BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 22 September 2012

Saya Bangga Jadi Saya :)

Tumblr_m9pqyj8gm01rng5tvo1_500_large

Assalamualaikum. Hai semua orang. Haaa. Rindu aku lagi kan? Okay tau. Sebab aku tau lah aku update ni. Muehehe. Okay. Mohon tengok gambar diatas. Nampak forever alone disitu. Dengan sebuah guitar. Eh jap, guitar bukan buah kan? So, it should be, sealat music guitar. Haaa. Tu baru betul. So, ingin aku buat ulasan dulu berkenaan gambar diatas. Awak awak semua ni kena lah faham yang saya ni kreatif sangat. Nama lagi artist. Forever alone tu aku. Tapi gambar kat atas ni bukan gambar aku. Err. Kononnya forever alone tunggu my little babyboy, RazizanRazak datang jumpa lah kononnya -..- Pastu guitar tu sebab aku nak nyanyi lagu Terukir di Bintang dekat Babyboy pastu nak nyanyi lagu Bawaku Pergi dengan dia, tapi aku takpandai main guitar. Kalau aku pandai main guitar mesti gambar kat atas ni bergerak gerak sikit orang tu main guitar. Baiklah. Menarik tak ulasan aku? Tolong cakap menarik. 

So update blog nak cerita pasal. Hmm. Hmm. *Mata gerak kiri kanan sambi tengok atas, Dua dua jari telunjuk, kiri dan kanan tunjuk atas, kepala gerak kiri kanan jugak* Berfikir lah kononnya. Okay. Cerita pasal semalam dulu lah. Semalam aku pergi sekolah SK Sri Cempaka. Ada kem tahunan. Aku pergi lah menyibuk. Sebagai facy kononnya. Abe wea tanya aku berminat nak join tak. Aku semua benda aku minat. Aku gila camping woi. So, pergi lah malam semalam. Pukul 8 abe wea datang ambik. Pastu malam tu ada ice breaking, cikgu cikgu sekolah tu dah ada program sendiri dah. Which is nyanyi nyanyi lagu yang aku tak penah dengar sebelum ni. Ohmai. Teruknya aku -..- Tapi okay ah kan. Boleh jugak belajar lagu baru. Haa. Mana tahu nanti aku dapat duet dengan babyboy aku, RazizanRazak, nyanyi lagu lagu tu. Haaa. Boleh pulak masuk Anugerah Juara Lagu. Engkau ado? So, jangan pandang rendah pada kebolehan kami. Pastu malam tu boleh pulak aku terlanggar budak yang pegang telur. Err. Telur tu macam amanah la utk setiap ketua group kan. And guess what, bila aku terlanggar tu, Prappp! Pecah telur tu. Muehehe! Sorry wana!  Nasib baik kenal dah budak tu sebelum ni. Dia siap add facebook lagi. Sebab aku pernah jadi facy dah sebelum ni. Hihi. Yang awesome nya, aku sampai tu ada budak panggil, Kak Zizan! Ohmaii. Tu mesti budak budak facebook -.-

Pastu aku baru bajet budak tak kenal aku kan. Kononnya nak suruh budak panggil kak auni. Masa tengah edar kertas yang nak guna masa ice breaking tu, tibatiba ada beberapa orang budak cakap , "Kak Auww Kak Auww ! Adib tok mari hari ni! " Okay. Takfaham kan? Yelah. Readers aku ni kan semua minah minah saleh. Mana nak faham bahasa Kelantan. Bahasa KL faham pulak kaw yea? Ahah. Sebenarnya camping sebelum ni, aku memang suruh budak budak panggil aku Kak Auw. Sempena nama Auni tu. Nak panggil nama Kak Auw tu kena ada gaya. Gaya tu sama macam Nabil buat Whatever dalam Lawak Ke Der tu. Haa. Pastu Adib tu, budak darjah enam. Handsome woi budak tu. Kat kem dulu aku selalu kejar dia. Pastu aku bagitau budak budak lain yang Adib tu boyfriend aku. Haaaa. Sekali dengan Adib tu hot. Tapi dont worry abang zizan. Jangan jealous k? Tolong lah faham. Budak tu baru darjah enam bang. Saya takkan curang dengan Abang Zizan. Abang kan babyboy saya. *Baling Flying Kiss* Haa. Pastu takjadik lah nak bagi nama baru. Tapi ada jugak budak budak yang tak kenal aku panggil aku cikgu. Wah. Untung lah. Lapan belas tahun dah jadik cikgu. Tapi you know what, aku ni tak perfect lagi nak jadi cikgu. Ilmu tak cukup lagi. So, i told the bebudak "Dik, sayo bukei cikgu. Sayo kak -.-" 

Okay. Done pasal camping. Err. Lets talk about BabyBoy kita lah. Uh? Taktau sapa?

Okay. Mohon jangan pengsan lagi semua orang. Mohon habis kan dulu baca entry ni. Err, babyboyy~ Kite amik gambar ni dekat instagram babyboy! Sorry eh. Weh weh weh! Awak awak semua. Yang mana ada instagram. Follow lah abang zizan. @zizanrazak869

Haaa. Thanks to him. Sebab he really made my day. Betul ni. Tiap tiap pagi he makes me smile. Fuhh. Just imagine, aku ni jenis susah nak bangun. Tapi hari tu, bangun bangun terus segar lepas bukak twitter. Hahaha! Nak dijadikkan cerita, kebetulan mata celik, tengok phone tibatiba keluar notification, "Mentioned by @zizanrajalawak : Alaa sweetnya..." Terus aku bukak mata aku. Gosok gosok mata. Ohmaiii! Did he replied my tweet? OMZizan! Check check balik memang betul. Terus aku bangun, mandi. Muahaha! Eh, before that reply dulu. Boleh pulak aku bajet ngada ngada pergi reply, "Haha. Eh. Mana da" . Tapi senanya aku tau memang aku sweet *Letak signboard "JanganMuntahMerataRata" * Ahaha! Wooo, kalau RazizanRazak baca ni. Mesti dia cakap aku gila ni. Haha. Takpa. Kalau babyboy aku cakap aku gila pun aku suka. Tapi no worry , Dia takbaca. Dia busy practise Lawak Ke Der 2 lah. Haaaa. Nak promote lagi. Mohon yang mana free on 28, 29, 30 Sept and 1, 2, 3 Oct, pergi lah tengok Lawak Ke Der 2. Aku tau mesti best. Babyboy aku dengan Papa Johan takkan hampa kan peminat dia wei! Uh apa? Kenapa 31 Sept takda? Alolo sayang. Try check calendar. September ada 31 hari ke? Takkan beby? Omaigod -.- <-- Bajet bijak.

Err, then ada lah a few things yang dia buat ,yang buat aku bangkit dengan pantas nya setiap pagi. Thanks abang zizan. Memang abang buat saya tersengih. Muahaha! Tapi senanya saya memang suka sengih pun. Bukan sebab abang okay. Alolo. Tak tak tak! Haha. Sebab abang leww buat iteww happy. Hihik :D Thankyou bang. Rasa dihargai gila. Nanti abang datang lah Kelantan. Nanti jumpa saya k? Saya spisis manusia yang unik sikit. Abang memang untung lah kalau abang jumpa saya. Haaa, rasa nak jumpa lah tu kan? Okay okay. Saya tunggu abang zizan datang k? Alaaa sweetnya. Ye dak? Hahaha. Okay mengarut. Muahaha!

Sorry readers. Aku mood mengarut sikit hari ni. Sorry ngat. Tapi aku faham yang kau kau semua ni memang faham perangai aku kan? Haa. Bagus. Macam ni lah peminat yang memahami. Terharu jugak aku ada peminat peminat macam kau semua ni. Kadang kadang terharu sangat sampai rasa macam taknak mandi. Haa. Takda kaitan kan? Tu pasal terharu sangat lah tu sampai takda kaitan. Muahaha! Eh eh. Tidur dulu lah. Ngantuk. Eh nooo! Tak tidur lagi. Its a bedtime story time. Nak story morry dekat babyboy. Biar la dia tak dengar pun. Nanti satu hari nanti, bila dia bosan, mesti dia dengar kan? ye dak? Ewahh! Sejak bila tweet aku bersuara -.- 

So readers, peoples, lovers and also haters, bye. Got to go. Thanks abang zizan. Buat kita bangun pagi pagi buta. Tapi lagi sweet kalau RazizanRazak yang kejut saya pepagi. Haaa~ Okay. Mengarut lagi. So people. Chow dulu lah yea. Tak kisah lah kau semua sayang aku tak, tapi aku sayang readers aku. Phuii! Bajet ramai readers aku ni -.- Eh eh Muah kiri muah kanan. Muah dua dua belah. Tolonglah jangan rindu aku sampai tak lalu nak makan k? Tolong lah. Haha. Bye . Assalamualaikum . Sincerely, Amirah Auni. Babygirl zizan wanna be:D

Haa. Untuk membuktikan dia memang reply tweet aku. Thanks abang thanks !

Anda rasa anda suka entry saya? Like lah kalau suka. Sebab like tu maknanya suka. Kbye!

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !