BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 1 March 2012

HEWHEWHEW --'


ketepi ketepi . aku datang aku datang . bagi laluan bagi laluan . artis hot dan cun dah datang . haa . kau jealous kan kalau aku cakap cenggitu . kalau aku cakap cenggitu je mesti muka kau masam kann ? haa . dah sah sah kau jealous doe . mengaku je . takpa . dah ramai dah orang jealous dengan artis comel macam aku ni .. so . aku tak kesah sangat la kan . 

err . tajuk entry . HEWHEWHEW . tahukah kau yang aku memang taksuka orang gelakk cenggitu . betul ni . jujur . try kau gelak cenggitu depan orang . hewhewhew . macam teruk kan ? gelak yang macam sopan sikit . HIHIK . kalau gelak macam setan , macam yang selalu aku buat tu , MUAHAHA ! takde hal pon kalau kau nak gelak hewhewhew tu . tapi aku macam tak suka . kenapa ntah . maybe hewhewhew tu tak cukup comel kot untuk aku yang sangat comel nihh . chop ! see . muka kau berubah lagi . kau jealous kan tiap kali aku cakap aku comel ?

ekchelli . entry nih takda kaitan pon dengan tajuk tu . macam biasa la kan . kau ni macam takpaham aku je . tajuk entry tu saja saja je letakk . macam takde kelas sangat la kan kalau tak letak tajuk . err . so what happen today . hah ! hari yang bosan. aku bangun tido lewat tadi . tak shooting hari ni . dah habis dah shooting filem , "CINTA KU SEORANG GADIS PENJUAL JAM YANG SANGAT CANTIK CUN COMEL GORGEOUS" . err . tunggu filem lain la plakk . btway . bukan aku yang tunggu . producer filem yang kena tunggu aku . yela . aku kan nak rehat . letih kot shooting sebulan . kena rest kan ?

tapi tadi aku ada pegi la tempat shooting tu kan . yela . jumpa kawan kawan . jap jap . kenapa banyak sangat "YELA" aku uh ? pelik betul aku . haa . tadi jumpa kawan kan . yang shooting sekali kan . a little bit sedih la kan . sunyi kot kbmall aku takda . ouh yaa . semalam aku lupa nak cakap . semalam aku kena marah sebab aku bising sangat masa keje . budak yang marah aku tu tak la budak sangat an . same age . boleh dia suruh aku senyap masa aku tengah enjoy hari last aku . seriously aku rasa geram gila . aiyakk . okay dah . lupakan . 

so tadi jumpa kawankawan . rakan seperjuangan . say goodbye la . bajet bajet sedih . tapi next week jumpa lagi kot . hihikk . gaji gaji . keshingg ! err . aku takheran sangat pon gaji tu  . yela . aku kan dah memang artis kan . duit tak penting . dah banyak dah . tapi orang dah nak kasi gaji . kita ambik je la . tolak rezeki dosa kot . takkan kau tak belajar dulu . ni kes ponteng masa PAI la ni kan ? jujur aku cakap . aku tak penah ponteng masa PAI . sebab ustaz aku HANDSOME sangat . USTAZ YUSOFF :') dah la baikk . hihik *mood gedik*

eh . kenapa macam topic aku bertukar tukar ni . takpaham aku doe . lantak la . macam biasa la aku ni kan . artis artis . macam biasa la . err . ape aku ni ? kenapa aku jadik sebangang ni malam ni ? ni kes terlampau lama online . dari tadi kot tak tutup lappy . jap lagi lappy pon jadik bangang macam aku . sorry lappy . hihik . ohmaii . tadi bonda tersayang sampaikan salam pada beliau . err . salam disampaikan . tapi aku yakin gila dia bosan dengan aku . lantak lahh . 6 tahun tunggu . takkan nak tunggu 6 tahun lagi takboleh kan ? comel tak aku ? comel kan comel kan ? kat atas tadi kan aku dah cakaap yang aku memang comel . dan setiap kali aku cakap aku comel tu mesti kau pegang pisau kan ? nak bunuh diri kan ? takkan jealous sampai nak bunuh diri . rilek la . kau bunuh diri pon tak boleh jadik secomel aku punya la . 

weii . babe . aku chow dulu boleh kann ? nak kire duit la . duit banyak kan . tak tau lah habis kire pukul berapa . banyak sangat an . PA aku pulak cuti . susah la sikit . dah la k . aku busy sangat ni . aku ni ARTIS . banyak keje . aku chow dulu . babaii . kalau kau rindu aku kau tengok bulan k ? kenapa aku suruh kau tengok bulan ? saja ja . kalau kau taknak tengok bulan kau tengok la kipas ke lampu ke kerusi ke . peduli hape aku . lantak kau la nak tengok apa pon . mata kau kot . bukan mata aku . dah la . muah kiri muah kanan . toodles !!

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !