BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 14 September 2012

Kemunculan Tuan Punya Blog Setelah Sekian Lama


After such a long time cik adik di atas ni tak update blog , saye sememangnya dah tahu yang peminat peminat saya agak merindui saya . Kan ? Ouh itu sangat lah sweet . Dan saya amat faham jika ada pihak yang akan berkata bahawa saya makin lawa setelah lama mendiamkan diri . Adakah saya pergi melakukan aktiviti botox mem botox . Ouh tidak . Haram tu Haram . Okay saya tahu saya makin merapu . Maafkan saya namun saya hanya bergurau manja . Ouh comel kan saya ? Okay saya tahu lagi .

Grrr . So sorry readers . Aku jadik macam nak merapu dekat blog ni . Okay first of all , kalau ada berhabuk kat mana mana tu , tolong lah sapu sapu sikit . Kau kena paham blog ni lama dah tak dibukak , banyak lah habuk . Plus , bibik yang aku bayar hari tu pon dah lari balik negara asal . Hmm . Biasa lah tu . Nanti lah aku carik bibik lain utk kemaskan blog aku yang agak bersepah ni . Err . So people . Haiii . Rindu aku ? Okay kalau rindu takpayah cakap , cukup lah sekadar kau bagi hadiah dekat aku , aku dah cukup terharu . Or else , kalau kau taktau nak bagi hadiah apa , please give me zizan's phone number . Tolong lah . 

Okay enough , this entry is not about abang zizanrajalawak aku . Its about semalam . Semalam aku keluar dengan NAILI AND TIEYM . Sorry lah manusia sekalian kalau kau sakit mata tengok nama diorang yang agak besar tu . This is a request . SOrry sangat . Diorang pun agak Capub . Lebih kurang aku lah . Tapi selalu nya aku kurang diorang lebih . Ehem ~ Diorang tengah cuti sem . And aku yang ada di Kelantan ni begitu baik hati tunggu diorang balik so bila diorang balik , keluar lah kan . Ohsemm weii ! Serunak ngattt ! Walaupun bertiga , mula mula agak boring tapi lepas tu macam takboring sangat lah kan . And that day kami banyak habiskan masa dengan makan . Makan benda yang diorang tak jumpa dekat sana . Muehehe ! Kononnya aku jadik macam pemandu pelancong lah ni kan . Fuhh . Kalau lah zizanrajalawak datang kelantan , macam tu lah aku nak buat dekat dia . Bawak dia jalan jalan . Takda orang boleh kacau . Eh ? 

Taknak cakap banyak . Just came here to upload a few pictures . Ehemm ~ So lets start :D Okay wait . Kau takpayah lah buat muka nervous sangat okay . Aku nak upload gambar je kut -.-

See , the first thing they buy is , ICEKIMO -.- Dua kali weh diorang beli aiskrim tu . Gila . Dengan aku aku breakfast dengan aiskrim . Western sangat . Phuii !

So after a few minutes habiskan ice cream , then jalan jalan taktau nak pergi mana , i think i should bring them to try this . Hari hari aku makan benda ni . Time ada duit lah . No money no lah benda ni . Muehehe . This is ConePizza :D FYI , aku suka yang nombor enam . Kalau ada orang nak belanja , tolong belikan yang nom enam . Err . So kami makan lah benda tu sambil jejalan . Sweet an kami bertiga makan benda sama . Okay tawuu ~

And i think , i should give them an extra conepizza . Kononnya ole ole dari aku from Kelantan . Alolo . How sweet i was . Kan ? Nanti aku jejak kaki dekat perak , aku harap diorang sediakan sebiji banglo dekat aku , dan sebuah kereta bersama driver , err kereta apa ? Aku tak memilih , what about kereta api ? Besar lah tu kan ? 

 While finishing our ConePizza . Anytime anywhere , kena ada gambar . Kerana setiap gambar ada cerita nya . Aku ada , engkau ada ? Plus , kami kami ni artis , peminat sentiasa tunggu gambar gambar latest kami . So , what will they say kalau kitorang keluar tapi tak upload gambar . Dah sah sah diorang frust kan ? Hmm . Walaupun aku yang paling hot antara kami bertiga , diorang pun masih ada peminat *AyatMintakKaki* Hahaha !

Lepas makan pizza , we had a long journey , Err , kitorang gerak pergi Parkson kejap . And kami balik ke Kbmall then then then makan again :3 Yeah , kalau nak ada tenaga kena lah makan . Kalau tak makan , takda lah tenaga . Bijak kan kite kan ? So kami makan makan . Thanks Pembelanja :3

Tadaaa ~ After makan , kitorang cari baju sama . Wee ~ When it comes to pilih memilih session , err , i just leave it to them . Aku tak pandai pilih baju :3 Teruk nya aku -..- So biarkan mereka memilih . Aku jadik pembangkang je . Tak pun penyokong . Kelah kelah kelah ! Haha . So , inilah hasilnya . Dan , kitorang saja ja beli baju gedik gedik :3 Sebab kitorang memang gedik pun :D

Pastu kan , kitorang duduk duduk , tunggu parents datang ambik . Masa menunggu tu , ambik lah gambar bebanyak . Well , kitorang lawa , so , kena ambik banyak gambar . Uh . Engkau hado ? Pastu kitorang pun balik :D

Err , and to NAILI and TIEYM thanks sebab keluar dengan artis hot ni . Selalu , ramai orang takut nak keluar dengan aku , sebab takut kena serbu peminat . Hmm . Kau kau je yang paham aku . Terimakasih lah wei . Kalau ada duit kau yang terkeluar untuk aku . Muehehe ! Nanti orang lain cuti , kita keluar lagi k ? Alolo muchuk muchuk -..- Motif aku jadi gedik ni kenapa ? Ahh . Tak kisah ! 

Eh eh wait . Ada satu lagi cerita hot , Abang Razizan Razak reply my tweets again . Kalau hari tu HIHI , hari ni HAHAHAH . Alolo . Comel nyeww babyboyy itewww . Hihik >.< Eee . Geram aku geram . And i really wish , one day dia datang sini jugak sebab nak jumpa aku . Boleh macam tu ? Kan best kalau dia datang sini , jumpa aku then buat suprise dekat aku . Alolo . Kan suwit kalau suami buat dekat isteri dia cenggitu . Takpun , lagi best kalau dia buat prank macam Raya Sampai Pengsan tu . FUhh ~ Seronoknyaa :3

Okay ngantuk . Nak tidur . Err , last picture , the faces of us :D



Sincerely , Nur Amirah Auni :) Wife of Razizan Razak :D


Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !