BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Monday 12 March 2012

. Sorry Blog .


eh hai . hello . assalamualaikum . long time no see . lama nya aku tinggal babybloggy aku . kesian dia . ouh belog . im so sorry . salah aku sebenarnya . aku mintak maah sangat sangat dengan kau blog . aku nak jujur dengan kau . ekchelli , aku lame tak update , tak bermanja dengan kau sebab aku dah tertarik dengan benda lain . nama dia skype . sorry . tapi aku sedar . aku tak patut buat perangai seperti kacang lupakan kulit an ? sorry . bila aku dah lama tak bermanja dengan kau . aku baru sedar yang aku memang sayang gila dekat kau belog . aku tak tinggal kau dah yea . waa  , rindu gila . dah la mulamula bukak blog tadi . macam berhabuk gila . kau tolong lah yea . tolongg lap lap sikit kat mana berhabuk tu . ni sebab bibik aku lari lah ni . bibik yang sepatutnya mengemas belog aku . dia lari la . so , takda orang nak jadi babysitter belog ak . kau kalau nak apply keje ni , bagitau la . mana tau kau nak apply jadik babysitter an . 


okay dah . aku tau aku punya lah mengarut kan ? phuii . tapi seriously . semalam aku skype sampai pukul empat . gila obses kan ? okay . so . i little bit story nak bagitau . petang semalam aku keluar dengan kawan aku . sweethearts aku which is siha cha . fatin naili , fatimah azam , arifah madara , tyyhah hisham , farah francis . besar je kan nama diorang ?
saja ja . so keluar pergi mana ? pergi tempat yang paling famous dekat kelantan ni . KBMALL #TanganKeBahuMataKeAtas# kau bayang la kan . punya bersungguh aku nak keluar dengan kawan aku . aku yang tengah busy dekat paris tu , dengan bersungguh nye balik kelantan sebab nak jumpa kawan aku an . nampak tak semangat berkawan tu ade kat situ . jauh kot paris dengan kelantan , sayang punya pasal dengan bahagianya aku balik kelantan . thank god aku ade private helli . yela . artis yang kaya raya kan . memang cenggini la .

so keluar tu the main point sebab rindu lah kan . omg . memang tidak dinafikan aku memang rindu dorang . so , bila dapat peluang nak keluar ni , keluar je lah kan . so . kami makan makan . jalan jalan . shopping sikit . i mean , beberapa orang je la yang shopping an . takmampu aku nak shopping dekat kelantan ni . selalu shopping dekat paris ja . but seriously , a little bit terkilan sebab aini , nani , naimah tak dapat join . best je kaluar hari tu . tapi tak gempak sangat lah kan sebab tak cukup ahli . err . tapi nak buat macam mana kan . something happen for a reason . ada la tu sebab dorang tak dapat join an . so , sebab aku ni artis yang hot gila , aku try berlagak cool . 



aku taknak banyak cakap lagi pasal llepak lepak tu . nanti ade gambar aku cakap banyak lah yea . ni saje je update ni sebab rindu sangat dekat baby baby jangan kau marah . sebab ku tolak . ku tau kamu cantik ku percaya kau baik . kuyakin pasti ada lelaki yang tertarik . bloggy aku . ape lagi uh nak cakap . sorry la . aku dah tak banyak bercakap sekarang . aku dah berubah jadi lagi ayu dan lemah lembut dan sopan . untuk menambat hati seseorang . ouh ok . aku tipu . herherher . akku cenggini lah . takda berubah mana pon kan . argh ! taktau nak cakap apa dah . kang aku cakap psal ke famous an  aku kau marah pulak kang . aii . susah betul kan  jadi public phone figure ni . semua benda kita buat orang nak pertikaikan . 


ouh btway . result nak keluar dah . sumpah takut .tapi sekali lagi aku cakap . sebab aku hot , aku berlagak cool . dan berlagak comel sikit walaupun hakikat dia aku comel gila yang sangat banyak . herherher . okay . so cool lah ni kononnya . aku dah janji dengan my sayangg SIHA CHA yang kitorang nak start nervous 21 hb tu . nervous awal awal buat apa an ? bukannya A tu datang melompat lompat pegi dekat kau an ? so . cool babe cool . masih ada masa kau nak sujud dekat pencipta kau ALLAH SWT :) whatever it is , memandang kan kau semua semua ni peminat yang sangat hot meletup , kau doakan aku dapat straight a's okayy ? eh tak . doakan result aku tu terbaik untuk aku . can you can you ? thankyou very much . muahh siked . eh hello . siked je . takpayah nak melebih . err . so i think . tu ja nak cakap cakap . taktau nak merapu ape dah .

btway , aku tengah tunggu NAILI sayang upload gambar then akan aku story story lah kan what happen masa hari kita keluar tu . mesti kau eksaited gile nak tau kan ? OMK ! ramai sangat orang eksaited . tak sangka betul aku ramai nak tau cerite pasal aku . ohmai ohmai . thankyou tauu . hihik . terharu betul :') so . i have to go . i kene shooting ni . then nak teman justine bieber shopping hantaran untuk dia kahwin dengan selena gomez . taklama dah . yela . aku teman tu sebab aku kan kembar tak seiras dia . kami berpisah masa kecik . sekarang baru jumpa balik . menyayat hati kan cerita aku ? OMK ! dah agak dah . k lah . gtg . babaii . muah kiri muah kanan . toodles ! tayam awat awat . 



tidak dilupakan . abeii , 


 sorry for being to gedik . herherher . 


hopefully , she will be yours :) dont worry . i pray fer you ;)

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !