BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Wednesday 28 March 2012

. Girls Day Out .


ehem ehem . haii . aku datang ni aku datang . err . hello . kau yang datang sini okay . kau yang bukak blog aku okay . so kau yang datang . auww <3 rindu aku lah tu kan ? kan kan ? sila mengaku lah yea . aku dah tau dah kau memang rindu . sebab aku artis kan . hari hari kau spend masa kau stalk semua benda pasal aku kan ? kan kan ? sebab kau peminat fanatik aku . kan ? okay . kau angguk . maknanya kau mengaku . 

so .proceed proceed . teruskan dengan nawaitu aku hupdate blog hari ni . alaa . saje je kot . bukan ape . nak kasi ade story sikit kan . tapi kan . sorry to say . entry nih akan jadik panjang sebabnya takde gambar . kau taknak baca kau boleh blah . kalau kau nak baca duduk elok elok . sediakan pop corn dengan coke . sebab cerita aku ni lagi best dari cerita vanilla coklat . sila percaya okay . 

so tadi aku keluar . semalam Watif text aku . dia ajak pegi carnival mara ape entah . so aku pegi lah kan lepas my dad yang memegang gelaran dato' sri tu bagi green light kan . so . aku pon keluar lah pagi tadi . sebab aku takda baju nak pakai , aku pakai lah baju pink , seluar putih  . pada waktu yang sama , default picture aku tu aku pakai baju tu . so kau bayang lah kan jumpa orang tadi orang boleh cakap , dia selalu tengok aku pakai baju tu ,. mana tak nya . kau online kau nampak lah aku pakai baju tu . macam sial je kan . macam aku takda baju lain . eh hello . ade okay . tapi aku basuh semua . tinggal tu je . sumpah !

so pegi carnival tu , aku jumpa Watif kan . jalan jalan dengan watif tu kan , tanpa dirancang , terjumpa lah geng yang satu lagi . err . geng masa SUME CAMP yang gempak gila tu . so , terjumpa lah dengan Jihah , Jijie , Aliya , Ain dengan Keyrah . ohmaii . ohsemm . pastu kan eksaited lah ni jumpe buddy sume camp ni . gelak gelak sampai lupa diri . aku cakap tak brenti . muahaha ! memang aku macam tu lah kan . eh jap . before jumpa diorang tu . aku ada lah round round dalam tu . banyak jugak lah U yang under MARA kalau tak silap aku . aku lalu bagi pamplet aku lalu bagi pamplet . nak autograf aku . cakap je lah kan . punya lah ramai orang tadi . semua orang follow aku . yelah . aku artis kan . nak buat macam mana . 

so . ade lah jugak beberapa orang kawan yang aku jumpa tanpa dirancang . takperlu mention lah nama tu kan . kalau aku mention kau bukan kenal pon kan ? kan kan ?  so biarkan si luncai dengan labu labunya . herherher . then , lepas jumpe buddy SUME CAMP tu , aku pon terus lah berlalu dari carnival tu . boring kot . dah la panas . ramai orang . ni sebab peminat aku tau lah ni aku pegi sane . tu yang semua berebut nak pegi sane jumpe aku tu . so aku pon pegi lah lepak dekat IPC . kau tak kenal kan mana tu ? IPC tu pejabat PBSM . area area tu jugak lah . sebab bosan duk kat situ , kitorang pon jalan lah pegi kbmall . auww . pegi makan je pun kbmall tu . 

lepas pegi kbmall . kitorang pegi ipc balik . then lepak kat sane . tunggu kawan aku sampai . bila kawan aku sampai , aku pegi lah carnival tu balik . round round round lagi . then then . aku pon pegi sekolah hanguskan muka . ohmaii . letih gila ajar budak kawad tu doe . dah la sekali dengan aku kena berpanas kan . aku ni gila sikit . nak laung laung sampai sakit sikit tekak . macam mana lah aku nak nyanyi nanti . aku ni banyak show . and guess what , muka aku dah jadik dua tone . yelah . style orang cakap . sekarang ni kan semua dua tone . tudung pon dua tone kan . nampak macam class la sikiit kalau muka aku pon dua tone . nampak ada gaya mutu keunggulan . jap lagi mesti semua orang tiru kan ? ohmaiii . ohsemm <3

err . okay . tu ja cerita aku . now aku letih gila . baru balik sekolah .btway , thankyou very much Munie sebab hantar aku balik tadi . and thankyou jugak kepada mana mana pihak yang telah tolong aku secara langsung mahupun tidak langsung tadi #AyatDalamFolio# k lah . nak mandi . makan . istirehat . lepas tu texting texting . facebooking . tweeting . banyak benda nak buat . letih gila jadi artis ni . tambah tambah lagi artis yang macam hot gila tahap cipan kelemasan ni . err . okay . got to go . babaiii darling . 

muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . hihik . toodles ! assalamualaikum . 
titewsayangawakshumengatngat <3

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !