BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 8 October 2012

The Awesome Peoples On October :D

397255_479424742089277_31496467_n_large
Assalamualaikum. Hi. Ouh. Dont say any words. Semua orang rindu aku kan? Okay. Aku tau. Lalalalala~ *InnocentFace* So. This is the first update for October. Let me greet October first. Kau semua aku dah greet hari hari dah. So takpayah nak tamak suruh aku greet kau semua lagi. So October. Hi. Please be nice to me. And i really wish on October aku boleh jumpa orang yang nak aku jumpa. Ehem~ Pastu aku boleh kenal orang lain lagi lah. New friends maybe. Please October, be the great month for me. Ouh please. Okay. dah. Malas nak banyak banyak. Untung lah orang yang nama October tu. Kenal aku pun tidak tibatiba dapat greet daripada aku kan. 

So proceed. Tajuk entry, the awesome peoples on october. And who are they? Nak tau lah tu kan? Muka nak tau tu memang jelas terpampang di dada dada akhbar muka kau. Here they are :3

|From left , Afif AF9 , Cik Siewleng , Man Rajalawak 5|

Nampak tak tiga orang artist disitu? Haa. Nampak. Dua artist Malaysia dan satu artist International. Kau nampak? Nampak? Annoying tak kite? Haha! Okay saye tau :3 Haaa. On first October diorang lah kita jumpa mula mula. Kawan baru. Eh? Dah kawan ka? Haha. Pepandai ja aku. Maaf maaf. Hows the day? Begini cerita nya *AwanTimbulAtasKepala* 

Once upon a time *PukulKepalaSendiri* . Wei. Ni bukan cerita barbie lah wei. Haa. Pagi tu kitorang memang main main lah kan. Saat paling menyebalkan bila aku kena bukak kedai sorang sorang. What the fish -.- Mohon semua rakyat jelata jangan menangis kerana terlampau kesiankan beta. Haha. So agak letih. And im really really not in mood. Seriously. Tapi takda mood aku pun gelak ketawa dipagi buta takboleh tinggal. Pastu aku lupa pukul berapa masa tu aku orang beli jam dekat kedai aku. Then aku duduk kat belakang tu tengah tulis resit. Seperti yang diketahui umum kedai aku tu memang betul betul depan eskulator. Tapi takda lah kalau kau naik eskulator tu sampai atas je kau terus masuk dalam kedai aku. Tak langsung. So masa tengah tulis resit tu kan, dengar orang gelak macam RazizanRazak ! OhNo! Derr. Tulisan aku macam menulis dengan kaki derr. Gila. Punya lah nervous masa tu walaupun aku tau tu bukan Razizan Razak. Buat taktau. Then masa tengah set jam tu kan, KakHa dengan Kak Hajar panggil aku. Wait. Lupa nak cakap, diorang kerja dekat kedai sebelah kedai aku. Taknak tahu kan? Okay. Aku dah bagitau dah. Haa. Kalau diorang panggil aku elok elok takpa lah. Ni orang tengah setting jam, diorang pulak panggil dengan nada yang agak panic. And apa yang aku dengar masa tu adalah "RajaLawak" . Zappp! Naik ke kepala darah aku. Is it zizan? Dengar elok elok, diorang cakap Man Raja lawak ada. Ada ka patut diorang suruh aku tanya Man RL5 tu zizan datang tak. Jadahnya aku. Stakat nak say hi tu boleh la. Kalau melebih segan ah aku. Kau tahu kan aku pemalu? Lalala~

Pastu buat taktau. Tapi dalam hati punya gelabah. Gila. Nervous jugak tengok diorang tu. Then, buat buat taktau. Bajet cool lah aku ni kononnya. Hello. Im cool. Melainkan itu Razizan Razak. Haaa. Kalau zizan, aku tak cool, terus pengsan. Muehehe! Then lepak lepak kat tempat kerja again. Just forget about abang man and abang afif. Masa tengah lepak depan tepi kedai, gua tengok eskulator derr. Then gua nampak abang man dengan abang afif naik. Masa tu around pukul 9 malam. Seriously, aku ingat diorang dah balik dah masa tu. Tapi tengok tengok ada lagi! Haha. And masa tu aku tengah charge phone. Ingat kan mereka takpandang pun kami yang insan biasa ni. And suddenly diorang datang tengok aku err. Bukan tengok aku. Maybe diorang tertarik dengan charger aku tu. Hahah. See, im using Samsung, and charger sama dengan BB kan? Haa. Phone diorang habis battery, so i kitorang kasi pinjam kitorang punya charger! Muehehe! Kami kan Samsung users. Senanya kami iPhone5 users tapi kitorang guna iphone sehari kitorang buang. Selalu macam tu. Bagi kitorang, iPhone5 ni handphone pakai buang je. Hmm. Nampak permainan aku kat situ? So start daripada charge phone tu, tibatiba kitorang jadik rapat. Like seriously. And aku taktau kenapa aku bangang sangat, aku boleh tegur abang man dengan abang afif macam kitorang dah kenal lama. Selamba rock aku panggil "Abang!!!" masa nampak diorang naik tangga tu. Haa. Boleh pulak aku dengan selamba rock cakap dekat abang man, "Abang man abang man! Nanti balik KL kirim salam dekat zizan . Saya minat dia bang. Saya minat gila. Saya banyak sangat mention dia dekat twitter sampai dia follow saya bang. Hah! Abang tengok lah phone saya ni. Banyak gambar dia" Dengan selamba aku tunjuk gambar zizan dalam phone aku. Masa tu abang man dengan abang afif baru je naik. Kesian diorang kena dengar aku cakap aku minat zizan. Hahaha. 

So sorry abang man. Saya memang agak bangang sikit. See, masa tu baru kejap abang man naik. Aku terus blablabla bagitau diorang aku minat zizan. Muehehe! Lepas tu diorang guna our charger. Then kami ambik gambar banyak banyak. And you know what, diorang memang sporting gila gila gila! Diorang lepak dekat kedai kitorang. Seriously! Homaii. And diorang macam layan ja kitorang punya bising bising. Sorry abg abg ganteng sekalian. Haha. Kitorang memang kepoh sikit. Bapak kepoh. Aku ah. EH no. Im not bapak orang. Bapak kucing pun tidak. Tapi aku hanyalah insan yang lemah yang sangat comel serta menawan, membuat hati mu tertawan. Ehh? Okay aku gurau. Kasar betul aku bergurau. Haha! See. they are awesome. Sangat ohsem. To people yang pepandai cakap abang man dengan abang afif tu sombong, gua akan pastikan lu orang rasa tapak kaki gua. Gua gangster der. Gua kaklong adik ramai. Haaaa! Lu orang takut kan? *Hantuk Kepala Ke Dinding* Weii! Apa kau merapu ni? *Cakap Dengan Diri Sendiri*Haaa. Kite comel. Takmain pukul pukul orang ni. Haha. Kita senggol senggolan cubit cubitan je. 

The faces of us! See. Banyak gila ambik gambar. Haha! Thanks abang abang :D

Apa lagi eh jadik bulan October? Gua lupa dah. Hari hari aku pergi kerja. Im waiting for zizanrajalawak to come here tapi dia takdatang datang. Okayfine! Tapi aku sabar. Kalau aku taksabar dah lama dah aku pergi batu belah batu bertangkup. Haaa. Sapa nak ikut beli tiket cepat cepat. Bukan selalu boleh bercuti dengan aku. Taksemua orang okay! Haaa. Tunggu punya tunggu punya tunggu takdatang datang. Tapi i really hope one day aku boleh jumpa dia, lepak lepak dengan dia macam aku lepak lepak dengan abang man dengan abang afif. How i wish. Harap harap tuhan makbul doa aku. Amin. And you know what , semalam Babyboy titeww dapat award Hero Terhebat masa Anugerah Blockbuster. Even my abang pun kalah dengan dia. Hmm. Takpa lah, aku dah suruh aaron mengalah dengan adik ipar dia. Kan dia abang aku, dia kenalah bagi peluang babyboy aku menang. Haaa. Bijak tak? So here , i would like to say, Congratulations abang zizan! You are the hero! Yeah! Abg zizan suka Ironman. Tapi Ironman tak tercalon pun untuk Anugerah Hero Terhebat tu. Abang tercalon siap menang lagi. Hah! Sapa lagi hebat? Abang ke Ironman? Hmm. Mestilah saya kan? Okaybye! Merepek. No matter what, tahniah abang zizan. Even abang tak menang pun, you still zizanners' hero :D And my hero. My babyboy! Ewahh! Part babyboy tu penting. Muehehe! Okay. Nanti saya bagi Choki choki as a hadiah okay? Tahniah again. Sincerely your babygirl. Eh? Haha! 


Ergh! Aku senanya taktau dah nak cakap apa. Haa. Dah habis merepek dah ni. Merepek banyak banyak takboleh jugak. Kau ada nak cakap apa apa tak? Kalau ada angkat tangan! Okay awak tu yang tengah angkat tangan tu. Awak nak cakap apa? Okay stop talking, kalau awak nak cakap, awak cakap dekat blog awak. Ni blog saya. Jadi saya ja berhak cakap. Haa. Bengang kan? Ohmai. Aku harap aku sorang ja manusia yang menyakitkan hati kat dunia ni. Haha! kay ahh! Gua chow dulu. Gua tau gua punya entry nih macam panjang gila. Dah macam novel dah ni. So gua brenti dulu lah. Tak rock ah tulis tulis novel. Gua brutal. Jiwa kental. Kalau lu nak jadi macam gua, silakan. Tapi gua tau gua lagi unik. Haa. Gua chow dulu dulu lah semua. Lu orang nak tengok gmbar babyboy gua? Lu orang follow instagram dia @zizanrazak869 Eh betul ke idok ah? Aku lupa. Haha. Okay ah. Bye pari pari. Bye pembaca setia. Bye haters, bye lovers, bye no one, byee !!! Assalamualaikum. 

Anda suka entry saya? Anda like lah. Anda taknak like pun takpa. Hihi. Assalamualaikum. Muah! 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !