kau duduk dengan orang yang faham kau and boleh jadi diri sendiri, tu lah benda paling best. Diorang kutuk ke bash ke, tetap korang boleh gelak macam orang gila dan kutuk diri sendiri. Haha. Serious babe, best siak boleh keluar macam tu. Buat perangai gila depan orang yang betul betul faham gila kita ni. Haaa tudia. 

The team! The awesome team! And the Lucky Trio! Hahaha. Hidup PBSM! 

Embedded image permalink
Nampak tak beriya je bola tu masuk longkang? hahaha

Embedded image permalink
Oh yaa. Event tu nama dia Larian Kitar Semula. This is me and Solihin. Ihiks. 

Embedded image permalink
This ! Menanti tuah. hahaha. Nombor ekor duduk tengah. Haha. 

Embedded image permalink
Tuah tak tuah lah. Tapi boleh tahan berat hadiah. Hahaha. 

Taraa ! That's all from me. Weh. Aku nak keluarkan statement baru, the best friends that i ever had were in Kelantan! Who? Them ! Hahaha. Saya, NUR AMIRAH AUNI BT MAT HASSAN sangat menyayangi mereka mereka di Kelantan. Sanggup balik Ipoh lewat semata mata untuk bersama mereka. Chewah! Mohon jangan bash aku lagi. Ini statement ikhlas dari aku. Sekian! Hahaha. So dah. Tu je nak update. Lantak ah korang nak baca ke idok! Hahaha. Bye peoples :) Take care. Muah! Sayang readers saya. Ihiks ! Oh yaaa, credit to Aliff and Solihin for all those pictures. Hihi. 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !