BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 2 March 2012

Here It Comes . Result .


jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu 
tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
jika engkau minta satu dunia akan aku coba
ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

wahh . gila . nampak tak artis datang dengan gaya . dengan lagu kot . aii . untung la kan jadik artis . *tibatiba* so . here i comes . seperti yang tercatat . entry ni di update pada dua march . so , nak di jadikkan cerita dah masuk bulan march lah kan ? so nak dipendekkan cerita tu . calon calon SPM 2011 memang nebes la kann ? yela . dah heboh kot result keluar 22 MARCH 2012 . just imagine la kan . aiyoyo . amma appa . apa mau buat ni . 

tadi pulak heboh la result STPM keluar minggu depan hari rabu . aku baca tu memang kecut perut aku . takut kot . walaupun STPM takda kaitan dengan aku tapi still nebes . sebabnya bila dah keluar result STPM . result SPM menyusul . ohtuhan . tolong la . nebes nebes . pheww ~ cool joe cool . berlagak cool . takut sial . tula . dulu masa sekolah bukan nak belajar elok elok kan . main main je keje aku . time SPM jawab je la ape yang mampu . pastu bile dah nak keluar result ni mula la kan GABRA . mati la cenggini . cukup cukup la aku frust masa PMR dulu . aku taknak la FRUST jugak SPM ni . kau kau doakan aku k ? doakan aku boleh terima berapa pon aku dapat . 

arghh ! takut . cenggini la . kalau result aku tak berapa okayy . aku takkan online . pastu aku  OFF phone . kalau kau call tak boleh tu faham faham la . takpayah nak tanya la result aku macam mana k ? kalau tak okay , memang aku tak on la phone aku for a week . yela . kalau aku ON . orang tu call orang ni call . aku nak jawab apa doe kalau result aku ak berape cun . dah la aku ni public figure . artis kot . mesti la orang nak tau aku dapat berapa kan ? dan kau bayang la kalau result aku tu tak menarikk . pastu orang tau . aku bukannya malu sangat tapi aku taknak la orang tambah dosa mengutuk aku kan . tu yang aku macam taknak bising bising tu . aku bukannye malu sangat . berapa pon result aku , aku still artis yang hot dan meletup kan . 

kenapa lahh march datang cepat sangatt ? takboleh ke lambat lambat sikit ? aiyakkk ! now dah 2 hb kann . means that ada 20hari lagi kau nak mintak dengan tuhan supaya bagiyang terbaik untuk kau . err . i mean untuk yang nak ambik result tu la kan . termasuk aku . dan aku harap disaat akhir ni tuhan terima doa aku . tolong lahh . aku nak sangat result aku cun kali ni . sumpahh sebab aku nak mama aku proud dengan aku . jujur ni jujur . nak kasi airmata dia keluar . yup ! airmata yang keluar sebab gembira . can i ? mom , i promise you , one day , i'll make you proud . 

tapi takpe la . lupakan dulu pasal result bolehh ? tengah bulan ni aku ada camping ! wuhooo ! taksabar gila aku . kau tau la kan aku ni . sangat obses dengan campingg . err mesti kau taktau kan . hadoiyaii . baik lah aku nak mengaku ni yang AKU SANGAT GILAKAN AKTIVITI YANG BERNAMA CAMPING . pheww ~ lega bila dapat mengaku hal sebenar *macam penting je kan* err . dan lepas camping tu baru aku nak start nervous pasal result kot . now ni nervous jugak tapi boleh lagi berlagak cool . yup . berlagak . sebab aku kan HOT . kalau COOL tu boleh berlagak je la . eh jap . ape aku merapu . ahh ! sudahh ! persetankann ! *tibatiba emotional*

so now . aku mintak lah dengan readers aku yang beberapa orang je ni . doakan kejayaan aku boleh ? boleh la boleh la . kata  sayang aku kan . takkan nak mintak tolong doakan pon takboleh kan ? boleh la boleh la ? tapi kalau takboleh pon takpa . aku tak heran sangat la . tapi kau doakan lahh k ? ohmaii god terima kasih la k tolong doakan . betul ni aku terharu . :')

err . dah la . aku malas sebenar nye nak cakap pasal result ni . tapi macam taktau nak cakap ape . bila sebut je bulan march . satu je dalam kepala otak aku . RESULT SPM . dushhh ! argh ! stress stress . dah la weii l. entry nihh boring . kan ? tapi aku peduli hape . perlu ka aku cakap dekat kau lagi sekali yang ni blog aku , so lantak aku lah nak tulis apa pon kan ? sila lah faham . blog aku ni tempat aku merapu je kot . aku rasa nak menulis panjang panjang aku bukak belog aku . then aku merapu lahh kan . kau punya blog kau punya suka . aku punya blog aku punya suka lah kan . kan kan kan kan ? 

well . aku nak keluar dari dunia blog dah ni . aku nak packing barang . besok ada shooting area SHIMLA dengan AAMIR KHAN . shooting film , THREE IDIOTS WITH SUCH A BEAUTIFUL , HOT , GORGEOUS GIRL . and heroin dia tu aku lahh kan . yang beautiful hot gorgeous tu . kau jealous la tu kan ? ohmaii . silakan la kau nak jealous ke hape . silakan la . silakan . muahaha ! gelak macam setan lagi sekali . err . dah la k ? aku nak chow dulu . babaiii :') 

dan bila esok . kita kan bertemi kembali . masihkah ada ruang di dalam hati ini . apa aku merapu ni ? biarkan . aku chow dulu selamat jalan romeo . its the time to disco . babaii . muah kiri muah kanan toodles ! muahh ! hihihihi . mesti windu titew nanti . hihiww. --'

ouh btway . belog ku sayang . aku dah baik dah dengan deni . semua keadaan berubah menjadi seperti sediakala . ALHAMDULLILLAH . terimakasih . 

20 days to go 

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !