BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 29 February 2012

BOS ! AKU PECAT KAU !


huh . aku datang aku datang . hikhokk . dengan muka no komen no komen . macam artis keluar mahkamah lepas kena cerai . bila reporters datang cakap no komen no komenn . auww . macam bergaya gila kan aku ? well . acting je ni . harap maklum . yela . nama lagi pelakon . kena pandai belakon ka . yelahh . peminat yang request suruh aku buat muka cenggitu . aku buat je la kan . kau tau la kan betapa aku sayang dekat peminat aku . kan kan kan ? 

so . dengan bangang dan  bangga nya aku cakap  yang hari ni hari  last aku keje . dan aku tak keje dah . dengan bangang nya aku cakap . aku dah pecat bos aku . hebat sial aku . kau boleh pecat bos . tak boleh kan ? tapi aku boleh . tu dah cukup membuktikan aku ni memang hebat . sakit hati ? nahhh . silakan . kesah hape aku . 

so aku dah tak keje la start esokk . hikhik . sumpah aku cakap , aku mesti rindu kbmall kan nanti . yela . kalau tak keje takboleh nak pegi kbmall hari hari dah . aku ni bukan man gila tu . ohmaii . jahat gila mulut aku . dan aku tak kesah . proud to be me . bajet hebat la ni . err . rindu gila kot aku nak buat bising dekat kbmall tu . pastu an , no more potong potong tali jam . no more kira kira duit . no more kira kira commision and no more berebut customer . hadoiyaii . sedih ni sedihh . oleh sebab aku taknak kasi hilang cun aku , aku taknak nangis la . its not worth . 

what am i going to do after this . yela . lepas pecat bos kan . apa aku nak buat . err . maybe aku akan continue aktiviti PBSMM aku tu . camping and meeting . muahaha ! bajet kerje affice kot asyik asyik meeting . tapi memang la kan . aku kan artis . juga merangkap CEO yang berjaya kat malaysia ni . bukan sahaja di malaysia . juga diserata dunia . kau jealous lagi kann ? ouhh . suka nye aku bila kau jealous . 

banyak betul kan aku merapu . urghh . peduli apa aku . belog aku . suka hati lah kan . bukannya ada nama kau kat sini . kau tu pembaca je kot . tu pon baca free . yuran mingguan kau tak bayar pon kan ? takmalu betul . baca blog orang tak bayar pastu nak kutuk kutuk . nak kutuk kutuk . bukan blog sendiri la . pastu kau tekan ON KUTUK . pastu kau kutuk la puas puas . takda orang kisah pon la . lagipun kau bukan artis macam aku . kalau aku ni memang la semua benda aku buat orang kisah . yela . aku artis kesayangan malaysia kut . kau sakit hati kan ? sekali lagi aku cakap . aku tak kesah sebesar kuman pon . 

dah la yea . takda pengisian sangat pon entry nih . eh kejap . bukan entry aku sebelum sebelum ni takda pengisian jugak ka ? kan kan ? so biarlah . kau nak baca , kau baca . kau taknak baca kau blah . dah dah . titew nak stop dah ni tauu . titew taktawu nak cakap ape dahh . hihikk . bubye awak shume . hihk .love you . gedik betul aku kann ? err .  muah kiri muah kanan . toodles !



No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !