BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 27 February 2013

The Small Talk :)

11434513z-1_large
Hi earthlings :) Hello and assalamualaikum wbt :) Hari ni i didn't update my blog yet. Tidak dinafikan kalau ada ramai peminat yang tengah rindu. Ecece. Takyah malu malu. Mengaku je lah. Aku tak kisah. Lagi pun aku dah faham aku ni ramai peminat. Nama lagi artist. Bukan setakat berlakon, menyanyi, menari semua boleh. Bukan itu saja, saya juga boleh melakukan aktiviti aktiviti ekstrem seperti menahan diri dari ketawa, berhenti bercakap dikala orang suruh diam. Hm saya memang suka aktiviti lasak macam tu. 

So what happen today? Ah. Takda apa yang jadi. Woke up such a very early in the morning, take a bath siap siap then start to walk from kamsis to campus. Omg. Almost everyday keep doing the same thing, balik kelantan nanti tinggal tulang je. Eh no. Sorry. I mean Paris. Takda ah. Bergurau je lah. Jangan pulak nanti masuk paper, kekasih hati zizan razak lupa diri. Hahaha. Teruk nau tu bunyi nya. Hehe. 

So hari ni kelas ape je -.- Yea. English class and computer application. Bak kata egy, boring sekali boring dua kali boring tiga kali. Apa dah nasib aku. Masa kelas computer application tu sangat lah bosan. And aku taktahu apa dosa aku, aku dapat computer yang line dia. Pergh. Punya lah slow bhai. Size je besar tapi line slow -..- Menyirap.
Then lepas habis kelas dalam pukul 12.45 gitew. We headed to Taman Cempaka. Aku ada sesi lunch bersama peminat peminat. Hm. Nampak tak aku ni mesra peminat? Sanggup jalan kaki sebab peminat ajak makan. Tak sampai hati nak naik kereta while peminat jalan kaki. So aku decide nak jalan kaki jugak. Omg. Mohon reporters baca ni dah letak dekat front page setiap paper. Sekian. 

Makan makan. Balik tiduq. Berdengkuk. Seriously. Kononnya nak break dengan tidur. But then bila ada masa free, tiduq jugak. Haha. Dah tu. Rugi tak tidur bhai. Bukan ada kelas pun petang. Tidur lah puas puas sebelum petang selalu aku dikacau oleh extra class. Emph emph. 

Till then. Esok ada presentation polibriged. We'll see apa pulak komen lecturer kesayangan #DSB1A. Let see nanti. Haha. Entah apa lah dia nak komen nanti. Wish me luck guys. Doakan aku tak buat salah depan dia nanti. Contoh nya menggunakan bahasa pasar ke bahasa tepi pantai ke ape -.- Ergh. 

So nak tiduq dah ni. Byeee. Eh wait. jangan lupa undi buah hati gua bhai. Hehe. Beli BH then pangkah dekat nama zizan razak tu. Kalau sayang aku buat k. Hehe. Nanti kalau dia menang, aku jugak yang happy. Korang semua taknak tengok aku happy? Nak kan? HAHA. So vote. Haha


The cute pictures by us tadi. Haha. Makan dekat TC pun nak ambik gambar. Gian bhai. Sebab kami cute. HAHAHA. 

K. Jo is being poyyo. Kick me. Har har. Dah dah. Much of loves. Bye. Sincerely JO :* 


No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !