BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 17 April 2012

. Biar Kalah Dengan Bermaruah .




ohsemm . kata kata kat atas ni memang berguna lah untuk aku kan . gila . sapa entah yang reka ayat ni . terimakasih . sebab memang macam kena lah dengan aku . aku ni memang gila sikit . stress dengan benda yang tak patut aku stress . okay semalam memang stress . hari ni tak stress mana lah . cool je . yeah ! cool itu saya . btway . url blog ni tukar dah . from cikauniblog.blogspot.com , dah tukar jadi kiteadikaaronaziz.blogspot.com . memang capub lah nama tu kan . tapi macam biasa . i tak penah kisah pon bang . whatever it is hidup kena diteruskan . 

*** menguap *** 

as you all know . memang aku mengantuk hari ni . sangat lah kan . mengantuk ni sebab letih sangat . letih dengan shooting . photo shoot itu ini . promo filem segala bagai . kau bukan taktau . kalau aku takpegi promo filem tu , memang taklaku lah filem tu kan . nampak tau kuasa orang hot kat situ . untung la aku jadi orang hot kan . tapi kau takyah la jealous wei . takda orang ambik tau pon . harap maklum . 

so what happen today ? memang kau taktau lah kan . takpayah nak bajet tau sebab kau memang taktau . okay . jom story story . taknak tau , boleh keluar dari sini . taktau macam mana nak keluar ? hah ! senang ! gerakkan cursor yang comel sama macam aku tu , gerakkan pegi hujung sekali belah kanan . ade tande X . hah ! tekan kat situ . sapa nak baca diary titew , boleh lew bacew . titew tak kisah pun . hihi ! debush ! ( tumbuk diri sendiri ) . 

okay dah sedar . maaf jadi gedik sikit tadi . aku tak sedarkan diri masa tu . tu yang aku taktau aku gedik tu . so . hari ni bangun lewat . because i dont have any activities that required me to wake up early in the morning . for example . driving class . yes . i dont have that class today . so , its like heaven when i dont have to wake up early like yesterday . pang ! ( tampar diri sendiri ) . kenapa aku gedik semacam nak speaking ? dah la broken . malu wei artist broken english . muahaha ! so tadi . bangun lewat . mandi lewat . pukul satu lebih pegi sekolah . get ready nak tengok budak kawad . bersungguh nya aku . 

mana tak bersungguh . budak budak aku bertanding hari ni . gila ka apa . aku bukan main ajar diorang letih letih . tibatiba hair bertanding aku takpegi . memang tak kena lah tu kan . so pegi tadi . sambil tu ada date sebenarnya . dengan cikadik manis kita yang insyallah akan menyambung pelajaran nya ke arah TESL . bagi tepukan pada cik SIHA CHA kita . aku date dengan dia ah tadi . berdua . pastu lapar . pegi beli dekat starbucks blakang tu . nampak tak gempak nya bekas sekolah aku . belakang sekolah ade starbucks wei . mana mau cari sekolah cenggitu . so . kitorang order lah apa yang patut . take away . pegi makan bawah pokok yang kitorang selalu makan masa rehat zaman sekolah dulu . tapi sunyi lah kan sebab berdua . takda orang lain . uwaaa :'( rindu guys . sumpah rindu dekat NAI . TIM . POH . AINI . NANI . NAIMAH . sumpah ! nanti gathering balik eh ? 

err . okay . keluarkan mood sedih . lepas makan aku dengan siha pergi padang . pastu segan nak masuk dalam padang tu . ramai orang . kami masuk dalam sekolah . lepak dekat kerusi yang keras yang kami panggil dengan nama kerusi batu . duduk kat situ . then dapat tau yang group mula mula yang akan bertanding kawad tu PBSM . budak aku weiii ! nom satu . bukan tempat nom satu . giliran nom satu . grrr . semua ketar lutut lah kan , tapi aku still cool . cakap cakap dengan siha . then ain dengan jihah datang . hantar baju . ambik baju tu bagi dekat nasu . baju tu baju koman . nasu nak pinjam . okay . sekarang ni abaikan pasal baju . saja ja nak bagitau jumpa jihah dengan ain . proceed proceed . 

so . tengok je lah kan . okay lah tadi budak budak tu kawad . statik punya dah okay . jalan pon okay . perlahan jalan pon okay . comel je lah kan . then aku taktau kenapa . statik tu lama gila . so , aku memang dah agak yang masa akan lebih . but i didn't expect yang diorang akan halau wei . urghh ! PK KO sangat kejam . just imagine . sikit lagi nak habis . cukup tujuh minit . aku ni merayu rayu . tolong lah potong markah . jangan lah halau . tapi cikgu dengan selamba rock kapak boleh slow kan lagu tu . tak bunyi lagu budak budak aku macam blurrr ah . bangang . kesian diorang . masuk tigatiga balik  . then keluar cenggitu je . i mean dengan gaya sopan lah kan . memang malu lah . eh . takda lah malu sangat . cuma geram . takkan lah takboleh tolak ansur langsung kan . dah la masa diorang tengah kawad tu , punyalah bangang , speaker buat hal . lagu memang teruk lah bunyi . sumpah geram . grrr . 

pastu group lain lebih masa takda lah pulak nak halau . takfaham aku . tapi biarlah kan . tapi aku tak harap menang sebenarnya . cuma tadi nak lah kalah dengan bermaruah kan . so aku rasa , kalau kami tak dihalau kami akan kalah dengan bermaruah . seriously . tapi whatever it is . aku still bangga dengan anak buah aku . seriously . diorang bersemangat . yeahh ! tak menang takpa janji kerjasama tu ada orang kata . okay lah . sapa pon menang tak kesah kan . adat bertanding . ada menang ada kalah . nak buat macam mana wei . redho . aku senang je . kalau menang tu , aku akan jawab , ouh . sebab aku yang ajar lah . step formasi aku buat . kalau kalah pon , aku akan cakap , ouh . kalah tahun ni sebab aku tak masuk kawad la tu . senang ja . apa pon keputusan kawad tu , still aku akan kaitkan dengan aku . kau tau kenapa ? alaaa . memang la berkait dengan aku . blog aku ni wei . takkan tibatiba nak kaitkan dengan jamal abdillah . memang tak lah kan . 

okay dah . nak tidur . i have driving class tomorrow . no more bangun lewat . no more mandi lewat . goodbye everyone . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . toodles ! babaii ! assalamualaikum :D


No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !