BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Sunday 22 April 2012

. Susah Bila Berdiri Sendiri .

malam ni habiskan masa dengan gaduh kat twitter . oh god . gaduh dengan budak form two . bunyi macam sangat bodoh . yeah . i know that . orang mesti cakap , takyah lah nak masuk campur hal budak budak kan . pastu mesti orang cakap , kenapa aku bersungguh sangat kalah budak sekolah . and orang jugak akan cakap , kenapa bodoh sangat dia pegi layan budak budak . hal kecik je kot

orang yang tak tau hal sebenar senang je cakap wei . orang yang taktau cerita sebenar boleh je gelak kan . yeah . ade jugak orang yang bagi nasihat dekat aku malam ni . thankyou very much lah yea atas nasihat . tapi sorry to say , aku takboleh nak dengar nasihat tu malam ni . maybe aku guna nasihat tu next time kot . dan kau tak macam mana benda tu boleh tercetus ? yeah . tercetus dekat twitter actually . 

cerita ? tak payah la . cumanya sorang budak ni macam menghina pbsm . tak hina sangat tapi mengata . memperlekehkan . dan yang sewaktu dengan nya . and bagi kami , ia sangat kurang ajar . kami si kakak ni terbaca tweet budak tu . naik angin lah termasuk aku . ape dia kata ? biar lah ape pon . tapi agak kurang ajar lah . tapi dia cakap dia main main . just for laugh . tapi ayat dia tu memang gila lah . sakit hati wei sakit hati . bila panas macam macam jadi kan . whatever it is , aku memang takboleh terima apa budak tu cakap . melibatkan maruah wei . tu pendapat aku . tapi aku rasa orang lain akan cakap  , hal kecik je . 

its about kawad actually . still remember yang aku cakap aku nangis mengajar kawad tu . hari hari pegi sekolah ajar kawad . yang dalam sehari tu aku breakfast je . ade orang ingat ke ? sampai macam tu kan aku tolong budak pbsm sekolah aku dulu . ouh . orang yang takfaham akan cakap , takpayah la pegi kalau malas . sape suruh breakfast je . okay . aku terima . tapi orang yang tak duduk tempat aku taktau apa apa . letih mengajar kawad hari tu . sumpah letih . tapi bila sampai bab bertanding orang boleh kutuk kata PBSM buat freeshow . dia cakap badan beruniform dia lagi hebat dari PBSM . yeahh . aku terima diia nak cakap dia lagi hebat . actually aku give up bertanding kawad hari tu . dengan masa yang sikit practise . budak baru . langsung tak simpan harapan nak menang . sikit pon tak . tapi bila dia tibatiba cakap , kalau PBSM menang tu memang juri berat sebelah la . and i was like . gila . kau ingat kitorang masuk padang tu sengih sengih je ? tak buat apa apa . takpayah nak kaitkan juri pon boleh wei . 

bodoh je kan aku ulang alik pegi sekolah . ajar budak step segala bagai . and at last , orang kutuk . mengata itu ini . fyi , dah banyak kali dah kena macam ni . orang akan cakap , macam lah takbiasa . dah selalu kena kan . okay okay . tapi kalau nak tau selama ni aku sabar je wei ape orang kata . takpenah peduli . sebelum ni takde lah berperang macam orang gila macam ni . and kenapa pulak this year berperang gila ? ouh . sebab sabar aku dah hilang wei . kite tak cari pasal dengan orang , orang pulak cari pasal . kite duk diam orang pijak kepala kan. tapi bila lawan , eh , orang lain pulak yang ketawa . yang kate kite bodoh lah ape lah . hah ! eloklah tu . kalau aku buat semua tak kena kan ?

subhanallah . taktau apa nak buat . macam ni lah senang . aku taknak masuk campur dah hal sekolah . biarlah budak budak tu handle semua benda sendiri . kang aku masuk campur kang orang kate aku bodoh melayan budak . orang yang tak duduk tempat aku taktau apa aku rasa . its better kalau simpan sorang sorang kan . nangis pon sorang sorang . tak susah kan orang lain . apa susah kan . hmm . dah dah la jo . kau buat taktau je apa jadi malam ni . kosongkan kepala otak kau . hiidup cara kau . 

ouh btway , bermula dari saat ini , saya NUR AMIRAH AUNI , tidak lagi akan masuk campur hal dan urusan PBSM SMK ZAINAB 1 . harap maklum . okay lah . bhaiii . silakan mengata aku bagi yang tak memahami . aku ni hidup untuk dibenci je . terimakasih lah semua . buruk aku berduyun je yang nampak kan . menarek la tu . hmm . assalamualaikum

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !