BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 13 June 2012

CopyCats ? Urgh !




*Bunyi orang tepuk tangan* *lambai lambai* Hii semua . Hello . Lama eh tunggu i semua ? Alolo . Sorry . I tau ramai yang tunggu i update kan ? Walaupun tadi i dah update ken ? Ohemgee . Begitu padu sokongan peminat i . Thankyou tau . Hihik *flying kiss* *orang berebut flying kiss* See . Comel tak cat kat atas ni ? Comel tangat tangat ken ? Uh ? Itew lagi comel ? Okay okay . Itew tawu lah . Dah ramai dah orang cakap kite comel macam Nora Danish . Tapi kite lagi comel kan ? Okay kite tawu lagi . Hihik . Okay back to cat . Wah . Macam pantun pulak kan . Tak dinafikan cat sangat lah comel ken ? Sapa suka cat kat sini , sila angkat tangan kebahu , mata memandang ke atas . Ohmyzizan . Ramai sangat . Bagus bagus . Sayangilah binatang . Hihi . So , ingin aku tegaskan kat sini , ramai jugak orang suka cat . Tapi what about copy cat ? Ramai tak orang suka ? Okay . Sapa tak suka , sila tengok screen lappy sekarang *kira* Whoaaa ! Ramai nyaa . Haa . Aku bukan nak cakap pasal cat sangat sena nya . Aku taksuka cat . Sebab geli . Eh tak . Jujur . Takut senanya . So kalau dah cat pon aku tak suka . Si copy cat memang aku benci lah kan . Grrr  

So aku tau si copy cat tu akan baca blog ni . Dia follower aku . Dia follow aku dekat twitter tau . Semua dia follow kite . Termasuk lah ape yang kite buat . Shit ! Tweet aku kaw tiru kan ? Sama je tweet aku dengan tweet kaw dekat zizan tu . Dah desperate sangat nak suruh zizan tu follow ? Reply ? Use your own idea lah nak tweet . Guna modal aku buat apa . Bongok -__- Pastu dah tengok semua tweet budak tu , dah berasap dah . Gila ka apa . Memang dia tiru aku woi . Bengang bengang . Pastu tibatiba hari ni rasa nak baca blog dia . Ya Allah . Memang terkejut gila lah . Try kaw bayang kalau kaw tengok klcc yang kembar dua jadi kembar tiga . Uh . Macam mana kaw terkejut macam tu lah aku terkejut masa baca blog si copy cat ni . Sapa follow aku lama dah , dia memang taw lah blog aku ni macam mana . Memang aku selalu bajet artis kan ? Pastu aku bajet banyak shooting bagai . Dan aku agak banyak macam poyo poyo kan . Bila bukak blog budak tu , memang shit lah . Sama doe . Pastu aku tengok lah older post . Yang lama lama . Takde pulak dia bajet artis , bajet bajet macam sekarang . Ya Allah . Sekarang . Memang gila lah . Sebijik kot dengan post aku . Sumpah aku takboleh terima langsung langsung . Username pon guna style aku . Style letak nama gf mail lambung . Barbie betul lah . Urgh ! 

So , dear followers , nampak sangat ken your artist makin hot . Sampai ade yang nak tiru style aku kan ? Nampak tak nampak tak ? Aku dah jadi ikutan sekarang . Mana tak nya . Aku artist . Ulang alik pegi Paris NewYork Malaysia Singapore Australia German . Alaaah . Pendek kata semua negara aku hot . Okay okay . Kalau kat Malaysia kurang sikit . Tapi dah nak hot dah sebab dah ada orang nak tiru dah . Ken ken ken ? Pastu aku ni pulak adik kepada Bintang Paling Popular Anugerah Berita Harian Aaron Aziz . Tak cukup famous ? Tambah pulak sepupu kepada Aiman Mentor yang tidak dinafikan agak naik sekarang . Eh ? Pastu juga merangkap sebagai seorang isteri kepada Juara Super Spontan hari tu . Sapa ? Sapa taktau memang ye lah . Malas lah nak cakap . AKu wife RazizanRazak . Memang hot lah kan . Pastu AhChaiii pulak abang long aku . Hah ! Ambik kaw . Gila tak hot . AKu ni sena nya cool ja . Tapi yelah bila dah jadi macam ni sah sah orang cakap hot . I repeat orang . Peminat . Peminat aku ramai . Kaw paham paham lah kan . Eh eh . Kalau ade orang menyampah takyah bace lah post aku . Takda pulak aku cakap wajib baca entry aku kan ? Tapi kalau nak baca tu takyah nak copy sangat lah . 

So here to copy cat , itew nak cakap benda nih . Awak takpayah la nak jadi macam orang lain . Jadi diri awak dah la . Kalau awak nak tiru orang boleh , tiru orang yang lagi okay . Duk tiru benda takde guna macam ni pasai apa dek oiii . Bangga lah jadi awak sendiri . Kalau awak tengok life saya ni happy , awak takperlu jadi saya . Jadi diri awak . Bangga jadi diri sendiri . Jangan tiru orang . Masa tu lah awak akan tahu betapa happy nya life ni . Kalau nak tiru orang sekalipon . Tiru lah orang yang bermotivasi . Awak duk tiru saya pasai apa ? Saya ni teruk sena nya . Awak ja taktau . Haiyaaa . So after this , please lah . Tuhan ciptakan awak untuk jadi awak . Bukan jadi orang lain . Mak awak lahirkan awak untuk jadi anak dia , bukan jadi anak orang lain . Eh ? Takde kaitan . Okay i know . Melalut dah aku ni . So macam tu lah . Last sentences , i just hate copy cats :) 

Anda suka anda like . Anda tak like anda punya suka . Nak out . Jangan rindu kita . Kbyee . Muachx :* 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !