BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 25 February 2013

Goodbye Sleep :)

Tumblr_mirddo1xvm1qjm9bpo1_500_large
Assalamualaikum wbt. Dengan lemah lembut memakai baju kurung aku melangkah dengan peuh ayu lalu tersepak beberapa orang peminat dan mungkin menyebabkan aku tersadong. Namun begitu langkah yang penuh keayuan tu ku gagahi dan akhirnya aku berjaya menahan diri ini dari tersadong. HAHA! Boleh buat novel komsas budak sekolah menengah ni blog aku ni. Har har. 

Gelak pesen baru cemtu ah. Har har. So nak aku cerita kat sini yang aku dengan tidur dah jarang bersama. Kami masing masing bawak haluan sendiri. Aku sekarang ni memang dah ada hubungan dengan orang lain. Tapi aku terpaksa sebab pilihan keluarga. Lalu dengan terpaksa aku meninggalkan tidur. Hm. Aku faham tidur mungkin sedikit kecewa namun esaimen lebih berhak untuk aku. Esaimen mampu buat aku dapat duit banyak nanti. Hm hm hm . 

Damn. Ini adalah ceritera cinta antara satu aku dan dua dia. Kelas bhai ayat. Haha. Nak cakap yang aku ni memang tak cukup tidur doh skarang. Dan esaimen paling menyakitkan hati adalah drafting ah. Jujur, belajar rilek je. Tadah telinga je dengar. Catat ah sikit sikit en. Then bila sampai bab nak buat tu. Perghhh ! Haha. Buat dengan pensel sedap je. Bila sampai part nak kena guna pen, kena hati hati. Dengan guna artline. Kau faham ah macam mana. Dia punya ink tuh. Mencacatkan garisan aku. 

Buatnya tersilap buat sikit memang redo ah jawab dia. Kau tahu tak redo tu memenatkan. Sangat penat. Nak kena buat benda sama dua tiga empat kali. Berkali kali doh. Tu yang jadi tak tidur malam tu. 

Tapi apa yang aku boleh cakap, belajar architecture ni sangat penat ah. Kena sedia mental dengan fizikal dengan sebaik baiknya lah. Kalau ada budak lepasan spm tu nak ambik architecture, kena ingat benda ni taksama macam kau buat LK. Lk takpa ah guna pensel. Salah sikit sapu. But then kalau dah jadi budak architect ni, Hm semua guna pen. Takda ah semua. Tapi kena guna pen. Fufuh. 

Aku mampu cakap yang budak architecture ni kena banyak bersabar lah. Kena korbankan masa tidur kalau nak hasil yang memuaskan. Pastu takyah nak manja, nak cengeng sangat ah. Har har har. Sediakan mental dan fizikal secukupnya. Tu yang penting. Haha. Kau nak kena hadap assignment dengan project yang berlambak lambak. Nak boleh gila. Silap hari bulan bilik kau bersepah sampai kau boleh sesat dalam bilik kau sendiri. Haha. 

Ceyh. Tibatiba jadi sesi menasihati pulak. Haha. Aku baru dua bulan ambik architecture. Haha. Dah konon konon nak bagi nasihat. Haha. Tapi aku dah mula rasakan perbezaan nya sekarang. Haha. Before christmas hari tu rilek sangat, bukak cuti tuh sikit sikit je assignment. Pastu cuti CNY. Bukak ni perghhh sampai takboleh tidur assignment nya. Tapi satu sebab je senanya. Sebab tangguh kerja. HAHAH. Aku yang teruk. Kbyeee. 

Dah ah. Malas ah nak bercakap. Penat dah aku menulis. Taktahu nak tulis apa dah ni. Haha. Makin kelaut dah penulisan aku. Haha. bYe semuaaa :* Sincerelyyy, jo :) Much of love :*

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !