BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 14 June 2013

Walk With Me. Walk With Us :)

water parks just girly things - Google Search
Hi peoples. Assalamualaikum. Gambar diatas ditujukan untuk gadis gadis yang merendah diri dan takut untuk menggoncang dunia. Haaa. Bagi semangat untuk diri sendiri. Trust yourself and make a strong step. Chewah. Gitewww. Haha tibatiba nak jadi pakar motivasi ah kekonon.

So today takda lah nak cakap nonsence ke ape. Banyak cerita nak cerita ni tau. Yang mana taknak dengar tu boleh beransur perlahan lahan. Aku tak kesah sangat tau tau. Haaa jangan pulak baca baca pastu kutuk aku. Takbaik tau takbaik. So first it is about walkaton diraja that i've join just now. Err not just now, I mean today. Ihiks. 

First of all I would like to say that I am totally glad being a part of PBSMM members. Peace! Haha. Atleast banyak jugak lah benda berfaedah aku boleh buat. Takdalah banyak tapi ada daripada aku kerja membuncitkan perut je. Haa kau ingat tak penat ke nak buncitkan perut? Sekarang sekali dengan pipi peha lengan semua dah buncit. Haa apecer ni? Siapa nak bertanggungjawab atas lemak lemak aku ni? Ada yang nak ajak aku kahwin ke dengan keadaan macam ni? Haa takda tauu. Sedih. tssk. 

Harini duty lah sikit setelah sekian lama tak duty. Gian tau nak duty. Memandangkan ni aktiviti besar, hmm mana tak besar nok, melibatkan raja kot. So sukarelawan yang standby kecemasan, yang pb je pun dalam 70 orang. Penuh pejabat tu tadi. Tua muda comel cantik ayu menawan kecoh semua ada. Tapi yelah dalam ramai ramai tu aku tengok aku je yang pemalu. Jalan tunduk. Ahaks. Ini semua poyyo. 

So overall best lah duty tu. Duduk melepak je kan. Bila dah tunggu semua habis jalan lalu checkpoint kitorang, kitorang follow ah dari belakang. And who is kitorang? HAHA! Ini yang best. FIrst of all Abe Rudy yang incharge duty ni, dia panggil nama tau bagi ikut checkpoint. Then me is so gelabah. Mana tak gelabah, takut terpisah dengan geng. Ah biasalah. Then when Abe Rudy nak announce siapa yang duduk checkpoint satu, mula mula ketua abe waa and i was like okay. Then dia sebut Afiq, masa tu dah terlintas dah, aku kalau bagi bagi group selalu kena dengan Afiq, tapi taktahu ah kali ni cemana kan, pastu lepas panggil nama Afiq, panggil nama Yus satu group, then nama Alyaa, then last sekali ada nama aku. Punyalah eksaited gila babeng. Aku tahu aku berlagak annoying tadi. HAHA! Ah gi mampos. So itu membuktikan tak kira mana duty pun aku pergi, aku ni memang satu group dengan Afiq. Serious talk. Haha. The best part is bila sekali dengan buddy. And Alhamdullillah we have Abe Waa in our group. Abe Waa tu dah memang hebat so tak risau. Ihiks.

Then masa duduk checkpoint tu punyalah lama lepak tunggu tuanku sampai. Sampai penat latah :( Kesian aku tau. Balik Ipoh kena. Balik Kelantan kena. Haa cemano? Atlast tuanku sampai semua berlepas. Kitorang tunggu je bebudak tu jalan depan kitorang. Tunggu ekor nya habis kitorang follow dari belakang. Then jumpa ekor follow lah ke check point dua tiga empat sampai sebelas. HAHAHA. sempat buat pagar semata mata taknak kasi motor dengan kereta lalu. So lenggang je tengah jalan tu buat line kitorang pbsmm ni haa. So maaf ye block jalan tadi. Demi keselamatan peserta. Kbye. 

Best. Totally best. So tu cerita masa duty tadi. Hihi. Penat seyyy sebab kena jalan sekali. Perut ni sakit balik tau. Haa. Tapi takpa. Saya okay. Saya dah besar. Hahaha tak memasal. So itu saja cerita tak menarik gua malam ni. Gua tak kisah lu orang nak cakap apa. Betul gua tak kisah. Hahahahaha. 

Embedded image permalink
Muka buruk pun boleh bajet bajet macam gadis litar kalau dah block motor kereta macam ni. Haaa. 

Embedded image permalink
Sedia menjalankan tugas. Jadi pagar ponboleh. HAHA. Rumah siapa takda pagar nak pagar boleh contact kami lah. 

Embedded image permalink
Sesungguhnya satu kejayaan kalau boleh ambik gambar tengah jalan macam ni. Seriously. 

Embedded image permalink
Walk With Me 2013 :)

Embedded image permalink
Muka checkpoint satu :*

Embedded image permalink
Kak Culing . Abe Waa . Alyaa 

Okay itu sahaja dari saya. Eh macam best pula buat tulisan senget ni. Macam sedikit matang. Taknak tukar lah macam ni. Nak teruskan lah tulisan senget ni. Ihiks. So nak cakap lagi gua balik Ipoh hantar barang je nanti. InshaAllah. Lepas tu balik Kelantan, 24 Jun till 27 Jun pergi camp perdana negeri Kelantan. Then 28 ada makan makan dekat rumah. 29 bola Kelantan lawan JDT. In sha Allah 30hb baru balik Ipoh untuk meneruskan pengajian di Politeknik Ungku Omar, Ipoh perak. Hihi. Doakan perancangan saya semunya berjalan dengan lancar. Amin. 

So bye korang. Sampai sini sudah. Malas nak merapu banyak. Dah penat. Banyak merapu tadi. Kaki punya lah lenguh gila. Seriously aku tak tipu. Haa. Okay dah eh eh? Okay babai. Hahaha. Saya sayang readers saya. Terimakasih. Dear haters, selamat membaca dengan penuh tenang dan berfikiran positif. Okay? Sekian terimakasih. Hihi. Assalamualaikum. 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !