BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 21 April 2012

. Di Setiap Gambar Ada Cerita .


you olls . sila ketepi ketepi . artis nak lalu ni . titew nak jalan atas golden carpet ni hah . engkau ade ? takde kan . tumpang lalu tumpang lalu . okay . semalam aku tak update blog kan ? rindu lettew . sampai nangis nangis dalam selimut sebab rindu aku kan ? auwww . so sweet . tapi aku tak kesah pon . banyak benda lain lagi nak kesahkan . 

hari tu aku update pasal bbq rite ? yang aku tidur dekat ipc tu . aku cerita pasal bbq je kan ? *sila angguk* and kau tau tak . lepas aku update blog hari tu , aku join budak budak lain tengok movie . siap pasang LCD engkau . and the movie is 7 PETOLA PETALA CINTA . tapi aku tengok lewat sikit lah kan . sebab aku kan busy dengan update blog . yelah kan . whatever it is , blog dan peminat harus diutamakan . nampak tak sayang nya aku dekat peminat . untung lah dapat artist cenggini kan . 

pastu tengok movie . habis pukul tiga lebih . tapi pukul empat baru tidur . mula mula borak dengan jiji , ain , dayah , sebab yaya dengan awa dah tidur . pastu kitorang pon tidur jugak . atas kerusi wei . lenguh jugak tengkuk aku ni kan . pastu bangun tu sejuk gila . pukul 6 diorang sembahyang subuh . dalam tujuh lebih kitorang gerak balik . alyaa yang hantar aku . thank you very much lah yaaa . then sampai rumah sambung tidur . pukul satu lebih baru bangun . tak cukup tidur okay . 

so hari ni let the picture talk . biar kan gambar gambar je yang cakap . a few je ni yang aku upload . tu pun curik gambar afiq dengan gambar koman . walaupun aku curik , aku still nak ucapkan terimakasih la pada tuan punya gambar gambar di bawah . okay now . get ready . ambik pop corn . kita dengar gambar bercerita ...

|Disaat Menunggu Orang Lain Datang . Diorang Cakap Aku Syok Sendiri . Kesah Ape Aku Kan |


| Enjoy Enjoy Jugak . Yang Wajib Mana Boleh Tinggal |


| This Is Abe Wea . Dia Yang Jaga Kami . He Is Our Captain |


| This Is All The Ladies Yang Memang Rajin Lah Kan Kalau Nak Dibandingkan Dengan Aku |


| Aku Confuse . Diorang Yang Bakar Ayam Or Diorang Saja Nak Masuk Gambar ? |


| Susah Nak Cari Lelaki Yang Nak Duduk Kat Dapur Cenggini . Sape Nak Contact Lah Titew |


| The Hardest Part Is When We Have To Say Goodbye To Koman |
| Kenapa Kau Balik Awal Koman ? FYI , Kau Bawak Balik Mood Kitorang |
| Don't Know Why , Me Just Loved Them |


| We Played A Game That Called Telur . Super Awesome . Only That Game Lah |
| From A Telur , We Turned To A King . We Are The King And We Love To Be King |


| Boy In Purple Is Amer . Thankyou To Our Backup Dancer Kat Belakang |
| Amer Ni Lah Yang Tolong Tukarkan Lagu Nasyid Ke Lagu One Direction tu . Herher |
| Thanks Mer |


| Still Ada Gambar Dengan Koman Sebab Dia Buddy Tak Diiktiraf Saye |


the barbeque was super awesome event . i love to be with them . yeah . PBS members . and for sure SUMECAMP members :D . they're crazy . and i just love all the crazy people . herher . sorry for such a broken english . saje lah kan . orang speaking kite pon nak jugak kan. tapi kalau tak speaking pon aku still hot kan . nama lagi artist yang tangat tangat hot . herher . eh eh . jap ade speech . 


to AWAAS . thankyou untuk event yang sangat menarek . makin bertambah memori aku dengan kau kau sume wei . buat aku makin sayang dekat korang . just imagine nanti kite kena berpisah sebab nak further study kan ? ohmaii . sedih sedih . makin hari makin banyak memori . tapi seriously wei . aku taklupa sikit pon . janji wei janji . 


so now . nak chioww dulu . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . love you sweetheart . chioww . assalamualaikum :D


Anda rasa anda sukakan entry saya ? taktau nak tekan apa ? tekan like sekali dan anda mampu buat saya terbang ^.^ thankyou :D

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !