BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 10 October 2012

This Is Happen When Aku Bosannn !

149691_508851145794632_1565771524_n_large

Haiii. Assalamualaikum wbt :D Hah! Memang tunggu aku update kan? Hmm. Orang tau lah. Orang saja ja. Err. Seriously aku takda motif langsung nak update blog ni. Kau ada motif tak? Ada tak ada tak? Kalau ada sila uar uar kan idea anda di alamat yang tertera di skrin anda. Takda apa apa yang tertera? Calarkan sedikit skrin anda.

So dengan jujur nya aku cakap yang aku memang tengah bosan gila. Update blog sebab hmm sebab hmm sebab hmmmm takda orang layan aku dekat twitter. Sampai hati betol followers aku taknak layan aku kan. Kita bilang dekat babyboy kita. Haaa Kita ada babyboy. Engkau hado? Okay okay. Aku tau kau ada kan? Tapi buat buat takda boleh tak? Ni kan blog aku. Jangan malukan aku. Nanti aku up payment. Haaa. Nak tak? Haa! Nampak dah mata kau keluar $ . Hahahah! Okay tak tak. Itew guwawww!

Err. Tengok. Aku merepek kan? haa. Jadahnya aku merepek malam malam buta ni, tapi aku memang selalu merepek malam malam kan? Alaaa! Biasa lah. Pagi pagi aku busy shooting. Orang banyak job macam ni lh. Jealous lah tooo! Ouh please please! Jangan terjun bangunan please? Takyah la jealous sangat sampai nak terjun bangunan. Hmm. Okay macam ni. I punya job yang banyak tu i bagi dekat you eh? Duit i dah banyak. Lalalala~ Merepek again.

See. Macam ni lah aku. Ekchelli, boring gila senanya. Dekat twitter takda orang layan aku pun. Sedih kan jadi aku? Yelah. Aku bukannya artist kan? Mana ada orang nak mention aku. Hmm. *Mata pandang atas* *Tangan lap bawah mata* Haa. Nampak drama disitu. Orang hafal script lah. Nampak real kan? Pandai aku acting. Lalalala~

Weh weh weh! Aku senanya keletihan ni woi. Aku betul betul jadi entertainer dah dekat tempat kerja aku tu. Memang betul betul entertainer lah. Everything changed bila diorang tau aku melatah. Seriously. Ya Allah. Almost everyday diorang kacau aku tau tak. Letih nk mampos. Muka gua brutal. Tapi gua latah. Tu dah menjatuhkan imej gua tau tak. Bukan setakat imej gua jatuh, imej gua gua lain jugak turut jatuh. Sebagai contoh, Gua Kelam, Gua Musang, gua apa lagi eh yang ada dekat Malaysia ni? Hmm. Sorry. Dulu geografi aku B. Yelah. A tuh bagi dekat orang lain. Hidup kena sharing kan? Se gangster gangster aku pun hati aku baik. 

Haaa! Aku dah macam alat permainan dah dekat kbmall tu. Haha. Diorang bosan diorang kacau aku. Lepas tu sebab ramai orang, sekali dengan orang lain tahu yang aku latah. Homaii. And now, kebongokan aku terserlah sebab bagitau readers blog aku yang aku latah kan? Alaaa. Kau semua bukan boleh kacau aku pun kalau aku latah. Lagipun aku tau readers blog aku ni semua international. Mana ada orang Malaysia. Haaa. Kan? budak budak oversea pun dah faham bahasa melayu sebab selalu singgah blog aku. Sebab tu dengan selamba aku cakap melayu dalam blog ni. Hmm. *Buat muka tak bersalah langsung*

Tapi aku tak kisah pun senanya kena usik. At least i can make people laugh kan? Takpa lah letih sikit. Aku harap kejap lagi ada Akademi Melatah takpun Maharaja Latah takpun Latah Bukan Sekadar Rupa takpun nak suruh comel sikit, Idola Latah. Arghh! Lantak la apa apa pun. So, when aku start latah ekchelli? err. Forgot. Tapi seingat aku start when aku pergi camping pbsm kalau tak silap. yeah! Tu yang senior senior PBSM memang tahu aku latah -.- Diorang lah yang menerukkan lagi latah tu. Oh danggg! Kaw kaw sebagai peminat aku doa lh biar latah aku ni hilang cepat. Tolong lah. Aku takmo latah.

Pesanan ringkas untuk mereka mereka yang suka kacau aku, mohon kau semua bayar setiap kali kau kacau aku. Haa. Senang buat duit. Haha! Dah ah weii. Tibatiba pulak aku rasa mengantuk gila. eh tak da lah gila. Mengantuk manja manja. Alahaiii. k ah! Gua nak out dulu. Lu orang melepak lah dulu kat sini. hihi! Bye peoples! Assalamualaikum :)Muah kiri muah kanan muah dua dua belah :D
Hah! Amekaw. Tak sah aku kalau tak letak gambar Babyboy aku ni hah. Hmm. Gambar ni bila? Masa dia ambik aku kat tempat kerja tadi. Aku balik pukul 10 malam, pukul 10 pagi lagi di tunggu aku balik. Haa. Aku masuk kerja pukul 10.30. Kau nampak permainan aku? Nampak kan betapa dia sayang aku. Sanggup tunggu aku lama lama. And to you babyboy! Babyboy memang comel. *Tarik Hidung* Aku kan penat bekerja, dia pun bawak air Drive M7 untuk membekalkan aku tenaga. Sweet? Orang tau lah *Buat Muka Takbersalah*
Kau semua mohon jangan tatap lama lama kalau taknak merasa minum acid guna straw. Haaa

And baby, if you like it, hmm like je lah. Hihi. Tak like pun takpa. Kita saja saja ja ni. Muehe!

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !