BabyBooo :)

Play with It. I'm busy :3



Thursday 22 March 2012

. Ini Dia Result Saya .


hell o ~ nampak tak gambar ni . SMILE :) nampak tak calon SPM 2011 nak lalu ni ?
kasi laluan lah sikedd . aku cepukk kang . kang ade jugak yang makan screwdriver kanggg . 
tepuk tangan sikit . artis dah masuk ruangan blog ni . baby bloggy yang sangat comel . 
dengan hiasan glitter glitter dekat tinkerbell . snow kaler pink jatuh berguguran .
meromantikkan lagi keadaan blog aku nih kan . tepukk tangan sikeddd #BunyiOrangTepuk#

okay now . tadi aku dah hupdate blog an ? aku bagitau nak ambik result kan ?
yang panjangpanjang aku belit tu , yang aku merapu tadi tu , aku update pasal aku nak ambik result
yelah. aku kan . semua benda aku buat peminat nak tau . kena rajiin update lah .
facebook twitter skype blog . artist kan . kena ada banyak benda . 
senang nak contact peminat tersayangg ! hah ! amekaw . sayang betul aku dekat peminat
so here i come . tadi update bagitau nak ambik result . so now mestilah nak story pasal result
ouh jap . attention everyone . its going to be entry yang sangat lah boringg =_=
takpercaye ? nahh . tunggu sampai habis . kalau percaye . macam biasa lah kan . 
gerakkan cursor tinkerbell ke bahagian atas belah kanan dekat screen ande tu . tekan je :3
untung lah kan kau bukak blog aku . semua benda aku ajar kan ?

so now . jeng jeng jeng jeng ! nak story dulu macam mana pegi sekolah tadi . taknak bace sudah !
so tadi . lepas update blog . share dekat fb . terus tutup lappy . tidur . 
masa tu pukul 9 lebih dah kut . sedangkan aku janji dengan siha nak pegi sekolah dalam pukul 10.30
takpa lah . sebab terlampau mengantuk an . lepas subuh tadi bangun taktidur tidur . aku pun tidur la
bajet cool lah . disaat orang nervous . aku dengan nikmatnya tidur . then around 10am bangun
mandi mandi sambil nyanyi kelapa dan orkid bagus untuk rambut , pastu siap , iron baju . 
bersiap , belit shawl , touch up situ sini , pakai jam , ambik phone and purse letak dalam beg
lalu ku gagahkan diri ini melangkah dengan berhati hati , keluar dari bilikk . terus ke pintu utama
gila gempak . macam dekat istana an ? hello . kite memang duk istana punn . jeless lettew . 
so seperti biasa , oleh kerana aku anakanda sulung mesti lah abah aku yang hantar an #BerkaitSangat#
so sampai kat sekolah tu kan . sampai je dekat pagar . nak melangkah masuk tu . junior tegur . 
" eh jo . rilekk jah makaa . tok jangok pungg . meme rilek lah "
aku pon jawab . " paka jangok wat gapo mugo kito bukeii nok naik stage pungg "
lalu ku teruskan langkah . mencari cari anak buah . classmate . nampak lah sully dengan boo . 
duduk dengan diorang farah pon datang . then nammy . and sorang sorang sampai .
maka terubat lah rindu tuh kan . borak kejap . then jumpa lah cikgu cikgu cikgu .
bab jumpa cikgu ni lah macam segan sikit . tapi sebab cikgu dah kenal aku macammana an 
aku jumpa cikgu aku mesti cakap . " straight a's doh sayo cikgu "
takpun mesti cakap : "teacher , addmath sayo A doh sero "
yelahh . bajet cool an cakap cenggitu dengan cikgu . bunyi kurang ajar ka ?
tapi kan . truly deeply , saye suke bergurau dengan cikgu saye :) dan ia menceriakan suasana .
bila cukup ahli . kami bergerak ke kantin . orang lain minum je . tapi aku lapar gila . 
aku ajak makan , sorang pon taknak . dengan ambik langkah bijak . aku makan roti . 
diet diet =_=
pastu dalam pukul 12 , kami gerak ke dewan . nak chop tempat nak duduk . herherher
dapat duduk . nampak je pentadbir and pengetua kat depan tu , aku jadik macamm , arghhhh !
cikgu cikgu buat apa kat depan tu ? result wei result . hati aku bersuara cenggitu doe . tak sangka harini result 
so cool ja . tengah duduk tu ustaz yusoff yang handsome sangat cakap . "kelah awok tigo ore b pai" 
sape lah tu kan . macammana lah pai boleh B . bajet bajet A lah kononnya pai tu kan . 
lama tu . masa bonda cakap cakap an . papa bear aku lalu . cikgu kelas aku lalu an . 
eh jap . kenapa papa bear ? fyi , kitorang panggil dia macam tu sebab dia comell ! 
so . masa dia lalu . muka dia tu frust sangat . dah agak dah kan something yang tak menarek akan berlaku
seperti yang dijangkakan . takramai budak kelas aku dapat bunga . dua orang ja dapat . 
SYAIDA ADLIN BT HISHAM
AMELIA BT MUHD RUZAINUL ABIDDIN 
tahniah you olls :D bangga aku sebagai ketua . #NakTumpangBangga#

okay . next perenggan . so . bila nama aku tak disebut lah kan . memang dapat below 8A lah .
so masa pengerusi cakap , dah boleh beredar . ambik result dengan guru kelas . dengan bangga
aku menerkam ke arah papa bear yang comel tangat tangat . tanya lah dia .
and fyi , aku orang first yang ambik kertas dengan cikgu aku . bangga kite . 
tengok tuh . sebab terlampau nervous . kire macam orang gila dah . nak kira A tu berapa an 
mulamula tu kira empat . dah frust dah . kire lagi sekali lima . kira lagi sekali lima jugak .
so tengok tengok . memang lima lah kan . aku rasa nak melompat doe ! 
tapi aku frust sikit dengan satu subjek . PAI aku B . bangang nye aku rasa . aku ISLAM . 
tapi PAI aku B . tak ke bangang tu . hadoiyaii ! tapi takpe la . takde rezeki an . 
tapi seriously , tak sangka langsung dapat lima A . macam ohsemm la . bangga je kan aku ni . 
pastu lepas dapat tu . junior datang lah dekat . nak berbaik . hihik . saje je tu nak kawan dengan retiss
so diorang tanya lah kan dapat berapa . tanpa berfiikir panjang aku kasi je slip aku dekat diorang
" nah ! tengok sediri . toksoh banyok tanyo "
diorang tengok je la . pastu yang tu pulak datang . tanya dapat berapa . aku pon bagi slip . 
mungkin kau akan cakap . dapat 5A je pun . takpayah nak show off la . 
tapi kau tau tak . yeapp ! aku memang nak show off . aku nak tunjuk yang aku bersyukur .
aku takmalu walau berapa pon aku dapat . yeahh ! aku takmallu . 
tu usaha aku . apa yang aku dapat tu usaha aku sendiri babe . usaha aku . silafaham . 

jujur ni aku cakap . result ni . walaupun sikit je aku dapat . i never regret .
aku sangat sangat bersyukur , dengan aku yang sangat banyak mainmain . ponteng kelas . 
hello . ponteng sebab busy dengan kerja je okay . pastu dengan aku yang jarang nak study . 
dengan keadaan aku yang kena chicken pox masa tu . memang ohsemm lah result tu . 
dimata orang orang bijak 5A tu sikit . tapi dimata orang macam aku , 5A tu alhamdullillah . 
whatever it is . i'll always proud to be me . herherher . ayat takleh blahh . 
yang aku dapat A , BM BI SEJ LK MATH . yang lain tu mixed lah . b ade c ade d pun ade . 
pandai kan aku pilihh ? aku ambik semmua . alahh . aku dapat sikit tu sebab A aku yang banyak tu , aku kasi dekat orang lain . belajar jadik pemurah sikedd . herherher .baik nye aku . 
so so . balik tu takde ape . cool je . aku boleh gelak sepenuh perasaan lagi .
then balik online . bagitau semua orang aku dapat berapa . 
yelahh . before orang tanya . baik kita bagitau dulukan . maka dengan tenang . aku pakai balik tudung
walk to tesco . takmasuk tesco lagi . pergi kedai tepi tepi tu . kite pegi makan ice cream . 
thanks NAILI for the treats . ohsemm ! 
lepas tu kan . kite semua round round dalam tesco then naili balik . before tu , tieym balik dulu 
lepas tieym , naili pulakk yang balik . tinggal aku dengan aini . sebab aku tkbelanja dia hari tu .
aku ajak dia pegi kfc sebab aku lapar gila =_= kami pon makan . maka kami balik selepas itu 
menarek kan aktiviti aku ? sila cakap menarek !

okay now . nak kasi sikip cakap cakap . nak ucap thankyou everyone :D yang mana mana dah wish tahniah tu an . terimakasih sebab cakap tahniah . dan bagi mereka yang tak cakap tahniah tu , terima kasih sebab tak jaga tepi kain saye . so . bagi orang lain yang frust tu , remember everyone , result spm rendah takbermakna kau takkan berjaya . so cool lah . terimaje berapa kau dapat . sebab ALLAH SWT tu tau yang terbaik untuk kita . dia dah bagi yang terbaek la tu . maybe kite tak sedar je . nanti kau akan sedar . last last . congrates everyone . pilih elok elok nak sambung belajar kat mana . kalau yang taknak sambung boleh apply untuk jadi make up artis aku . kalau tak pun boleh la kau tunggu orang masuk mintak . then terus kahwen .okay boringg . 

weiii . ngantuk gila ni. aku tido dulu okayy ? muah kiri muah kanan . toodles ! alhamdullillah . assalamualaikum :)

3 comments :

SeoNa said...

Tahniah! Tahniah! Same ahh x caya dapat result terbaik! Alhamdulillah!

SeoNa said...

Tahniah! Tahniah! Same ahh x caya masa dpt result! Bezanya awak ketawa saya nagis, hehe! Alhamdulillah!

Amirah Auni said...

haha . nangis kegembiraan lah tu kan ? saye ni takde perasaan . takde airmata masa tu . mood nak gelak je . haha

Counting

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

katakan lahh :) anda bebas bersuara !