BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 29 March 2012

. Bile Si Retiss Bohsan .


okay . hello . selamat datang ke dunia magika . wahh . tetibe kan . pengaruh tengok cerita magika tadi . err . excuse me . my adik yang umur dua tahun tu tengok okay . and guess what . lappy aku jadi mangsa . so . memandangkan adik aku tengok guna lappy aku . adalah lebih baik aku tengok sekaki kan . eh tak . dua kaki . hello . aku bukan tengok dengan kaki . aku tengok dengan mata . so aku tumpang semata . eh . i mean tumpang dua mata . tapi . kalau dah tumpang mata . muka mesti tumpang sekali kan ? tapi buat apa nak tumpang . guna lah yang diri sendiri . arrrrrggggg ! Debushhh ! #PukulKepalaDenganPetiAis# 

hello . ape dah jadik dengan aku ni ? merapu memang tak habis kan . so . kalau kau nak tau . ni lah kehidupan aku sekarang . life aku yang memang kosong lah jugak . boring doe duduk rumah . time keluar tu takda lah boring kan . tapi nak dijadikkan cerite hari ni aku duk rumah . senyap je . tak ke mana mana . jadi anak dara yang memang lemah lembut dan ayu serta manis berperwatakan menarek gorgeous serta nampak begitu sopan dan cun sekaligus hot . okay . banyak gila kan ? and guess what . aku nampak muka kau jealous gila . o em geee  . kau jealous dengan aku ke ? okay takyah jawab . cara kau jalan pon aku tau kau jealous #Tibatiba#

okay . now nak cerite sikit . aku ade cerite sedih ni . lagi sedih dari cerite Hantu Kak Limah Balik Kampung . cerite cenggini. semalam kan aku kan potong rambuttt . uwaaaa ~ sedih pedihhh ! kau tau tak punya lah lama aku simpan rambut aku tu . aku jadikkan rambut aku tu rambut simpanan . dah la rambut aku tu susah nak panjang kan . tapi ssemalam aku dah potong . seriously . sedih gila . tibatiba aku rindu rambut aku tadi . mesti kau cakap , kalau sayang kenapa potong . okay . i have to . sebabnye rambut aku gugur . okay . aku tau ade shampoo yang boleh kurangkan keguguran rambut kan . tapi aku taktau kenapa aku rasa nak potong . plus . aku jadi rimas dengan rambut tu . aku bertudung . so rambut terkurung dalam tudung . rosak lah kan ? so better potong je . but then . comel je rambut baru saye :3 auntie kite jugak yang potong . free of charge . untung la kan ade auntie yang ade salon kan ? muahaha ! tapi kan . aku ni botak pon still lagi comel . kau tau kenapa . sebab aku kan sememang nya comel . alaaa . setakat lisa surihani tu . dia pon jealous dengan aku . 

okay . dah . habis cerite potong rambut . so next hari ni aku jadik anak yang baik . aku mengemas bilik doe . aku buang semua kertas yang aku taknak . simpan simpan . buang buang . and sorry to say peminat peminat yang penah bagi surat dekat aku tu . aku dah bakar semua surat tu . sorry . kite nak mulakan hidup baru wak :3 sorry yea . aku bakar semua kertas aku . muahahaha ! #gelakmacamsetan# . so bilik aku nampak agak kemas lah kan . sebelum ni bilik aku tu macam bersepah . datin sri cakap , bilik aku tu , kalau lepas anak harimau sekor , jumpa jumpa dia dah besar dah . means that , dia boleh hidup dalam bilik aku yang bersepah tu . okay . kalau kau takpaham . boleh lah google translate #TibatibaLagi#

hmm . ape lagi aku buat hari ni ? okay . takde ape dah . jap jap jap . Mark Zuckerberg tu nak begurau dengan aku lagi doe . aku taktau ape masalah dia . kalau nak kawan bagitau lah kan . kalauu nak autograff tu boleh je aku kasi .tapi takyah la nak bergurau sebegitu rupa kan . kau tau tak , dia block aku . dia takbagi aku add kawan aku dalam tempoh dua hari . dia cakap aku add orang yang aku tak kenal . hello . sorry sikit . aku add kawan aku je la . yang aku kenal okay . urghh ! aku rasa dia jealous kawan aku ramai . tu yang dia buat cenggitu tu . yelah kan . aku punya fans ramai dari dia punya fans . tu yang jealous semacam tu . kuang hajo ! phuiii ~ 

okay . dah lah . aku letih merapu . nak berhenti menaip dah ni aku ni . ade banyak keje lagi nak buat . nak layan peminat lah kn . peminat aku pulak berjuta juta . kena lah layan . kalau taklayan orang cakap aku artis yang sombongg . kan ? aku ni baik . kau kena paham tu . so now . aku chow dulu . besok aku kena duty . nanti aku story story what happen tomorrow . errr . okay byeee lalinkk . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . toodles . assalamualaikum :)
titewsayangawakshumengatngat <3

p/s : gambar diatas ditujukan khas pada abangtigahari <3

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !