BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 16 June 2012

Kite Bakooooo ~


Assalamualaikum ~ Kami datang nak raya . Alaaah . Script budak budak musim raya . Phuii . Tibatiba nak emo dah kenapa aku ni . Ni makan dia kang . Haii haii . Okay . Kenal aku lagi tak ? Sapa tak kenal angkat kain . Takda . Great . Means that semua orang kenal aku kan ? Thankyou very much . Terharu pulak aku rasa . Terimakasih kepada peminat peminat yang menyokong saya selama ini sehinggalah saya mampu memegang trofi ini . Ini semua untuk anda . Jadah kaw Joe tetiba nak tiru speech artist . Eh eh . Excuse me . Orang yang tiru speech aku okay . Semua dok copy paste ayat aku buat speech atas stage ABPBH tu . Tapi aku paham kenapa . Artist hot selalu menjadi ikutan *flipshair*  

Pebenda lah gambar meloncat loncat girang semacam je kan . Girang lah sangat . Phuii . Yesterday 14th June ken ken ken . Result second intake keluar woiii . So , lepasan SPM yang takdapar first intake tu memang nebes lah kot semalam sebab nak tau dapat ke tak second intake . Ken ? So so , beta pon takda lah terkecuali . Maksudnya aku pon duk tunggu second intake jugak lah kan semalam . So , semalam duk nebes dah . Memang nebes tahap cipan cipan terbang lah kan . Tapi wat lek wat peace . Pegi sekolah semalam elok elok . Belajar elok elok lah ken . Tapi masa dua masa last semalam cikgu takmasuk kelas . Masa MUET , so me and MJ duk mendengar lagu hari raya di dalam kelas dengan selamba rock nya . Taktau nak dengar lagu apa woi . Tibatiba rasa nak raya aku dengar lah lagu raya . Apa ada hal . Ken ken ken ? Tau tak orang lain duk kalut nak check second intake tu . Yelahh . Zaman dah maju ken , orang sms je sekarang . Bak kate orang orang , dunia di hujung jari . 

Disaat orang duk bising bising tu duk check sms tu , aku terus kan aktiviti aku . MJ dengar lagu pastu aku main angry bird . Okay . Nampak tak budak pra u ? Rilek je kan ? Haaaa . Cool . Seronok masuk pra u ni . Takpa lah pakai baju sekolah pon . Nampak awet muda sikit kan . Cewahh . Jadah kaw Joe nak promote pra u . Sukahati orang lain lah nak belajar mana mana pon kau sebok buat apa . Ni makan dia kangg ! Haaa . Then then check punya check ada kawan aku sorang tu dapat politeknik kan . Congrates to Ira . Tapi dia cakap dia taknak pegi . Then dalam hati aku ni berbisik , kalau aku jadi dia , dapat second intake memang aku pegi lah kan . Tapi masa tu i bet , aku tak dapat pon second intake . Tu yang aku taknak check awal awal . Frust awal awal buat apa kan . So , balik lah . Tunggu suami datang ambik dekat pagar depan kan . Sapa suami aku ? Hoii . Gila ka taktau . RazizanRazak okay suami i . You jealous tak ? Jealous tak tak tak ? Okay tak . Dah tau . Saja tanya . So , tunggu tu , Shiro datang menyapa . Pastu dia tanya aku dah check belum yang upu tu . Aku cakap tak lagi sebab takut . Shiro pon mintak ic aku . Dia cakap nak check . Dia nak tau tapi dia janji dia taknak bagitau aku , dia nak buat taktau ja . So , aku bagi lah nom ic aku dekat dia . Hihi . Baik tak kite ? Baik kan ? *KenyitMata*

Maka , Shiro pon sms lah kan . Tunggu tunggu tu Shiro buat taktau , then Mj pulak datang menyapa dari depan . Nah , nampak tak beza cara sapa menyapa tu . Sorang dari belakang sorang dari depan . Arah yang berbeza tapi orang yang sama . Nampak ? Eh . Tibatiba pulak minah ni . Pastu aku cerita kat Mj Shiro nak tolong check tu kan , pastu Shiro pon cakap result tu dah keluar dah . Dia tunjuk mesej tu dekat Mj --____-- Dan aku terkapai kepai kelemasan . Hidup dilambung ombak kerinduan *LaguSudirman* Aku , bila Shiro dah tunjuk dengan Mj tu memang aku nebes nak mampus la woi . Pastu muka Shiro tu muka nak cakap yang aku takdapat . Aku frust gila lah tengok muka Shiro tu . Tak tipu langsung . Buat taktau . Tibatiba Mj tanya , Joe , kaw mintak poli . Aku pon cakap lah mintak kot . Lupa . Then dia tanya , kalau aku dapat poli aku nak pegi tak , then aku cakap aku pegi lah kot . Maybe Mj dah bagi hint dekat aku yang aku dapat senanya . Tapi tapi , muka Shiro tu buat aku tak prasan hint Mj . Ouh . Sumpah pandai Shiro berlakon woi . Tersentap mak nyaaaah . 

Balik tu dengan tergopoh gapah nya aku on lappy . Check check . Jeng jeng jeng !


Senyum ke telinga aku . Sebab course tu . Hoiii . Memang cita cita aku nak jadi Architect woi . Takdapat jadi Architect pon belajar seni bina pon kira okay lah . Okay jap jap . To peminat peminat sayang . Dont worry . Alaaah . Architect tu keje sambilan je . Aku masih lagi artist . Takyah risau lah . Nak taknak aku kena jadi artist jugak . Kang peminat aku buat rusuhan pulak depan rumah . Baling baling telur , simbah cat depan rumah sebab takpuas hati aku berhenti dari jadi artist kan . Aku taknak lah cenggitu . Aku artist yang suka kan kedamaian . Wah . Bapak cool ayat . Tersenyum aku dapat tu . Alhamdullillah . Memang bersyukur lah . Sangat bersyukur . Alhamdullillah . Finally , aku dapat yang aku nak . Terimakasih Allah . I'll try my best . Walaupun aku tau course ni sangat lah banyak assignment . Dimana student student nya tkboleh nak bergaul dengan budak course lain sebab terlampau busy . Dan tidak dinafikan takboleh tidur malam kerana assignment yang melambung lambung . Ohmeaynnn ! Tapi takpa lah kan . Pegi sana sebab nak belajar bukan sebab nak berfoya foya . Hihi . Dasar . Gampang je ayat . Buat nya tidak . Taknak berfoya foya konon . Foya foya tu hobi kaw Joe . Lupa ? Eh gurau gurau . Hihi . 

Pastu pastu bagitau mama . And tidak dinafikan , Puo tu dekat Ipoh Perak .  Perak tu woi . Insan insan yang menari nari dalam kepala aku masa tu Fatin Naili , Siti Fatimah dengan Nazieman Zakaria . Sebab diorang belajar dekat sana . Pastu pastu dapat tau tu bagitau lah insan insan tersayang . Kerana dirimu begitu berharga . Herher . Pastu cakap cakap dengan mama abah , abah pon cakap lah , hari tu masa nak pergi rumah Cik Umi dengan Ayah Chik dekat perak , kitorang dah sesat ke area PuO dah . Tapi masa tu buat taktau sebab takda kaitan langsung dengan PuO tu . Eleh . Macam taw taw je kite nak masuk situ . Tu yang sesat ke kawasan tu . And fyi , PuO dekat sangat dengan rumah AyahChik dengan CikUmi . Suka kita nyaaah . Dan ia adalah kawasan bandar . Hihi . Pastu pastu bagitau lah Nani kan aku dapat PuO sebab dia online masa tu . Dan lebih memeranjatkan lagi , Nani nak pegi PuO jugak senanya . Naimah pon . So , kami bertiga akan jadik budak PuO lah nanti . Tapi diorang masuk July . Aku Disember , diorang tunggu aku kat sana lah kan , so sweet . Ken ken ? Whoaaa ! Awesome . We are going to be there together gether . Hihi . So , Nitrates kat sana ramai lah . Aku , Nai , Tieym , Nani , Naimah . Woooo ~ Tapi kalau aku , free free tak busy , nak naik KL jugak kot . Visiting cik Aini yang dekat UTM . Nanti kite lawat awak eh . Muachx :* Gediknya aku . 

Maka maka , Alhamdullillah . Dapat jugak lah keluar dari Kelantan . Perak , here i come ! Kite bakooooo ~ Haha ! Tapi lambat lagi tapi pegi jugak InsyAllah . Hihi . Okay dah cakap pasal upu . Ehjap . Aku show off ? Yesss . Takkan berita sedih ja nak tulis dalam blog . Berita sukasuka nak jugak tulis kan . Plus ni blog aku kot . KEsah apa aku kaw suka ke tak . Ken ken ? Taksuka takyah baca . Ken ? Okay dah cakap pasal upu . You olls tau tak , tadi an kite an , baling phone kite . pastu an srceen rosak . pastu an kite buntu gila ni taktau nak buat macam mana . Okay bye . Seronok tak cerita kita ? Okay sayang semua ketat ketat . Nak out dah . Sayang semua . Muah muah ! *Saja bajet gedik* Orang nak pegi shooting dah ni . Bye bye ! Muah kiri muah kanan muah dua dua belah . Kirim salam mak ayah tau . Cakap dekat dia Puan Razizan sekeluarga kirim salam . Bye . Assalamualaikum Cinta . Waalaikumussalam Rindu :) 

Anda rasa anda suka entry saya ? Anda suka anda like . Anda taksuka anda punya suka . Muah !

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !