BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 28 February 2013

Rampasan.

Tumblr_miupclcy8o1r2f2o2o1_500_large
Hi assalamualaikum. Takjawab dosa, jawab gatal. Ayat mat greng. Har har har. Lama dah tak tengok Hantu Kapcai. Rindu bhai. Duduk rumah kerja aku tengok cerita zizan je. Duduk sini, nak hadap tv pun taktahu bila. Omg. Teruknyah. Lame lame lame! Pergh. Tv tu apa? Taktahu. Kbye. 

So semalam aku tak update blog pun. Ahh. macam korang kesah kan? Tssk. But i think peminat peminat aku nih mesti kisah ni. Ye dak ye dak? Har har. Ah lantak. So baru balik kelas. Penat. Semalam tak update pun sebab penat jugak. Lagipun aku nih takda masa. Acece. Busy kate kooo. Semalam kelas satu hari. Balik kelas nak pergi shooting. Nak buat video clip lagu baru semua. Em. Susah tau jadi artist yang meletop letop nih. em em. Tolong lah siapa siapa ambik job aku yang banyak gila tu. Tolong lah. HAHA. Konon.

So hari ni sempat lah sebab kelas habis pukul lima kan. Hehe. And kira not bad lah hari khamis ni sebab kelas start lewat. Pukul sebelas. K lewat ah tu. First class is class Encik Fuad or nama manja beliau abang fu. Eh? Hahhaa

Hm. Pengalaman bhai masuk kelas tu. And i am not going to tweet or play with my phone in that class anymore. Haha. Menyesal aku tak ikut cakap babyboy aku Zizan Razak. Dia dah pernah pesan jangan main phone dalam kelas. Aku main jugak. Nampak tak aku tak dengar cakap babyboy tu? Haha. Sorry baby baby. Sorry. Haha. 

Tapi aku memang main phone dalam kelas bhai. Jujur. Well, this is not school. HAHA. Nampak tak ayat orang baru nak membesar? Tapi aku taktahu apa nasib aku hari ni boleh terkena. Aku rasa orang sabotaj ni. Hm. Someone tweet encik fuad told him yang aku main phone kot. Haha. Lantak ah. Tapi masa tu dia macam dah nak habis mengajar tau. Then aku bukak phone. Pergh. Tiba tibaa ... 

"Haa awak dua orang tu. Datang depan. Bawak dua dua sekali datang depan" 

"hah? Ape? Saya? Siapa?" 

"Ye awak. Bawak phone. Dua dua." 

Aku tengok orang belakang. Sangat bengong masa tu. Toleh kiri kanan. And encik fuad cakap dengan aku. And he ask me to bring my phone in front. Haha. And satu lagi phone, phone tasha. Pergh! Aku dengan tasha memang ada chemistry. 

dengan selamba badak aku pergi depan bagi phone dekat Encik Fuad. He said that he's going to pegang our phone untuk sementara waktu. Then dia cakap ada test lagi. Dia masuk ambik soalan dekat pejabat dia which is sebelah smart room yang kitorang belajar tu lah. Masa tu satu kelas bahan aku dengan tasha. HAHAHA. Cilakak. Dah la masa tu phone tak silent. Berpasak pasak orang mention ni. Hahaha. 

Ayat takleh blah nya,,, 

"Jo, pinjam phone kau kejap. Oh takda phone eh?"

"Aku ada phoneee"

"Nak tweet tak jo?"

"Rajin jo dengan tasha study. Phone takda"

"Eee takda phone"

HAHAHA. Memang lawak semua. Kalau check mention tu semua nak tweet aku dengan tasha phone kena rampas. Hm. Macam ni ah kawan. Macam ni. Hahahaha. 

So masa habis kelas tu me and tasha was teragak agak ah sikit nak ambik phone. And at last, tasha mintak dengan encik fuad. Haha. He ask us to switch off the light aircond fan. Pastu suruh kunci pintu semua lah. Siap semua tu dia cakap,

"Kalau sekali lagi awak buat benda sama, satu minggu saya pegang phone awak" 

Okay encik Fuad. Saya takbuat lagi. Haha. So perit jugak pengalaman tu. Atleast boleh aku focus jawab soalan test tu walaupun bukak buku. HAHA! Test materials paling rilek. Haha. 

So dah semua. Itu je cerita menarik untuk hari ni. Ergh. Oh. Saya rindu budak sains tu. Hm. Dia tak reply pun text message aku. maybe dah tukar nombor. Mungkin. He hates me. Till then. Pray i'll find someone that will love me back. eh? Haha. Byeee :* 

Aip! Jangan lupa vote zizan razak. Beli berita harian, pangkah then hantar. Or else, sms je. Hehe. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut cara pengundian, tekan SINI. Till then. Assalamualaikum. Much of love :) SIncerely, JO :*

P/s: Rindu Elias. 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !