BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Friday 30 March 2012

. Aktiviti Di Hari Minggu :3 .


hello . assalamualaikum . dengan perasaan yang letih gila aku updet blog . okay jap . aku rasa mengantuk tahap dewa dewa kayangan dah ni . so kalau ade typo ke hape ke buat bodoh la . sebab ape yang aku tulis ni aku takde mase nak bace balik . so , sila faham faham . faham ape aku pon taktau . 

tadi aku pergi duty . err . dekat area Pengkalan Chepa kalau taksilap . yeahh . tempat orang menembak . aku duty kat sana . ade event . so teman aku hari ni Jihah , Koman and Fira . tidak dilupakan jugak lah Abe Wea and Abe Bob #KiteOrangKelamtam# . so pagi tadi bangun lewat gila sebab semalam tidur lewat sebab baca novel sampai nangis nangis . grrrr . bangun lewat pegi sane lewat sikit . eh . lewat banyak kot . 

so sampai sana pegi makan then terus pegi tempat orang menembak tu . sampai kat sana , errr . ade la hal kitorangg cakap cakap cakap cakap . banyak lah jugak kan . err . then sakit jugak telinga ak ni dengar orang main tembak tembak . banyaakk kali jugak lah aku shock . macam orang kene renjatan elektrik . terkejut sial bunyi pistol tu . kalau slow takpe lah . ni kuat gila . tapi tak pe lah .aku okay je . tapi mulamula macam tak biasa sikit dengan bunyi tu kan . tapi lama lama okay .

macam lah lame sangat kan duk situ kan . err . takde lah lame mane ponnn . okay . tapi sekarang ni agak lah letih kan . err . taktau nak cerite ape dah aku ni . aku takda battery . letih duduk dalam ambulans . dengan driver yang sangat berhemah . untungg la aku naik ambulans yang ade driver yang berhemah macam tu . rasa selamat je rasa :3 

eh hello . aku letih . nak tidur . kbhaiii . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . sila jangan kacau aku . aku nak beradu . istirehat . toodles ! muah ! assalamualaikum !


No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !