BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 8 March 2012

Kite Dah Ade Skype


eh haii . jumpe lagi kite kan ? ee . tak sangka betul boleh jumpa selalu kan . hihik #GelakGedikGila# dan mesti kau dah bosan jumpa aku selalu kan ? heii minachi . kalau dah bosan sangat takyah bukak belog ni . kau bukak je la belog nasir bilal khan k , belog mustapha kamal ke . ni nak jugak bukak belog yang meletup tahap cipan ni kan ? mengaku je la kau minat aku macam kau minat ustaz azhar idrus . kan ? nak cakap tu pon susah . hish . aku paham la . dah ramaii dah orang minat aku tapi malumalu nak mengaku .

dan mungkin kau akan cakap , amirah auni ni takda modal lain ke nak update belog ? asyik nak promote diri sendiri je . phuii ! kesah ape aku kan ? lantak aku lah . nak promote diri sendiri ke . nak promote jamu mak dara ke . once again aku cakap ni belog aku lantak aku lahh kan ? okay jap . kenapa aku nak emo sangat ni ? cool lah kan . aku ni artist kot . takboleh selalu marah . kang kedut sana sini . bukannya boleh iron kan . kang tak cun lah aku . acano aku nak pegi ABPBH kan ? 

so today i would like to tell everyone yang aku dah dapat gaji dengan selamatnya . berapa jumlah nya , hanya orang tersayang je yang tau okay . banyak lah jugak kan . around 1 thousand jugak . dah la bos aku kasi cash . berat beg tadi . banyak gile kut gaji aku --' . i think nak bina satu lagi eiffel tower lah . sebab eiffel tower yang dah ada tu aku punya . nak buat lagi satu la kan . nak banyakkan sangat cawangan eiffel tower tu . #SukaSukiHatiAkuJeKan# kalau kau nak jadik rakan kongsi tu boleh la contact aku . macam mana nak contact , usaha tangga kejayaan lah kan .

and the next point update belog adalah , nak bagitau awak awak sume yang titew dah ade skype . hihikk . malu pulakk kite nak bagitauu skype name kite . hihikk . #HantukKepalaKeDinding# kenapa aku gedik sangat ni ? thanks to junior aku , HANIFAHPOTTER yang juga merangkap MANAGER aku #SejakBilaEntah# , sebab tolong aku sign up skype ni . kesian dia berhempas pulas dengan aku pikir skype name ni . ade ke patut nak letak amirah.auni takboleh . sebab dah ade orang pakai dah nama tu . ape punya bangang lah kan . mentang mentang aku artist international , semua orang nak ambik nama aku . nak jadik hot macam aku lah kononnya tu . memang tak lah dia nak jadik hot macam aku . sebab dah jadik record dunia dah aku gadis comel yang paling hot di dunia . tidak diragui lagi . so try nama tu try nama ni . last last dapat lahh cool.artist . nampak tu . cool gila kan ? kan aku dah cakap yang aku ni memang cool . orang ja duk cakap aku hot . aku terima je lah kan . kang kalau tak terima orang cakap demand lah ape kan . 

so sekarang , conclusion nya , skype name aku cool.artist . sekali lagi aku nak cakap yang perkataan cool dan artist sungguh sinonim dengan aku . just imagine lah kan macam macam nama try nak buat skype name . at last , cool artist jugak yang menjadik . haa . nampak tak tu ? whatever it is , thankyou HANIFAHPOTTER sebab memang dia sabar gila dengan aku yang gila ni sepanjang tempoh nak sign up for skype tu . #PanjangLahSangatTempohNya# . gila . aku kasi speech macam baru lepas menang ABPBH je kan . gila semacam je aku ni kan . yelah . orang nak ambik result kan . #BerkaitLahSangat# .

jadi kawan kawan serta peminat tersayang yang sangat lah ramai ni kan #RamaiLahSangat# . kalau kau rajin add lah skype aku . boleh kita main smiley macam aku main dengan budak HANIFAH tu tadi . dia ajar aku macam macam kot . terimakasih la budak . terharu betul aku . aku tau kenapa dia ajar aku . buat baik dengan aku . sebab dia nak ejas abang aku AARON AZIZ . kalau takdapat abang aku , dia nak try sepupu aku AMIR . kalau takboleh jugak , aku rasa sampai ke MAIL LAMBUNG dia try kot . aku dah tau dah agenda dia . herherher . aku tau dia bengang kalau dia baca . kesah apa aku . MUAHAHA ! #GelakMacamSetan# .

dah lah yeaa , aku nak chow dulu . nak bermain main dengan skype . orang kemaruk an . memang cenggini . yela . artist , ramai peminat . kena layan peminat la ni . sibuk orang dok tanya skype name aku . tu yang aku terpaksa post dekat belog aku ni . taknak hampakan peminat orang kata . aku sayang peminat aku . lagipun , aku nak pegi sekolah lama aku esok #TibatibaGila# .so . dah . babaii awak shume . hihik . tite tayunk awat tangat tangat . muah sikid . kang add lah skype kite , cool.artist . dah la . nak out dulu . babaii . muah kiri muah kanan . toodles ! <3 :) 

14 DAYS TO GO 

kau tak sayang aku takpe . as long as aku memang sayang kau . aku ikhlas  eh jap . aku takminat kau . sumpah . tapi aku cinta kau . okayybye . sesayangkau !

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !