BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 21 February 2013

P E N A T.

Tumblr_mifp6nvqh51s5llheo1_500_large

Hi assalamualaikum. Just drop by. Memandangkan assignment banyak sangat. 12 drawings to go. Fuh. You can do it jo. You can do it. You have to break up with sleep and bed. Please. Fuh

Penat siak sekarang. Tak tipu. Minggu ni sangat penat. K. Macam aku cakap memang salah aku sebab aku tak siapkan assignment awal awal. Tapi korang kena faham betapa cool nya aku. Cool sangat sangat. Emph. Tapi hati rapuh macam mister potato. Jujur. 

Harini pulak ada test. First materials. Encik Fuad takcakap apa apa pun. Masuk kelas dia mengajar. Bajet bajet bergurau nak buat test. Last last dia buat test betul betul. On the spot bhai. Materials apa pun aku takfaham. Then apa lagi. Dapat soalan, baca, bukak buku, tulis jawapan, hantar. Siap. Masuk kelas agama presentation. Masa agama tu semorang tengah siapkan english punya presentation sebab mostly ramai yang lupa. Me too. I mean my group. Farah Tasha and Boloq. Hm. So siapkan hari tu jugak. Cari isi semua. Siap je boloq tulis Madam Agnes panggil. Well done! Dan dan je. Kenapa mesti kitorang group first? So bantai je kat depan tu. Habis. Dah tu, tibatiba pulak madam Agnes bergurau. Dia cakap ada test. Ingatkan dia nak nyanyi lagu Matahariku ke ape. So, ada test. Jawab lah pulak test. Bantai jugak. Nak belek buku memang takdapat. Duduk dengan partner pun kena jauh jauh. Em em em. Redho bhai redho. Jawab je. Hm. 

Nak cakap betapa letih nya semalam tibatiba tertidur pukul sepuluh. Sedar sedar dah pagi. Nampak tak betapa penatnya tu? Then alhamdullillah. Hari ni dapat voucher buku. Thankyou perdana menteri. I've got RM 250 lah kira. Hm. But RM 220 dah fly. Ah. Not fly. But i'm using it to buy books lah. Nama lagi voucher buku. Tak kena kalau buat beli nasi lemak dekat koperasi tu. Hm. Another problem is duit keluar macam air. Duduk sini baru lima hari aku dah keluarkan tiga ratus hinggit. Good me :) 

Kerja nak membazir je. Hell no. Mana ada membazir. Buat makan. Nak beli itu ini. Nak kena bayar baju kamsis lagi. Tu dah 25 hinggit. Em em em. Duit buat makan lagi. Kerja aku melantak je. Bila nak gemuk entah -..- 

Esok ada pulak kelas ganti yang drafting tu. Hah. kena siapkan tu nampak gaya. Doakan aku mampu siapkan semua. Tanpa redo redo. Pleaseeee. Amin. Doakan doakan aku nih berjaya. Tolong lah. Nak pointer tinggi bhai. Kalau boleh, pointer tu tinggi sampai kena guna lift. Ha. Dah. The end. Weh jap. Aku rindu zizanrajalawak bhai. Artis pujaan beta. Babyboy beta. Em. Lama dia tak online. Eh abang, online lah cepat. Rindu ni. Em em em. Oh btway korang, zizanners tegar. Vote ZIZAN RAZAK for abpbh :) Thanks olls. 

2vtv2aa_large
Pesanan penaja: I love you. Please love me back. I'll be the best for you. I will krim sengih. I will :) 

Done korang done! Bye bye bye. Sincerely, JO :) 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !