BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Saturday 24 March 2012

. Bermimpi Di Siang Hari .


Eh hai hello . terimakasih sebab menjengah blog yang hot macam goreng pisang ni . hari ni nak bersikap rendah diri sikit . not proper lah kan hari hari merapu macam orang lupa diri kan . aku ni baik sebenarnya . engkau je taktau . wah . macam tetibe je kan ? dah start dah ni perangai aku yang takboleh nak ubah . bila aku nak berenti merapu ? bila bila ? urghh ! okay bhaiii . 

eh hai . hello balik . tadi lupa nak bercerita . now . jom start . sapa penah mimpi kat sini ? sape penah sila korek hidung pakai garfu . eyukkksss ! kenapa artis cakap macam ni ? sorry sorry . jap jap . kenapa aku tibatiba tanya soalan cenggitu ? macam nak ajar budak tadika je kan . herherher . okay . something happen for a reason kan . ade lah sebab aku tanya ni . hadoiyai . lagipun malu bertanya sesat jalan kan . kena banyak bertanya kan . so , aku bertanya lah ni . okay okay . dah . 

tadi aku pegi driving class . balik tu around 1.00 pm . agak lewat lah jugak . pastu aku balik tu . online macam orang gila . lama online . blablabla . tanpa log out , aku dah tertidur . memang gempak lah kan tertidur masa online . itu membuktikan yang online tu boring sampai aku tertidur . tapi aku taktau lah kenapa aku jadik macamnak gila kalau tak online . online bukan dapat ape pon . buang masa buang duit buang sampah . so nak dijadikkan cerite . masa kat driving class tu aku baca novel tau . novel tu cerita , pompuan tu terpaksa kawen dengan lelaki tu . dia benci lah kat laki tu kan . then lamalama , bila duk sekali , datagn rasa sayang tu . okay dah . taknak cerita pasal novel tu .

okay okay . pastu kan . aku tertidur masa online tu . aku mimpi sebijik macam novel tu doe . tapi yang buat aku terkejut . arghh ! mamat yang masuk dalam mimpi aku tu . aku taknak lah bagitau sesape an . bajet bajet suspen sikit . tapi seriously , aku terkeut dia masuk mimpi aku . lama dah kot tak ambik tau pasal dia . tapi kenapa lah dia masuk jugak dalam mimpi aku . tapi takpa . bukan salah dia . dasar syaitan la ni nak main main dengan aku . dasar bangang . boleh pulak dia main main dengan mimpi aku syaitan ni , arghh ! salahkan syaitan pulak . kau tu tidur tak cuci kaki mirah . #SumbatKakiDalamPetiAis#

okay now . perasaan nak kawin membuak buak . lepas mimpi tadi lah . err . bukan nak kawin dengan mamat dalam mimpi tu tadi okay . nak kawin dengan orang lain . kau bayang la kan , betapa best nye mimpi tu sampai aku bangun tersengih sorang sorang . memang indah gila lah kan . dan jalan cerita yang indah tu buat aku rasa , " sambung study lepas kahwin boleh ? " . memang gila lah . tersengih aku ingat mimpi tu . eh jap . aku rasa aku mimpi tu sebab aku terlampau obses dengan novel yang aku baca tu . aku rasa nak kawin ni sebab novel tu . eh jap . kenapa aku cam gedik gila ni . nak kawin segala . stop it mirah ! life must go on . kau tu bukan ade orang nak pon . nak kawin konon . further study dulu . 

habis dah cerita aku . macam ohsemm kan mimpi tu . tapi macam scary sikit . arghh ! mamat tu . herherher . okay je dia , tapi macam aku terfikir , kenapa dia ? dia kisah silam aku kot . hadoiyai . taknak tidur siang hari dah . tapi mimpi tu indah ! hewhewhew #GelakTeruk# so dah dah la . moral of the story . kalau kau nak mimpi indah dan comel serta cute macam aku ni , kau baca novel before kau tidur . memang mimpi kau gempak la . tak pun , nak mimpi indah , kau rebus novel tu , minum air dia . nanti indah la mimpi kau tu . kalau nak lagi indah , nanti aku try cari cara macam mana aku nak masuk dalam mimpi kau tu . yelah . mimpi mana tak indah kalau artis yang hot serta bergaya mutu keunggulan ni masuk dalam mimpi kau ken ? nak lettew titew masuk dalam mimpi awakk . hihik .

 okay dah . hari dah lewat . malam pon dah makin tua dah ni . aku nak tidur la . besok kena pegi YakinPandu . nak memandu dengan yakin . esok aku akan dinilai . yelah . nak tau aku hebat ke tak an . so  do pray fer me everyone . doakan titew lulus tau . hihikk . dah la . nak tidur . nak jaga mata . besok kite nak kenyit mata banyak kali dekat abang yang nak nilai kita tu . eh silap . bukan abang . pakcik . hihi . k lah . aku chow dulu k . muah kiri muah kanan . muah dua dua belah . babaii :3 toodles ! assalamualaikum . 



jike anda gembira tepuk tangan . jike anda suke bace . tekan lerr like kat atas tu dekat tajuk entry tu . babaii wak shume . sayang awak .

No comments :

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !