BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Tuesday 6 March 2012

One Word To Say . Boring --'


eh haii :) assalamualaikum . nak bagitau awal awal . mood aku sangat lah tak elok hari ni .
aku betul betul demam . semalam aku punya demam ni mcm acah acah je .
tapi hari ni macam dah jadik teruk . ohmaigucci. taklarat bhaii taklarat .

just imagine lah kan . tadi bangun tido pukul 11 . lewat nya kan ? tapi kau kena paham . orang tak sehat ni kena banyak rehat kan ? sapa setuju angkat bendera malaysia . 


okay sambung . aku bangun lewat tadi pukul 11 . then rasa macam taklarat lah kan .
pastu pastu bangun gosok gigi . cuci muka dan mandi . then makan dua keping roti . 

terperap dalam bilik . baring baring . err . online . tu je keje aku . boring kan ?
shooting terpaksa cancel hari ni sebab artis kesayangan malaysia jatuh sakit . 


hari ni aku minum je bnyak . tak la banyak sangat an . tapi tak makan . 
makan pagi tu je la . yang dua keping roti tu . pastu pastu lepaking dirumah sahaja . 
tibatiba tadi makcik aku datang rumah ajak keluar . mula mula fikir taknak pegi sebab taklarat .
tapi fikir balik taksampai hati pulak taknak pegi . taknak hampakan makcik aku lah . 
so penat penat pon aku keluar jugak . and guess what . hujan kot tadi . 
pastu kitorang pegi dekat tempat pameran kereta berhias . cantik . bila aku keluar kereta . 
hujan turun dengan begitu lebat nya . #NakSambutKedatanganAkuKot#
dan kau tau apa jadi . aku kena hujan . dan balik pening pening . sangat sejuk 
err . now . nak tido dah . update blog kejap je ni . dah terbiasa update before tido . 


dah la yea . nak tido . babaii . muah kiri muah kanan . toodles ! muah <3


16 DAYS TO GO 


YA ALLAH , jadikanlah dia jodohku . jaga keselamatan dia YA ALLAH .

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !