BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 26 April 2012

| Its All About Razizan Razak |




ohmaigod ! hot hot hot ! your artist Amirah Auni in love with RAZIZAN RAZAK ! arghh ! seriously . and since when actually ? okay . since semalam . bertarikh 24 April . im in love with him . Ya Allah , indahnya ciptaan Mu Ya Allah . besar kebesaran Mu . 

okay okay . how come aku boleh minat dia ? i dont know . well . you know la aku ni kan . duk rumah bukan nak buat apa pon . bangun tidur . bukak wifi . bukak lappy . online . but lately banyak habiskan masa dekat youtube tau . i mean . semalam . pastu bukak itu ini . godek godek itu ini . duk tengok Jozan actually . dah sah sah ade zan kat belakang tu , zizan pon ada lah . oh.em.gee . aku rasa dia ada sense of humor lah . seriously macam baru jatuh hati dekat dia . lepas tu memang tengok semua benda kat youtube yang ada muka dia . in love wei in love . taktau kenapa . 

lepas tu bukak facebook , like page dia segala bagai . update status menyatakan aku suka dia . pastu terus bukak twitter . ohmai . masa nih la berguna twitter . then then , bukan twitter , follow dia then tweet dia . banyak wei aku tweet . since semalam lagi . sempat jugak stalk profile dia . dan kajian membuktikan dia jenis tak RT orang punya tweet . jenis tak reply orang punya tweet . orang terdekat je kut kalau dia reply pon . maka dengan bangga aku tweet tweet tweet dia . mention dia . oh.em.gee . banyak weii . seriously aku main tweet je . ape yang aku cakap pasal dia semua aku mention dia . berani tak kite ? hihi . 

dont be silly . dah sah sah dia tak baca . peminat dia beratus ribu . memang tak lah dia nak perasan tweet aku sorang . and kau kena ingat atas dunia ni bukan aku sorang je yang pandai tweet dia . ramai lagi . dah tu , bukan aku je yang gilakan dia . ramai lagi . pastu , aku ni takcukup gila lagi kalau nak dibandingkan orang lain . ramai lagi yang gilakan zizan lebih dari aku . so aku pasrah lah kan . phuii . bajet pasrah . pasrah itu menyerah wei . ohmai . teringat zizan tiru dira nyanyi lagu ombak rindu . tuhan tolongg ~ 

seriously , aku tak penah minat artis macam aku minat dia . takpenah langsung aku tweet artis macam orang gila . banyak kot aku tweet . sampai semua orang tweet aku cakap aku dah gilakan zizan . nasib lah followers aku kena baca semua yang aku tweet dekat zizan kan . maaf followers . hihi . tapi aku dapat komen positif lah dari kawan kan . banyak yang menyokong aku minat zizan . tak sangka . memang aku terharu lah kan . sangat terharu . terimakasih lah peminat aku yang menyokong aku dengan zizan . kalau zizan tau mesti zizan pon bangga *tetiba*

nak dijadikan cerita tadi . banyak sangat aku tweet zizan , sampai aku kena tweet limit . sampai takboleh nak tweet langsung . dah la tak sempat nak wish good night dekat zizan . nasib baik Potter ada tolong wish kan . hihi . nampak tak dia pon sokong aku . pastu lama tunggu tu , boleh lah tweet balik . then aku kacau zizan lagi . walaupun dia tak perasan pon tweet aku . kesah apa aku kan . tapi best gila dapat mention Razizan Razak . walaupun takda respon . atleast dia tau lah aku peminat dia kan . tu pon kalau dia tengok tweet aku . hihi. 

kesan apabila aku terlampau obses pada zizan , url blog aku dah bertukar lagi jadi , http://razizanrazakmaillambung.blogspot.com . still takboleh tinggal mail lambung tu . sebab mail lambung macho gila . pastu username twitter dah tukar jadi @siewlenggg sebab mail lambung kan suka siewlenggg dalam lawak ke der . then ape lagi uh bertukar . status pulak memang dah start ada nama zizan . ohmai . zizan zizan and zizan . untung lah kan zizan dapat peminat yang memang sayang gila dekat kau kan . 



| Ni Gambar Masa Shout Award yang Dia Speaking Dengan Johan tu |
| Oh mai . Dia Takboleh Duk Diam . Seriously . Sama Lah Macam Titew |



| Yang Ni Taktau Bila Tapi I Loike Sebab Ni Gambar Razizan Razak |
| Belajar Cakak Ganu Doh Kite |



| Razizan Razak |
| Officially In Love With This Guy |



| This Picture Make Me A Little Bit Jelly |
| Tengok tangan Juliana Evans Dekat Lengan Zizan . Dislike ! Titew Jealous |
| Nak Ambik Gambar Dengan Razizan Razak Macam Ni Jugak |
| Razizan Razak Punya Senyuman . Argh ! Melting | 

for God Sake , i love Razizan Razak . aku taktau nak apa dari dia . tapi seriously aku suka dia wei . hewhew --' . gila kan aku kan . tapi honestly , aku tak penah minat artist sampai macam ni sekali . betul ni . kau boleh tanya kawan aku yang lain . takpernah sampai kena tweet limit segala bagai . gila gila . but please everyone . jangan salah faham . kasih saya pada Razizan Razak adalah kasih sesama manusia . tolong lah jangan timbulkan isu yang saya ni dah lupa ALLAH . lupa NABI MUHAMMAD SAW . tolong lah . sesungguh nya ALLAH tiada sekutunya . besarnya kuasa ALLAH tiada yang dapat menandinginya . tolong lah manusia . jangan lah memanipulasikan keadaan . 

sekali lagi ku ingin berpesan . aku ni jenis yang suka orang bagi nasihat . kalau aku buat salah kau sebagai kawan aku tegur lah . tapi aku ingat lagi , nak tegur orang , nak nasihat orang pon ada adab dia . belajar kot PAI . nak nasihat orang , nak tegur orang . takboleh lah sampai memalukan orang tu . harap maklum lah . aku hargai yang mana nasihat aku tu . tapi cara tak kena lah wei . hihi . tapi on je . dont worry . aku hargai :) 

so now . let me undur diri . babai abang pakai jam merah , baju sekolah , pastu lengan baju lipat kat lengan , baju sekolah tak masukkan dalam seluar , beg silang , seluar sekolah lipat . ohmaiii . its all about him . Razizan Razak :) babai everyone . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . btway . this is my blog . lantak aku lah nak cerita pasal Razizan Razak ke , Hrithik Roshan ke , Rosnah Mat Aris ke , kesah ape kau kan . takpayah nak komen sangat lah kan . hihi . babai you olls . love you doubleR :)

this is for you girls ...




Anda rasa anda sukakan entry saya ? Taktau nak tekan ape ? hah ! tekan like sekali dan anda mampu buat saya rasa nak update blog lagi :)

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !