BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 7 March 2012

Hot Betul Kan ?


eh hai . hello hello . nah . aku datang . bagi laluan . artist nak lalu atas red carpet ni . bagi laluan sikid . okay . what story story today . takda menarik pun . bangun dua tengah hari . ohmaigod . apa punya anak dara lah ni kan . pastu gosok gigi . cuci muka . makan . pastu online facebook . twitter . boring . dalam pukul 3.30 aku tersedar yang zohor aku tak smayang lagi . dan masa tu jugak aku belum mandi . so undur diri . offline . ku capai towel dalam bilik pegi mandi . shampoo shampoo sebab rambut ber kelemumur . shit ! shampoo tu rambut jadi okay balik . lurus je . herherher . jealous lettew kan ? dah agak dah . rambut kau boleh buat iklan rejoice kot . tapi haram menunjukkan aurat :) pastu online online dan online . macam orang gila . alhamdullillah . demam tak seteruk semalam lah kan . baik je hari ni . demam manja manja lah kan . yela . demam ni kena sembuh sebab besok kan nak pegi ambik gaji yang berjuta juta tu . mana nak simpan la duit banyak banyak tu kan . kalau kau perlukan duit datang mintak dengan aku k ? aku on ja . 

so . masa aku online tadi . ade lah kawan aku ni . MUNIE . macam ada satu status yang punya lah menarik . so aku tibatiba je tingg ! #MentolLampuMenyalaAtasKepala# aku rasa nak update blog tetibe kan . its about people yang suka bajet bajet hot . bajet bajet retiss ni . tapi takprasan yang dia tu punya lah perasan . macam aku ni cool ja . sebab aku sememangnya dah tau yang aku memang perasan pon . even my mom pon selalu cakap yang aku perasan . ohmaii . bangga betul aku ada mak yang sangat memahami anaknya . :') kau takpuas hati kau punya pasal . kesah apa aku . so ade jugak a few person yang macam bajet bajet comel tangat tangat . kan ? aku nak cakap ni based on facebook je lah kan . dalam korang punya friend list tu mesti ade sorang yang bajet bajet cenggini . kalau yang mana friend dengan aku tu memang ada lah kan sebab aku nih golongan bajet bajet hot jugak . tapi tak dinafikan lah aku memang dah hot . ramai orang dah bagitau dah tu . herherher . kau jealous . ohmaigod . comel betul jealous cenggitu . so now . jom lah turun ke bawah untuk meneliti kriteria kriteria berkenaan . 


MEREKA YANG BAJET HOT 


NAMA

mesti letak OFFICIAL . for example AMIRAH AUNI OFFICIAL . kalau tak letak OFFICIAL maybe letak FULL . macam AMIRAH AUNI FULL . hot lah sangat macam tu kan ? macam yang aku takdapat terima , gabungkan nama dia dengan nama artist . nak tumpang hot la tu cenggitu tu . for example AMIRAH AUNI BOTAK . wah . tetibe kan ade nama botak . oh botak , kita minat awak tau tak . hihik . nanti call kite tau . pastu lagi satu example , AMIRAH AUNI AARON #AmboiiTeruknya# . haa . macam aku ni takpe lah kan sebab AARON AZIZ kan abang aku . takda hal lah kan . atleast abang aku boleh tumpang hot aku tu bila aku letak nama dia . 


INFO


bagi mereka yang bajet hot macam aku ni , dekat bahagian info tuh ade lah karangan yang macam manja manja gitu . diorang tulis lah . "hello . this is me . yang mana nak add tu boleh add lah . i tak sombong . before add baca ni dulu tau . " pastu dekat info tuh punya lah banyak syarat nya untuk orang nak add dia . blablabla . takboleh itu lah takboleh ini la . banyak lah pantang larang . yelah . orang hot mana boleh kawan dengan orang sembarangan kan . #TanganKeBahuMataKeAtas# . so kalau kau jumpa orang yang letak banyak sangat kriteria cenggini . takpayah la nak add . baik kau add aku ja . dah boleh jadik rakan artis kan . herherher . 


PROFILE PICTURE known as DP 


hah ! kalau dah nama nak hot for sure lah mereka yang nak nampak hot ni letak gambar yang hot kan . for example letak gambar diorang kena bakar . kan nampak hot je tu . tak tak . maksud aku gambar diorang letak ni mesti gambar yang posed macam artist . pastu edit sikit sikit nak suruh nampak glamour . bergabung meletup lah kan . muka jerawat penuh . edit punya edit nampak lah cun . phuiii ! 


STATUS


kalau yang bajet bajet hot ni mesti buat status yang akan menampakkan mereka hot . for example , BANYAK BETUL LAH ORANG ADD TAPI TAK KENAL . NAK APPROVE KE TAK EH ? pastu next status , RAMAI BETUL ORANG HIT CB CAKAP NAK BERKENALAN . TAKMALU KE ? pastu status lain , TADI JALAN JALAN ADE ORANG MINTAK NO , MENTANG MENTANG LAH SAYA CANTIK . phuiiii ! nak termuntah aku baca ayat aku sendirik . 




MEREKA YANG BAJET CHUMELL 


NAMA


letak nama yang macam buat kita berbelit nak sebut nama dia . for example . BUWDAWX CADBOURIEY . pastu nama yang tunjuk dia ni manja . contohnya BUDAKS MANJEW , BUDAKS COWMOT . pastu yang jenis ada nama BABY kat depan  contohnya BABYY MUSHUK . phuiii ! menyampah betul aku . comel sangat la tu cenggitu tu ?


PROFILE PICTURE known as DP


letak gambar yang diambil sendiri cuma gayanya lain lah dengan mereka yang bajet hot tu kan . gaya dia ambik sendiri . dengan posisi camera belah atas kepala . mereka melengguk kemudian buat mulut itik . OMG OMG !

INFO



kalau bab info mereka takda la macam mereka yang bajet hot tu . info ni sekadar letak . "HAI KOWUNK . NAMA KITE BLABLABLA . ADD LAH KITE . HIHI . KITE TAK MEMILIH DAN TAK COMBONK . " 


STATUS


aku tak berapa tau status mereka ni macam mana . tapo status mesti ditulis begini , HAII KAWAN KAWAN . WINDU TITEW TAT ? TITEW WINDU AWAT TANGAT TANGAT . NANTI TEGUR LAH KITEW . KITEW BOSAN LARH . comel kan cenggitu ? 


maka tu je lah aku boleh bagi opinion aku lah kononnya . saja ja nak mengata kan . tapi jujur lah aku cakap ni kan . aku pon memenuhi kriteria kriteria di atas . tapi aku takpe lah kan . sebab aku dah memang hot dan comel pon . adik aaron aziz , mail lambung . memang la . dah la aku ni sepupu Amir . nama pon nak sama kan ? nasib baik Amir tu dah ada Zara . kalau tak memang dia kahwin dengan aku la . #Tibatiba#


okay jap . aku akui yang ade a few person ni , dia memang hot . even dia buat status , AKU SAKIT PERUT . berjuta orang like . manusia dalam friendlist dia tu memang banyak . aku tak kesah la kan sebab dia memang hot pon . so dia berhak lah kan nak bajet bajet hot ni . aku takde niat nak kutuk sapa sapa pon . aku tak kesah je kawan dengan orang bajet hot dan comel ni . sebab aku memang la faham macam mana . sebab aku pon bajet bajet jugak en . so tu dah la yea aku merapu . sorry lah kalau ada menyakiti mana mana pihak . tak kesah la pihak belah pengantin perempuan ataupun pengantin lelaki . maaf tetangat tau . hihik .


psycho kan kalau cenggini ?

urgh . dah la yea . aku chow dulu lah yea . mesti rindu aku ni jap lagi . eh jap . selesai baca kang tekan butang like kat atas yea . biar aku nampak hot gila k ? tapi kalau tak like pon memang aku dah hot . adik aaron aziz kot . so . i go first you go later . never too late to go . chow sin chi . muah kiri muah kanan . toodles ! muah ! <3 :)

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !