BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 24 April 2012

. Membowling Sambil Mencuci Longkang .



semalam titew tak update blog kan ? hari ni kite nak update blog lah . sebab kan kite kan ade aktiviti petang tadi . kite pegi membowling dengan kawan kite . haa . mane nak cari membowling wei . selalu orang pegi main bowling je . hambek kau . gelabah la tu kan ? ok aku merapu .. again . tadi aku keluar dengan IRFAN , KOMAN , JIHAH , AFIQ , YUSRY , NASIR , JIME , KAK NISHA . hah ! takde dah . eh eh . lupa lupa . kakak IRFAN ade skali . ACHIKK kot . err . 

so takplan lama pon benda ni  .hari ni nak pegi , semalam aku mesej budak pbs semua  32 orang aku mesej . habis kredit weii . tapi dah agak dah takramai yang pegi . tapi aktiviti diteruskan . ni IRFAN lah suruh aku ajak . last minute , aku pon ajak lah budak budak PBS . susah ape kan . tapi tadi yang pegi , sembilan orang je kalau taksilap . so , janji pukul 2 , tapi janji melayu pukul 3.30 baru sampai . niat nya ade dua , satu : membowling . dua : membuat kerja amal dengan mencuci longkang di Pacific Bowl  . eh eh . malas cakap banyak boleh ? tengok gambar je lah yeaa ? biar gambar bercakap . hihik .

| Credits To Ketua Polis Sebagai Photographer Dan Credits To Afiq Sebagai Tuan Punya Camera |
| Sedang Menunggu Kedatangan KAK NISHA , NASIR , JIME . Untunglah Kan VIP |
| Promote Rest And Go Station | 

| Here We Are . All The Ladies Yang Mampu Menggoncangkan Dunia *tibatiba |
| From left : KAK NISHA , ME , JIHAH , KOMAN |
| Sorry Gambar Blurr . Salah Kan Photographer . Sape Entah |

| Mula Mula Takda Semangat Wei . Baling Pejam Mata Je Ni Semua |
| Sila Perhatikan Nama Aku Atas Sekali . Aku First . Bangang ! Keje NASIR La Tu |
| Nama Aku JO Mulamula . J.O jo . Hah ! Perhatikan Nama Tu |

| BestFriend Saling Membaling . Dia Baling Dekat Lane 28 , Saya Dekat Lane 27 |
| Sweet Gila Kot Kami Ni . Jealous ? Persetankan . Hohoiii |
| Bagi Yang Tak Mengenali , This Is Koman |

| Koman Membaling . Ada Style Gaya Mutu Keunggulan . First Timer . hewhew --' |

| Hah ! Ni Dia Artist Nya . Style Tu Takda Tapi Tengok Gaya StrikeTu Wei . Bola Straight Tu !|
| Orang Yang Pegi Je Boleh Tengok Artist Membowling Acano |

| This Is JIME . Terer Wei . Tergugat Mak Ni Nyahh |
| Sorry . Gambar Blurr . Salahkan Photographer :P |

| NASIR . JIME . BOLA . LANE . JAM KALER HIJAU . PRINGLES . JALUR GEMILANG . HAPPY |
| Itu Yang Saya Nampak . Anda Bagaimana ? |

| Bro . NASIR Punya Style Memang Gempak Lah Kan ? Terer Doe Dia Main |

| This Is Yusry . Ada Gaya Mutu Keunggulan . Tidak Kurang Hebat Jugak Permainan Nya |
| Nampak Macam Tengah Main Netball Kan ? Sebab Kedudukan Bola Tu |
| KAK NISHA + NASIR + AFIQ + JIME |
| FYI , Susah Nak Ambik Gambar Lelaki Lelaki Ni Berseorangan. Penyegan Wei |

| JIHAH + YUSRY = LIMA + DUA = TUJUH |

| KAK NISHA + KOMAN = DUA + LIMA = DUA LIMA = DUA PULUH LIMA |

| ME + KAK LESUNG PIPIT . Ouh Gila . Aku Suka Lesung Pipit Kak Nisha Wei |
| Dia Buat Aku Rasa Nak Tebuk Pipi Aku Biar Nampak Macam Lesung Pipit |

| KAK NISHA + JIHAH + KOMAN |
| Takda Diorang Memang Aku Lah Satu Satunya Gadis Comel Yang Lepak Dengan Lelaki Lelaki tu |
| Thanks You Olls Sebab Datang |

| Ramai Betul Kan Orang Nak Jadi Artist Macam Aku ? Style Tutup Muka Cenggitu . Auww |
| Gurau Wei Gurau . Still , Nampak Koman Yang Tersengih . Gigi Dia Lawa E( : |

| Si Baju Biru Tu Afiq . Camera Dia Lah Yang MendermaKan Gambar Dalam Blog Aku |
| And The Girl Is KAK NISHA . Errr . Kak Lesung Pipit . Dia Memang Suka Buat Peace |

| Cara NASIR Tenung Lane Tu Penting . Fikir Masa Depan Weii |

| Aku Malas La Nak Cakap Aku Strike Banyak Kali Kan . Kau Tengok La Terer Nye Aku . Artist Ni Wei |
| Perhatikan Nama Aku . Tadi JO kan ? Now Dah Jadi JOYYAH . Hambek Kau . Sape Punya Keje ?|
| Uh . Tu Keje NASIR . BAIK Sangat Dia Tolong Tukar Nama Aku . TerimaKasih *GenggamBukuLIma* |

| Lawa Je Gambar Ni . Diorang Tengok Aku Strike . Aku Tau Diorang Jealous |
FROM LEFT : Kakak IRFAN , IRFAN , NASIR , JIME |
| FYI , Si Lelaki Bertiga Ni Lah Yang Champion . Takda Perasaan Nak Cuci Longkang Langsung |

| Sweetheart :) ME , KOMAN , JIHAH |
| Okay . ThankYou Jihah Sebab Kau Pegi Ambik Koman . Kalau Kau Takda Memang Koman Tak Datang |
| ThankYou Very Much JIHAH ! Jasamu Ku Kenang *Hugs* |

| Amirah Auni Dan Koman . Lawa Betul Amirah Auni . Harapharap Koman TkJealous |
| Koman . Thanks For Coming . Bosan Aku Kalau Kau Dengan JIHAH Takda . Trust Me ! |

| This Is Me . Lawa Tu Takda Lah . Teruk Je . Abaikan aNASIR Luar |
 
Let me buat speech . takda dah gambar . hewhew . eh ade lagi . tapi AFIQ tak upload lagi . kang kalau dia upload aku curik then aku topup gambar dalam ni okay ? hamboih . topup aku nyahh . engkau ade . okay . saye , merujuk gambar di atas , would like to say THANKYOU VERY MUCH kepada kakak kakak chantek dan abang abang handsome yang datang tadi . abaikan gambar teruk kat atas . aku tau bila NASIR tengok gambar tu dia akan cakap aku GILA PUBLISITI . ape entah masalah dia . okay NASIR , aku tau kau akan cakap cenggitu . Please , talk to my hand SIR . haha ! sambung speech . thankyou wei sebab datang . JIHAH , KOMAN , AFIQ , IRFAN , NASIR , JIME , YUSRY , KAK NISHA :) memang sayang kau ketat ketat wei . 

thankyou KOMAN , puasa puasa pon kau still datang walaupun kau tau banyak godaan dekat KBMALL teww . thankyou YUSRY , kau ponteng keje secara beradab semata mata nak keluar hari ni . thankyou NASIR , JIME , rushing balik sekolah pastu keluar hari ni . thankyou AFIQ sebab kau datang jauh jauh . usahakan jugak . thanks for the camera and gambar also . next ,  thankyou KAK NISHA , sebab still datang walaupun lewat , berkejar lepas meeting . thankyou JIHAH , walaupun orang lain tak datang kau datang jugak . terharu wei sebab kau sanggup pegi ambik KOMAN . thankyou jugak sebab belanja aku MCD tadi . pastu taklupa , thankyou tu IRFAN PBS sebab kau yang ajak kitorang keluar hari ni . dia lah yang jadi kepala tadi . pastu kau belanja tadi ken ? thankou :D thankyou sebab kau tunggu kitorang sejam tiga puluh minit . lama tu weii . maaf buat kau menunggu . ape lagi uh ? kalau irfan tak ajak , tak membowling lah kitorang hari ni . and , kalau korang takdatang , memang tak ohsemm lah hari ni . 

sebab korang datang jadi gempak gila . harap maklum . i just love all of you *Kenyit Mata* . sape tak pegi rugi :) dah la wei . sakit belakang . lenguh tangan . berat bola tadi . hewhew . got to go . nak tidur . muah kiri muah kanan . toodles . byeeee :D sayang you olls *Buat Flying Kiss* 

Anda rasa anda sukakan entry saya ? taktau nak tekan apa ? tekanlah like kat bawah ni . dan anda mampu mendorong saya update lagi :)

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !