BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 16 April 2012

. Selangkah Ke Tanjung Rambutan .





dengan dihiasi gambar yang gila lah kononnya . aku dengan bangganya update blog . dan seperti biasa aku akan halau mana mana manusia yang taksuka baca entry panjang panjang dan boring ni . so terlebih dahulu aku nak cakap yang entry aku selalunya sama panjang dengan novel . so , yang mana malas nak baca tu memang boleh chow lah kan . aku takda nya nak meraung raung dekat kaki kau paksa kau baca blog aku . memang tak . phuiiii !

okay . aku rasa hari ni hari yang pelik . dan aku rasa aku hampir gila hari ni . yeah . hampir . tapi dapat diselamatkan lagi lah kut . err . entah . tapi betul wei betul . rasa nak gila . start bangun tido tadi macam okay . pegi driving class segala bagai . pastu balik . gelak gelak dalam kereta . dengan koman . dengan mia . pastu sampai rumah dekat pukul satu . then tibatiba phone vibrate . dapat mesej . okay . nasir sent mesej . tibatiba dia suruh aku on apa entah . aku pon punya lah bangang pegi ikut je cakap dia. pastu dia suruh sent yes kat nombor itu ini . aku pon ikut je la . and guess what . aku terlibat dalam kemelut rumah tangga yang apa entah . 

grrrr . nasir suruh aku join group dia . err . dan aku main group sms . nasir yang create group . then sampai aku yang takda kaitan ni pon dia add masuk dalam group tu . pening gila aku . grrr . okay . so bermula lah kisah aku start nak jadi gila . bila sent yess macam nasir suruh tu . banyak gila mesej sampai . aku pon layan je diorang mulamula . so , dalam group tu ada afiq , fira , nasir for sure , encik nazieman , cik ain , errr , abang ustaz . ah . lupa . ramai sangat . diorang tengah menggila tadi wei . siap cakap selamat datang dekat aku . aku layan je la . kalau taklayan kang orang cakap aku ni arist takpandai layan peminat kan. taknak la timbul kontroversi cenggitu kan . herherher . so layan lagi lah mula mula . tapi pening la . just imagine dalam dua saat tu semua orang sent mesej . grrr . rasa nak baling je phone tadi wei . 

maka cakap cakap dengan diorang . tukar nickname segala bagai . aku mengantuk . pukul dua setengah aku tidur . yess . tidur petang . letih wei letih . tidur tu . biarkan diorang cakap ape entah . dan kau tau aku bangun berapa mesej yang ada ? around 150 jugak la mesej yang sampai . tu semua kerja diorang . pukul empat aku bangun tadi . means that 150 mesej dalam satu jam setengah . gila . aku taktau lah apa masalah diorang . dia cakap apa entah . pastu aku siap siap nak pegi sekolah . tapi masa tunggu abah aku siap , nak hantar aku , aku layan lah diorang kan . kononnya nak join apa yang diorang tengah cakap lah kan . phuiiii ! takda orang layan artist hot macam aku . jatuh maruah aku . jatuh bedebuk ! pastu aku merajuk comel comel macam tu , afiq lah yang layan aku . pastu fira layan aku . then nasir layan aku . pastu ramai lah yang cakap cakap dengan aku . ain . siah . naziman . ustaz@irfan . 

texting texting . aku pegi sekolah . ajar kawad . eh . tak ajar . tengok budak sekolah aku kawad . hmm . fyi . semalam aku dah pegi habiskan semua step dah . hari ni nak kemaskan je . tapi aku taktau kenapa , diorang macam lagi teruk dari semalam . tak jadi sangat lah diorang buat . aku stress . sebab aku letih letih ajar , diorang buat taktau . just imagine lah apa aku rasa wei . aku tak cakap yang semua nya macam tu . beberapa orang je kut yang macam tak dengar apa yang aku ajar . and i dont know why , aku nangis tadi . err . letih campur stress , gugur jugak lah airmata artist ni kan . sepatutnya tadi orang ambik baldi tadah airmata aku . pastu minum . konfem jadi cun . sebab aku ni kan hebat . airmata aku tu kira ramai orang nak la kan . orang kata airmata aku ajaib . tapi bagi aku biasa je . yelah . aku ni artist hot peringkat antarabangsa yang cun menawan serta tampak anggun gorgeous dan lemah lembut tidak lupa juga manis dan cantik . so aku nangis lah . dengan diiringi lagu ombak rindu serta tentang rasa . 

pastu balik . rest kejap . layan group sms tu balik . baca mesej nasir , ain , afiq , ustaz , naziman , fira . perghhh ! memang gila lah . banyak punya topik cakap , sampai opik kahwin segala bagai . phuii . pastu orang azan . kami sebagai umat islam stop texting . solat . solat tu tiang agama . takda tiang runtuh agama wei . bila agama runtuh , kau takda agama lah kan . hah ! elok . kawan lah dengan ayah pin yang bangang macam siput khinzir tu . okay . kenapa aku emotional . pastu aku solat lah kan . siap tu tengok tv3 . err . bukan aku yang tengok . adik aku . dia pasang , aku tengok lah kan . soccerkid . pastu an , macam ada salah sorang budak soccer kid tu tersingkir . kenapa entah aku macam sedih . pastu aku nangis . masa tu sambil makan nasik . bangang gila aku rasa . aku rasa aku gila hari ni . pastu siap makan . get ready pegi sekolah again . kawad . yeah . nampak okay sikit dari tadi . 

dan macam biasa phone masih lagi vibrate . non stop . aku biarkan . sebab aku focus dengan kawad . memang diorang hampir gila lah kan . grrr . siap ada yang nak jodohkan orang lain dengan orang lain . gila gempak . group sms dah jadik macam agent cari jodoh . and group aku tu semua talented bab bab menyatukan dua hati ni .. herher . so now . dah letih merepek . to nasir , thankyou lah libatkan aku dalam kemelut rumah tangga kau sekumpulan . afiq , fira , ain , jime , ustak , thankyou lah sebab layan aku ~.~ rasa dihargai kejap . herher . sebab aku ikut cakap nasir hidup aku berubah . semakin hampir ke arah tanjung rambutan . terimakasih semua . terimakasih yang sangat rajin memenuhkan inbox aku . sebagai contoh , orang orang yang aku sebut berulang kali di atas . 

so now . nak tidur . yeah . phone masih lagi vibrate . phone yang battery nya full sekelip mata je low . memang bangang lah kan . nak tidur . and for sure . phone yang vibrate tu ulit aku malam ni . yeah . vibrate lagi . kau tau maknanya ? mereka masih lagi menggila . aku harap diorang kembali ke jalan yang benar ( bow )

so . nak tidur . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . toodles ! bye ! assalamualaikum !pesanan pihak penaja : lainkali kalau orang suruh buat itu ini . takyah buat . tengok . dah jadik amcam aku . si nasir suruh sent mesej on yess tu , aku ikut je kan . baiklah kononnya . at las . selangkah ke tanjung rambutan . so . bye everyone . doakan budak kawad aku berjaya esok . assalamualaikum ( lagi sekali ) .

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !